od Někdo kolemjdoucí » ned led 12, 2014 15:01
Chci se zeptat, zda je možný nebo jestli se někdo setkal s tím, že se čištěním škrtící klapky mohou zaneřádit nový svíce takovým způsobem, že je třeba je vyměnit už po dvou dnech a najetých cca 100km.
Mám Felicii 1.3 MPi LPG a používám BRISK DR15YS s odtrhem 0,6mm. Když se totiž sklepou na 0,6mm a mění se včas (nejpozději po 8t km), tak není žádný problém a jsou poměrne levné.
Tenhle týden mi začalo auto zhasínat na volnoběh bez ohledu na to, zda bylo studený/teplý nebo benzín/LPG jinak šlo bezvadně. Po výměne svíček, které tam byli cca 10t km (neuhlídal jdem si těch 8t km) bylo vše perfektní, ale po čtení různých diskusí jsem neodolal a koupil ještě čistič LIQUI MOLY DRESSEL-KLAPPEN-REINIGER. Po dvounásobném aplikování sem ještě v ten den s autem najel cca 100km, ale celou dobu to škubalo (LPG víc, N95 míň). Volnoběh na LPG nehrozí, ale na N95 je bez problémů. Čím vyšší otáčky, tím menší škubání. S autem se nedělalo jiného nic. Nikde na žádným fóru nikdo nespomíná, že by to mohlo zanýst svíce takovýmhle způsobem, ale je pravda, že jsem se setkal s tím, že si občas někdo stěžuje na škubání po vyčištění klapky a dookola mu je odpovězeno, že třeba resetovat klapku. Já takovou možnost nemám, ale nechápu jak by mohla klapka škubat, to je předse typické pro elektriku a na N95 drží volnoběh dokonale.
Jo, eště chci poznamenat, že do sáni a ani výfuku nic nestřílí.