Vodik do paliva - generator HHO

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Zamčeno
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:Bingo. Konečně si se těmi posledními dvěma slovy projevil :roll: Ano, došli ti argumenty, tak seš vulgární.
Jo, ulev si když ti to pomůže ale mě může urazit jenom inteligent. Seš frajer - s těmi širšími znalostmi.
A helel hele, blbounku - "došli ti argumenty"...?
Máš tam hrubou chybu.
Píše se "došly".
Běž si zopakovat pravopis.

Kdyby ses choval normálně a nezačal mě urážet, nebyl bych nucen použít příměru k tobě vhodného.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pedro »

Reinholde,kdybys to nepokadil tim oslovenim,máš v něčem pravdu. Takhle tady nemáš co dělat,ač určiré znalosti máš.
My se tu jen hádáme.ale neurážíme.
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pedro píše:Reinholde,kdybys to nepokadil tim oslovenim,máš v něčem pravdu. Takhle tady nemáš co dělat,ač určiré znalosti máš.
My se tu jen hádáme.ale neurážíme.
Když se mnou komunikuje někdo normálně, nemám důvod ani já činit jinak.
Jenže když má on sám nejdřív opakovaně pindy na můj celkem nedůležitý překlep, následně hemzá do toho, že umím něco popsat čemu on nerozumí a ještě držkuje, že mnou opovrhuje, pak nemůže čekat nic jiného, než adekvátní odezvu.

K tomu, že sem okopíroval kus článku odjinud jen dodám, že právě ten článek není příliš odborně na úrovni.
A důvod, proč se masově nepoužívá ten vstřk vody, je úplně jiný.
Jde tam zejména o vysoký stupeň opotřebení motoru, mimo jiné i vlivem vnikání vody do olejové náplně.

Ale to je nakonec jedno, ať si tady píše kdo chce co chce. Nemám zde co získat, pokud tady kralují tihle rádobyodborníci.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pedro »

Do háje,ano.
Ale asi si něco nepodal aby to bylo k pochopeni.
Nejsme tu mistrové všeho.
Že se admin ježí,nediv se. Víš co tady občas probíhá? By měl mít svatozář trpělivosti,a nejen on.
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pedro píše: Ale asi si něco nepodal aby to bylo k pochopeni.
Chtěls napsak "si" nebo "jsi"...?
Pokud "si", pak ano, on si správně nepodal do hlavinky, co jem tu vysvětlil.
Jestliže "jsi", pak se pleteš.
Popsal jsem, odkud berou ti bublíci energii, že tím zatěžují el. zdroj a tím berou mechanický výkon motoru.
A taky jsem vysvětlil, že při vstřiku vody je využita část odpadního tepla z motoru, tedy energie, která by jinak využita nebyla.
Rád někomu vysvětlím, co sám dobře znám. Ale pokud ani nehodlá normálně odpovědět, když se ptám na to, proč není vstřik vody běžně v autech používán, zkopíruje sem text, kde vůbec není to hlavní a důležité uvedeno a ještě pindá, pak může počítat s reakcí.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Durex »

Reinhold píše:jako seš ty, kšeftařskej zmrde.

:lol:
Z celé te debaty mě jen zajímá,jak si přišel na tohle označení :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:
Reinhold píše:jako seš ty, kšeftařskej zmrde.:lol:
Z celé te debaty mě jen zajímá,jak si přišel na tohle označení :lol:
Mě ani ne :P Názorně ukázal jak mu zobák narostl a byť možná má "šiřší znalosti", ty základní mu chybí.
A údajně mu vadí, že jsem se do něj navezl, ale to že on s tím začal do škodovkáře mu nějak uniklo....
Je to ubožák....a ať se jde bodnout. Já jsem s ním skončil bo je mě volnej jako ty jeho širší znalosti :mrgreen:
Akorát by mě snad ještě zajímalo....
Reinhold píše:....co jem tu vysvětlil....
:mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od skodovkar »

:lol: :lol: :lol:
To jsem se o sobě dověděl věcí od člověka, který mne nikdy ani neviděl.
Kdyby si dal tu práci a procházel uveřejněné výzkumné zprávy univerzit z celého světa k této problematice, tak bychom se o tom mohli alespoň pobavit. Raději se však přidal ke spolku Sisyfos, kteří argumentují stejně povrchně bez reálné znalosti problematiky.
Je pravda, že přidělat bublák nestačí. Kdo chce, tak si najde více.
Za více času už mi Reinhold nestojí :idea:
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

skodovkar píše::lol: :lol: :lol:
To jsem se o sobě dověděl věcí od člověka, který mne nikdy ani neviděl.
Kdyby si dal tu práci a procházel uveřejněné výzkumné zprávy univerzit z celého světa k této problematice, tak bychom se o tom mohli alespoň pobavit. Raději se však přidal ke spolku Sisyfos, kteří argumentují stejně povrchně bez reálné znalosti problematiky.
Je pravda, že přidělat bublák nestačí. Kdo chce, tak si najde více.
Za více času už mi Reinhold nestojí :idea:
Ony ty "uveřejněné výzkumné zprávy univerzit z celého světa" jen potvrdí platné přírodní zákony, nic jiného.
Co mele nějaký bublérista s tím sice je v rozporu, ale tak už to na světě chodí. Někdo věří na neposkrněné početí, někdo další na perpetuum mobile.
A prodejci HHO nesmyslů jsou sice pakáž, ovšem kapsujou se zase jenom na bambulech, věřících kdejakýmu žvástu.
Jens

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Jens »

Pitris píše:
Durex píše:
Reinhold píše:jako seš ty, kšeftařskej zmrde.:lol:
Z celé te debaty mě jen zajímá,jak si přišel na tohle označení :lol:
Mě ani ne :P Názorně ukázal jak mu zobák narostl a byť možná má "šiřší znalosti", ty základní mu chybí.
A údajně mu vadí, že jsem se do něj navezl, ale to že on s tím začal do škodovkáře mu nějak uniklo....
Je to ubožák....a ať se jde bodnout. Já jsem s ním skončil bo je mě volnej jako ty jeho širší znalosti :mrgreen:
Akorát by mě snad ještě zajímalo....
Reinhold píše:....co jem tu vysvětlil....
:mrgreen:
Je k pousmání, že o základních znalostech tady mluví ten, který nedávno tvrdil, že větší styková plocha = menší třecí síla. :lol:

HHO mně moc nezajímá, ale proč pořád píšete o perpetum mobile, za to ho nikdo nevydává. Uvádí se, že vzniklý kyslík a vodík působí jako aditivum, jako katalyzátor hoření.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Jens píše:Je k pousmání, že o základních znalostech tady mluví ten, který nedávno tvrdil, že větší styková plocha = menší třecí síla.
Ty základní znalosti byly myšleny jako základní návyky slušnosti, protože on se vyjadřoval jako buran.
A větší styčná plocha znamená menší tlak na tu plochu. A jestli tomu nevěříš, tak už se nedivím Tvým některým příspěvkům. A věř že nemám chuť a nechci se tu hádat ani s Tebou ani s tím helelem helem.
Reinhold píše:A helel hele....
:mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Jens píše: HHO mně moc nezajímá, ale proč pořád píšete o perpetum mobile, za to ho nikdo nevydává. Uvádí se, že vzniklý kyslík a vodík působí jako aditivum, jako katalyzátor hoření.
Jako katalyzátor hoření může působit jen něco, co by hoření skutečně urychlilo, tj. vkládalo další energii do procesu.
Směs kyslíku a vodíku ovšem v případě tzv. HHO bublátka do procesu energii nepřináší, protože byla vytvořena odebráním mechanické energie samotnému motoru.
Pokud by se jednalo např. o vstřik okysličovadla z oddělené nádoby, pak by se dalo takovou soustavu označit jakožto využívající katalyzátor hoření (otázkou je, jaký by byl účell; takové zařízení se používalo např. u letadel s pístovými motory pro krátkodobé zvýšení výkonu).
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:.......A větší styčná plocha znamená menší tlak na tu plochu.
Jenže Jens napsal tohle:

".........ten, který nedávno tvrdil, že větší styková plocha = menší třecí síla."

Takže nejde o totéž.

Ale jak jsem už napsal, tady neběží fundovaná technická debata a pro tebe má hodnotu nějakej diletant pochybným bakalářským titulem, nejspíš z UTB Zlín, kterej dosud neví, že voda není palivo a její rozklad a následný využití plynů takto vzniklých za jízdy už tedy nemůže mít přínos.
Jens

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Jens »

Reinhold píše: Jako katalyzátor hoření může působit jen něco, co by hoření skutečně urychlilo, tj. vkládalo další energii do procesu.
Směs kyslíku a vodíku ovšem v případě tzv. HHO bublátka do procesu energii nepřináší, protože byla vytvořena odebráním mechanické energie samotnému motoru.
Pokud by se jednalo např. o vstřik okysličovadla z oddělené nádoby, pak by se dalo takovou soustavu označit jakožto využívající katalyzátor hoření (otázkou je, jaký by byl účell; takové zařízení se používalo např. u letadel s pístovými motory pro krátkodobé zvýšení výkonu).
Pokud mě mé chabé chemické znalosti neklamou, tak katalyzator je látka, která reakci zrychluje nebo umožňuje, ale sám se při ní nespotřebovává. Takže s tou energií bych si nebyl tak jistý. Vzpomínám si na pokus s pálením (hořením) cukru, samotný cukr nehoří, nebo jen velmi neochotně. Když se ale přimíchá popel (např. cigeretový) hoří bez problémů.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9941
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Colommbo »

Pamatuješ si to naprosto přesně - princip katalyzátoru i ten cukr... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Zamčeno