Mirec 29 píše:....to má koncern celkovo nejaké chaotické...moc komplikované
Ano. A přitom by stačilo
Benzin bez GPF - 502.00
Nafta bez DPF - 505.00
Nafta PD - 505.01
Benzin s GPF - 504
Nafta s DPF - 507
SAE podle jízdních podmínek
a dodržet interval výměny:
Krátké jízdy - 10 tkm
Delší jizdy - 15 tkm
Dálnice - 20 tkm
Motory by se nes*aly, a navíc by to bylo jednodušší Ale to VW asi nechce....
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mám dotaz ohledně oleje do 1,5TSI 110KW s fitrem (Scala)... Chci si vyměnit olej mezi garančkami po roce... Nechci dávat vodu 0w20 ale uvažuji o 0w30 C3... Má smysl dávat MILLERS OILS XF PREMIUM C3 VW 0W-30 nebo stačí Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W30. Nájezd cca 12 000 za rok... Najeto 60 tis
Bude vadit když tam pak zase dají 0w20 při jejich výměně oleje u garančky... ?
Prosím radu kde kúpiť mobil 1 aby som mal istotu.
Idealne na sk stranke.
Mam ravenol vmp ale vždy mi niekto povie, že mobil je lepší tak chcem ho skúsiť.
Konkrétne esp 5w 30 507.00.
Napr. našiel som ho na alze ale 5l.stoji 45e ako ravenol.
Prepáč teraz neviem s akým ravenolom porovnavaš...na alze je vmp za 74
Ja beriem napr. z filtreaoleje.sk (olej centrum/olej pošta/damoslovakia)
Skús a potom si názor sprav sám
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3