z minerálu na polosyntetiku???

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
g.lubomir píše:
Pitris píše:norma VW 505.00 hovoří jasně - je v ní i ACEA
A komu není zcela jasná HTHS viskozita, a oleje s normální a sníženou viskozitou, a jejich použití, může číst zde:
http://www.oleje.cz/index.php?left=main ... sti_oleju3
dobře asi to nechápu VW má 505.00 má ACEA A1-B1 a A3-B3 ale pokud tyto oleje zaměníš do motorů kde výrobce předepisuje třeba A1-B1 a Ty tam dáš A3 B3 i když VW 505.00 tak nemysli ten olej dělá v motoru problém.A pokud vím každý výrobce Ti dá manuál kde předepisuje příklad Olej 5W/40 ACEA A3 B3 neb 10W/40 atd ,ale důležitý je to ACEA
To je zajímavé, ale většina japonských výrobců dává API.
Ale v současnosti už taky spíš ACEA to je fakt
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jo, jenže ten důvod je úplně jiný: Většina "Japonců" určených pro evropský trh se totiž dnes už z větší části vyrábí přímo v Evropě! Samotní Japonci však nadále na normy ACEA zvysoka...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:Jo, jenže ten důvod je úplně jiný: Většina "Japonců" určených pro evropský trh se totiž dnes už z větší části vyrábí přímo v Evropě! Samotní Japonci však nadále na normy ACEA zvysoka...
Že jo? Mám deset let starou hondu a tam není o ACEA ani slechu ani vidu:-) Tak tam leju Q8 Q10w50, Mobil 5w50, i 10w40 i 5w40, podle nálady:-))
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Anonymous píše:
Anonymous píše:Jo, jenže ten důvod je úplně jiný: Většina "Japonců" určených pro evropský trh se totiž dnes už z větší části vyrábí přímo v Evropě! Samotní Japonci však nadále na normy ACEA zvysoka...
Že jo? Mám deset let starou hondu a tam není o ACEA ani slechu ani vidu:-) Tak tam leju Q8 Q10w50, Mobil 5w50, i 10w40 i 5w40, podle nálady:-))
Bohužel dnešní Hondy, to už není to co to bylo....
Odpovědět