Vymena celneho skla (aky typ)
Moderátor: Colommbo
Vymena celneho skla (aky typ)
tak zvazujem vymenu celneho skla tak sa chcem opytat skusenejsich ake sklo si mam zaobstarat kedze je na vyber viacej druhov a to je
1: klasice cire
2:tonovane (zvacsa zelene)
3:solarne ( asi myslia potiahnute vrstvou kovu)
cenu neriesit ta je nepodstatna, ake by ste si dali vy.?
..samozrejme vrchny pruh neuvadzam to nieje pre mna dolezite
1: klasice cire
2:tonovane (zvacsa zelene)
3:solarne ( asi myslia potiahnute vrstvou kovu)
cenu neriesit ta je nepodstatna, ake by ste si dali vy.?
..samozrejme vrchny pruh neuvadzam to nieje pre mna dolezite
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Pokud myslíš pokovené, tak tam by mohl být problém se signálem navigace.
Jinak tonované je určitě dobrý nápad, čiré bych si určitě nedal.
Jinak tonované je určitě dobrý nápad, čiré bych si určitě nedal.
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
..ano myslel som pokovene.. GPS ma velmi netrapi aj ked tieto skla svyknu mat niekde okienko kam sa umiestnuje antenka
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Osobně bych vybíral hlavně podle výrobce. Není totiž všechno zlato, co se třpytí! Optické vlastnosti a provozní odolnost právě čelního skla jsou to úplně nejdůležitější!
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Čiré sklo dnes už ne, tónované určitě ano nebo nějäké s ještě lepšími tepelně izolačními vlastnostmi. Jestli je takové pokovené (nemám zkušenost), pak tedy pokovené. Tónování bývá různé z hlediska propustnosti světla, ale spíš jsem si toho všiml u různých značek (typů) aut, než u různých skel na tentýž model.
Kvalitu dle výrobce neumím posoudit. Také záleží na autě, už se tu probíralo, jestli sklo praskne nebo ne.
Kvalitu dle výrobce neumím posoudit. Také záleží na autě, už se tu probíralo, jestli sklo praskne nebo ne.
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Už koncem 80. let. min. st. měly stejné modely aut naprosto běžně co do barevného tónu a intenzity rozdílné tónování, záleželo na provedení, stupni výbavy, trhu určení, ale i zvolené barvě karoserie či interiéru.Itall píše:... Tónování bývá různé z hlediska propustnosti světla, ale spíš jsem si toho všiml u různých značek (typů) aut, než u různých skel na tentýž model. ...
Optická kvalita se snadno pozná při průhledu sklem z dostatečně velkého (ve smyslu ostrého) úhlu pohledu. To další je pak primárně věcí kvality použitých surovin, materiálů a technologických postupů. Nejde přitom ani tak o to, jestli praskne nebo ne (to je až ta poslední eventualita, na kterou se navíc vztahuje záruka), ale především o to, jak rychle se poškrábe, případně jaké škody na něm zanechávají od těch vpředu jedoucích aut odlétávající drobné kaménky.Itall píše:... Kvalitu dle výrobce neumím posoudit. Také záleží na autě, už se tu probíralo, jestli sklo praskne nebo ne.
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Myslel jsem to tak: na Fábii se dodávají, pokud vím, 3 čelní skla. Čiré, tónované a tónované nahoře s tmavším pruhem. Protože tónované čelní sklo na Fábii jsme doma měnili několikrát, mohl jsem pozorovat, že sklo bylo stále stejně tónované, ale výrobce byl různý. U P 107 nebo Splashe, bych řekl, že jejich tónovaná skla jsou "méně tónovaná", než u Fabie. Mají vyšší propustnost.modelář píše:Už koncem 80. let. min. st. měly stejné modely aut naprosto běžně co do barevného tónu a intenzity rozdílné tónování, záleželo na provedení, stupni výbavy, trhu určení, ale i zvolené barvě karoserie či interiéru.Itall píše:... Tónování bývá různé z hlediska propustnosti světla, ale spíš jsem si toho všiml u různých značek (typů) aut, než u různých skel na tentýž model. ...
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Ano, podle globálního etalonu pod názvem Fabia budeme posuzovat celý svět. To už je jak v SM!Itall píše:... Myslel jsem to tak: na Fábii se dodávají, pokud vím, 3 čelní skla. ... sklo bylo stále stejně tónované, ale výrobce byl různý.
P.S.: Ve světě je totiž jinak běžné, že stejný výrobce produkuje různá skla na tentýž model.
P.P.S.: Stejně tak je běžné, že světoví výrobci produkují karoserie vozů nezkřížené a dostatečně tuhé, tedy není nutné stále dokola měnit čelní skla!
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
modelář píše:Osobně bych vybíral hlavně podle výrobce. Není totiž všechno zlato, co se třpytí! Optické vlastnosti a provozní odolnost právě čelního skla jsou to úplně nejdůležitější!
..mas vytipovane nejake znacky.? NG, Pilkington alebo aj nieco ine.?.. do origa sice nepojdem lebo to je ukrutne predrazene,ale nejaka kvalitna nahrada by sa mohla najst
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
Dělám všechno pro to, abych se nemusel uchýlit k výměně čelního skla za neoriginál, neboť jak ho jednou vyměním, budu ho pak muset měnit často, poněvadž se poškrábe mnohem snadněji, o "kráterech" a pavučinách od kamínků, které na originále zanechávají sotva znatelné stopy, ani nemluvě.
Osobně se však domnívám, že u aut z evropké produkce je to vcelku jedno, poněvadž tam jsou až příliš často tak nekvalitní (a to včetně bídných optických vlastností!) už samotné originály.
Osobně se však domnívám, že u aut z evropké produkce je to vcelku jedno, poněvadž tam jsou až příliš často tak nekvalitní (a to včetně bídných optických vlastností!) už samotné originály.
Re: Vymena celneho skla (aky typ)
..ved hej, len je priepastny cenovy rozdiel v sklach origo cca 500e a neorigo 150€ ja mam prelepene uz ale je poskriabane, tak chcem nove aby som nieco aj videl
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw