Pokud se stále jen odsává, může být protože není problém, aby u nějakých motorů klidně i litr zůstal. Mám vyzkoušeno, ma kterých autech mohu odsát a odsaju skoro do sucha, a na kterých se musí vypustit
V tomto jsou dobře 1.9/2.0 TDI, tam se doopravdy odsaje vše, stejně Kiuš. Ale co dělám Megana 1.6i, Clio 1.5 dCi, 2.0 HDI/TDCi, tam kapka zbyde.
Odsávat se dá, ale jen někde a né vždy
Výměna oleje.
Moderátor: Colommbo
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1840
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Výměna oleje.
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9992
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Výměna oleje.
Ať už v motoru něco zůstane či nee, osobně považuju odsávání oleje vrchem za servisní zlo. Jednou-dvakrát za život auta budiž, ale pokaždé...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Výměna oleje.
Colommbo a dupľovo v tej Opláckej 1.4 turbo. Totižto oni to vymysleli tak,že olej sa nasáva úplne zo spodku vane. V boku vane je taký otvor (kanálik) v ktorom je umelé sitko s dosť veľkými medzerami a odtiaľ ide ďaľším kanálikom k čerpadlu a už v bloku priamo do ostatných kanálikov. Kdežo, dá sa povedať v rozumnejšej konštrukcie mazania je olejové sitko zavesené niekoľo cm nad dnom vane, takže nenasáva všetok ten bordel zospodu. Takže tvoja teória môže byť kľudne pravdivá
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje.
Keďže som sa po neskoršej výmene oleja v Corolle (až po 15tis.) cítil dosť trápne,hlavne keď ma Pitris zdžubal,že to začínam flakat tak som dnes doprial diesel-ovému ufóncovi II. výmenu oleja už po 8tis.km Vypustený bol čierny jak bagance a naliali sme podľa údaju na viečku Cé Dvojku od Motulu. Spätne si spomínam ako pekných pár rokov dozadu skvele fungovalo toto spojenie Honda-Motul
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje.
Motul vyzerá kvalitne zabalený na 1l flašku Made in France
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Výměna oleje.
No ještě že aspoň tak a že si se cítil trapně. No, potřeboval si zdžubat Ale je vidět že to pomohlo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
Áno pomohlo Som si povedal,že s týmto prístupom buďto zbalím švestky na tomto fóre,alebo sa musím polepšiť
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30