Ještě se prosím zeptám, ten olej 0w20 LL má HTHS: 2.63 mPa.s je to problém tak nízké číslo?Pitris píše:První výměna po 15-ti stech km a pak co 10 tkm je jedna z nejlepších věcí co lze pro motor udělat. Ten Millers 5w30 C3 bude vhodnější když tomu budeš nakládat.Alkis-cze píše:Polo GTI 2.0TSI, 147kw/200ps s DPF....Současná náplň je podle normy VW 508.00 / 0w20 LL a výměna 30tis./km. To rozhodně nechci, představoval bych si první výměnu kolem 1500km a každou další po max. 10000km....
Akorát po těch 15-ti stech km bych ještě s tím "milerem" počkal, a tak na 5 tkm (nebo na zimu) dal buď ještě 0w20 508, nebo běžnou 5w30 C2. Motor ještě "honit" nebudeš (byť tak od těch 15-ti set už můžeš občas otáčkoměr nechat se mrknout k červenýmu), a s moc dobrým olejem by se záběh mohl zbytečně prodloužit.
VW 508.00 (0W-20)
Moderátor: Colommbo
Re: Nové VW Polo GTI
Re: Nové VW Polo GTI
Pokud by bylo fórum v mé kompetenci, taky bych nenechával pouze jedno vlákno pro celý koncern, ale rozdělil bych vlákna dle značek výrobců vozidel (VW, PSA, Ford, USA, Japonci, Veteráni, náklaďáky atd.atd.) a tam bych zakládal podvlákna týkající se různých motorů.shalibaba píše:Stejně tomu nerozumím, proč koncern má jen jedno absolutně nepřehledné vlákno, kde by se mělo probírat vše dohromady, ale ostatní značky aut si tu mohou vést vlákna téměř neomezeně. Zkuste si něco v tom das vláknu rychle najít.
Ale nejsem admin ani provozovatel tohoto fora a jsem za toto forum rád, že je a jsou zde lidičky, co rádi poradí, vysvětlí apod.
Re: Nové VW Polo GTI
Za prvé na tak nízkou HTHS viskozitu musí být motor uzpůsoben, a za druhé na trvalou nebo velkou zátěž to bude málo.Alkis-cze píše:Ještě se prosím zeptám, ten olej 0w20 LL má HTHS: 2.63 mPa.s je to problém tak nízké číslo?
Proč jsou "racing" oleje xw/40,50,60? Bo ve sportu jde o mazání, a ne o ekologii.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
Tak proč to cpou do GTI v prvovýrobě ? Je jasné, že jsem si to nekupoval na klobouk jízdu.
Re: VW 508.00 (0W-20)
Jelikož a nóbrž právě ta ekologie
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové VW Polo GTI
Protože výrobci jde hlavně o splnění emisních norem. Po pár letech a kilometrech, když to auto vybouchne, tak ho to trápit už nebude, protože si přijdeš pro jiný...
Ve VW vlákně jsem to už zmiňoval... Sloučit zejména proto, že 508 a 509 bude to samý jako 504/507.kornel píše:nakoľko je tento agregát nový a v podstate aj pomerne odlišný od ostatných/predošlých verzií 2,0TSI.. tento motor pracuje v Millerovom cykle a je celkovo ladený viac ekologicky než športovo (áno aj napriek tomu že je osadený do GTI je to takto), zlúčil by som to trebárs do vlákna o olejoch VW508/509.. tam by sa mohli rieršiť tieto najnovšie moderné EKO zázraky v rámci "DAS VAG"
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: VW508/509
http://www.auto.cz/zajizdeni-noveho-vozu-poradime-80385Alkis-cze píše:Dobrý den,
vlastním Polo GTI 2.0TSI, 147kw/200ps s DPF chci motoru dopřát jen to nejlepší. Najeto zatím cca. 1000 km.
Současná náplň je podle normy VW 508.00 / 0w20 LL a výměna 30tis./km.
To rozhodně nechci, představoval bych si první výměnu kolem 1500km a každou další po max. 10000km.
Auto nikdy nepůjde z domu, jde o splněný sen, tak se omlouvám...možná se ptám jako blbec, ale nevím o tom nic.
Co jsem namátkou koukal na net, tak mě zaujal tento.
http://www.millersoils.co.uk/products/0/653.
Děkuji za každou radu a odpověď.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: VW 508.00 (0W-20)
O tom zajíždění dobře napsáno. To napsal praktik, a ne jen teoretik
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
A jinak - tady k tomuto
Kromě toho koncern VW tady zdaleka nemá jen jedno absolutně nepřehledné vlákno, nýbrž se (když by si si dal tu práci fórum prohledat, tak by si našel) tytéž otázky na Passaty, Golfy, Oktávky, Superby, Audiny, Seaty nebo jiné vozy koncernu VW objevují na každé druhé stránce fóra. PROTO !! je tady ono jedno "hlavní" vlákno pro koncern VW Kde stačí ta první stránka
rosso píše: vw-audi-skoda-a-seat-nejen-jaky-olej-t5997.html
NEMUSÍŠ NIC HLEDAT. KROM PRVNÍ STRANY TOHO VLÁKNA. TAM JE TOTIŽ VŠE PODSTATNÉ !!shalibaba píše:Stejně tomu nerozumím, proč koncern má jen jedno absolutně nepřehledné vlákno, kde by se mělo probírat vše dohromady, ale ostatní značky aut si tu mohou vést vlákna téměř neomezeně. Zkuste si něco v tom das vláknu rychle najít....
Kromě toho koncern VW tady zdaleka nemá jen jedno absolutně nepřehledné vlákno, nýbrž se (když by si si dal tu práci fórum prohledat, tak by si našel) tytéž otázky na Passaty, Golfy, Oktávky, Superby, Audiny, Seaty nebo jiné vozy koncernu VW objevují na každé druhé stránce fóra. PROTO !! je tady ono jedno "hlavní" vlákno pro koncern VW Kde stačí ta první stránka
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VW 508.00 (0W-20)
Aha, omlouvám se, nějak mi nenapadlo mrknout na první stránku toho vlákna, tak dlouho na fóru nejsem a koukám na aktuální příspěvky. Přemýšlím, jak by se dalo vlákno upravit, aby nově příchozí napadlo mrknout na 1. stránku, jestli se jejich motor už někde neřeší.
Ještě jednou se omlouvám.
Ještě jednou se omlouvám.
Re: VW 508.00 (0W-20)
Tak třeba: Na výsledné kvalitě a spolehlivosti motoru nesla zásadní podíl také náhoda – jak dobře nebo špatně se pohyblivé komponenty v agregátu sešly, nedokázal nikdo přesně ovlivnit.Pitris píše:O tom zajíždění dobře napsáno. To napsal praktik, a ne jen teoretik
Válce se obráběly podle přísně tajného postupu: Vezmi ostrý pazourek a toč s ním přiměřenou rychlostí až se dvakrát přesypou hodiny. Písty odlívali skřeti v hlubinách Středozemě do zmrzlé zeminy jak rusi věžě T-34 za Uralem. Měření pak proveď krejčovským metrem za svitu úplňku Měsíce a odříkávej: Sviť Měsíčku sviť ať tu nechybí ani píď
Na západ šly motory lépe poskládané. Zbytek byl prostě poskládaný, aby fungoval. AZNP mělo bohaté zkušenosti s automobilovými soutěžemi a moc dobře věděli, jak poskládat motor
Dnes se to samozřejmě seká jedno za druhým, i když závodní motory jsou asi pořád něco víc.
Re: VW 508.00 (0W-20)
Luboši, je vidět, že o tomhle víš kulový.
Pokud tě to vůbec zajímá, začni třeba tím, že si zjistíš, co byla a proč vůbec v MB existovala "repasní dílna motorů".
Pokud tě to vůbec zajímá, začni třeba tím, že si zjistíš, co byla a proč vůbec v MB existovala "repasní dílna motorů".
Re: VW 508.00 (0W-20)
Já už na něj rezignoval. Nemůže za to že si to nepamatuje, ale bejt za každou cenu vtipnej? Ono to bylo o náhodě co se při kompletaci motorů sešlo a jestli to (vůbec) (ne)fungovalo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW 508.00 (0W-20)
Je úplně jedno,zda to bylo obrobený pazourkem a nebo plátkem ze slinutýho karbidu. A taky jedno,zda se jako chlazení použila pannenská moč a nebo jen chladící emulze. Každopádně máš přeci nějaké výrobní tolerance a i když vše uděláš v tolerancích,tak při skládání motoru na lince se ti můžou sejít tolerance luxusně a nebo taky pěkně naprd. V obou případech si ale dodržel výrobní postup i kvalitu výroby. Oba motory jsou bezchybné. Jen ten jeden pojede líp než ten druhý ...skodovkar píše:Válce se obráběly podle přísně tajného postupu: Vezmi ostrý pazourek a toč s ním přiměřenou rychlostí až se dvakrát přesypou hodiny. Písty odlívali skřeti v hlubinách Středozemě do zmrzlé zeminy jak rusi věžě T-34 za Uralem. Měření pak proveď krejčovským metrem za svitu úplňku Měsíce a odříkávej: Sviť Měsíčku sviť ať tu nechybí ani píď
Na západ šly motory lépe poskládané. Zbytek byl prostě poskládaný, aby fungoval. AZNP mělo bohaté zkušenosti s automobilovými soutěžemi a moc dobře věděli, jak poskládat motor
Dnes se to samozřejmě seká jedno za druhým, i když závodní motory jsou asi pořád něco víc.
To je třeba rozdíl oproti vrcholnému motorsportu,kde se u všech komponent sledují tolerance a skládáš to pak nejlíp,jak můžeš. S tímhle by se na lince,kde ti sjíždí co 50 sekund auto nikdo nezatěžoval ...
Když si chceš nechat vyrobit přesnej kalibrační kroužek na mikron přesně (i tady bude ale taky tolerance),tak je drahej. Né proto,že by bylo drahý ho vyrobit. Ale je drahej proto,že se ti to nepovede hned na poprvé a tak vyrábíš dokud se netrefíš do požadovaného rozměru ...
A je jedno,zda to děláš v Mordoru, na Urale a nebo v dnešním Německu či Itálii ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: VW 508.00 (0W-20)
No a přesně tohle dělala ta "repasní dílna motorů".Durex píše:...kde se u všech komponent sledují tolerance a skládáš to pak nejlíp,jak můžeš. S tímhle by se na lince,kde ti sjíždí co 50 sekund auto nikdo nezatěžoval...