jde 0w20 s HTHS 2,7 i 5w30 s 3.5 mPa.s.misho píše: Normy v manuále pre tento motor 1.5 TSI EVO bez OPF/DPF : VW 508 a VW 504
VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Moderátor: Colommbo
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A s čím si nemá zahrávat, když
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
No tak ok,ne? Jen co jsem slysel posilam dal.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A já se zeptám znovu! S čím by si neměl zahrávat. Co Ti řekli ti páni ve škodovce?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
To by som tiež rád vedel ...
Prvá vec na ktorú som sa pýtal po kúpe auta bola zmena SAE. S odpoveďou od "technikov" nie to sa nedá, je tam jedna norma... Hovorím si okej, prečo ich je v manuále potom viac? ... Nemal som sa s ním o čom baviť, za 1. nový motor, vie o tom ako technik prd, za 2. ak je snáď v manuále viac možností, tak je ten motor nato predsa logicky stavaný nie?
V škodovke by sa skôr mali zamýšľať nad tým, či je zdravé jazdiť na olej 30tkm, LongLife, uhmm
Prvá vec na ktorú som sa pýtal po kúpe auta bola zmena SAE. S odpoveďou od "technikov" nie to sa nedá, je tam jedna norma... Hovorím si okej, prečo ich je v manuále potom viac? ... Nemal som sa s ním o čom baviť, za 1. nový motor, vie o tom ako technik prd, za 2. ak je snáď v manuále viac možností, tak je ten motor nato predsa logicky stavaný nie?
V škodovke by sa skôr mali zamýšľať nad tým, či je zdravé jazdiť na olej 30tkm, LongLife, uhmm
Seat IBIZA FR 1.5 TSI EVO 110kW (2018)
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A proč by to dělali Pro ně je dobře že prodají další. A pořád bude dost bambulů kteří si - když po 100 tkm začnou problémy s motorem půjdou koupit nové to stejné auto, protože je přece super že za 100 tkm vymění olej jen třikrátmisho píše:V škodovke by sa skôr mali zamýšľať nad tým, či je zdravé jazdiť na olej 30tkm, LongLife, uhmm
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A videli ste toto?
https://www.youtube.com/watch?v=z65HyJEMQ8E
Po 100tkm, je ten motor ako nový :/ ... Pri LL intervale výmeny oleja
Seat IBIZA FR 1.5 TSI EVO 110kW (2018)
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
A nebo taky takhle....
https://m.autorevue.cz/podivejte-se-jak ... meny-oleje
PS: O tom Rapidu už to tady taky bylo Nepraskla ani žárovka Motor (prý) O.K. ale že se po 50-ti tkm odporoučela spojka se zmínili jen tak jako že je to snad normální.... Hmmm, u VW asi ano
https://m.autorevue.cz/podivejte-se-jak ... meny-oleje
PS: O tom Rapidu už to tady taky bylo Nepraskla ani žárovka Motor (prý) O.K. ale že se po 50-ti tkm odporoučela spojka se zmínili jen tak jako že je to snad normální.... Hmmm, u VW asi ano
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Povidal,ze je tam daná viskozita s ohledem na to vypinani valcu,aby to dlouhodobe fungovalo jak má,vic nevim.Pitris píše:A já se zeptám znovu! S čím by si neměl zahrávat. Co Ti řekli ti páni ve škodovce?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Pokud je vypínání válců závislé na viskozitě oleje, pak je někde něco špatně. Američané už o tom ví své...
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Pitris píše:A já se zeptám znovu! S čím by si neměl zahrávat. Co Ti řekli ti páni ve škodovce?
A když je povoleno 0w20 VW508 s extra sníženou HTHS, i 5w30 VW504 s HTHS normální, tak jak JAKÁ viskozitaNOVON píše:Povidal,ze je tam daná viskozita s ohledem na to vypinani valcu,aby to dlouhodobe fungovalo jak má,vic nevim.
To není proti Tobě. Jen by mě zajímala odpověď těch "inteligentů" kteří umí jen papouškovat co někdy někde někdo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
To je podobné ako napr. reči že: "motor je na ten nizkoviskózny vodoolej stavaný"... s viskóznejším "hustejším" hrozí, že nebude dostatočne kvalitne pretekať niektorými kanálmi a je tam riziko nedostatočnému mazania. Pritom za studena by to predsa muselo hroziť aj pri tej nizkoviskóznej olejovej vode 0w-20, ktorá je za studena viac viskóznejšia ako plne zahriaty olej normálnej HTHS.
Jednoducho bludy.
Jednoducho bludy.
Predĺžiť interval pre Octavia RS ale len 5000/rok?
Ahojte, sice som sa díval na iné vlákno, ale aj tak, toto je trocu atypická kombinácia...
Kúpil som si novšie auto a zo starého sa stal mazlík. Je to Octavia 1 RS 1.8T benzín 132kW motor AUQ.
Teraz s ním jazdím len do práce(13km), občas do mestečka (30km). Takže povedzme 5-6tisíc ročne, krátke trasy.
Má to 290tisíc, je to na LPG. Z benzínu na LPG to prepína veľmi rýchlo (25stC). Olej nežerie, voda občas mizne ale asi nie do oleja (občas v zime cítiť v kabíne). Čo sa týka motora, tak mi príde milosrdný k teplote oleja (má to tepelný výmenník voda/olej) a navyše ten benzín sa dosť rýchlo zohreje.
Už zo začiatku som na radu origo servisu prešiel z premenlivých na pevné intervaly 15tisíc/1rok.
Otázka: Ako moc v tomto prípade bazírovať na tom jednom roku? Príde mi to zbytočné, ale zas finančne ma to nezruinuje... (opravy všetkých hadíc a plastov po tých 16 rokoch tiež už dačo stojí...)
Ale zas je to veselé a hravé turbo a občas na to i šlapnem...
Teraz to dokonca dlhšie stálo, takže po roku má len 3000km
Dikec.
Kúpil som si novšie auto a zo starého sa stal mazlík. Je to Octavia 1 RS 1.8T benzín 132kW motor AUQ.
Teraz s ním jazdím len do práce(13km), občas do mestečka (30km). Takže povedzme 5-6tisíc ročne, krátke trasy.
Má to 290tisíc, je to na LPG. Z benzínu na LPG to prepína veľmi rýchlo (25stC). Olej nežerie, voda občas mizne ale asi nie do oleja (občas v zime cítiť v kabíne). Čo sa týka motora, tak mi príde milosrdný k teplote oleja (má to tepelný výmenník voda/olej) a navyše ten benzín sa dosť rýchlo zohreje.
Už zo začiatku som na radu origo servisu prešiel z premenlivých na pevné intervaly 15tisíc/1rok.
Otázka: Ako moc v tomto prípade bazírovať na tom jednom roku? Príde mi to zbytočné, ale zas finančne ma to nezruinuje... (opravy všetkých hadíc a plastov po tých 16 rokoch tiež už dačo stojí...)
Ale zas je to veselé a hravé turbo a občas na to i šlapnem...
Teraz to dokonca dlhšie stálo, takže po roku má len 3000km
Dikec.
Re: Predĺžiť interval pre Octavia RS ale len 5000/rok?
Vzhladom na kratke trasy a ze je to benzin/LPG tak tych 6000km/rok je uplne idealkluviM píše:Už zo začiatku som na radu origo servisu prešiel z premenlivých na pevné intervaly 15tisíc/1rok.
Otázka: Ako moc v tomto prípade bazírovať na tom jednom roku? Príde mi to zbytočné, ale zas finančne ma to nezruinuje...
Prave preto bude fajn ked v tej chvili bude olej v dobrom stavekluviM píše:Ale zas je to veselé a hravé turbo a občas na to i šlapnem...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
PLNÝ souhlas s jeromem Dal bych 5w40 ACEA A3 (ale ne C3) (nebo 0w40, a dobře i s VW 502.00 - např. Sunoco Gold, Ravenol VSI, Shell Helix Ultra, Mobil1) a hledal vyšší TBN. Právě kvůli tomu LPG, protože toto palivo klade na olej vyšší nároky než benzin.
A k té chladicí kapalině: Jestli je tam už dlouho, tak raději vyměnit, a pokud je v zimě cítit v kabině, může prolínat topení.
A k té chladicí kapalině: Jestli je tam už dlouho, tak raději vyměnit, a pokud je v zimě cítit v kabině, může prolínat topení.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW, Audi, Škoda a Seat - nejen JAKÝ OLEJ ?
Když už jsi smazal naše (s lefortem) kritické reakce, pak nemohu než tě požádat, abys přispěvatele řádně "poučil". Ostatně nám to dlužíš už "od posledně".