Vodik do paliva - generator HHO

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Zamčeno
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše: Řekl bych že ing. (technického oboru) skodovkar určitě myslel víc na tu fyziku a chemii než na marjánku 8)
A co ho znám tak nekouří ani tabák, natož jointy :twisted: Jo a kde si Ty vzal to "u" :?: Že bys to hulil Ty :?: :twisted:
Buďto ing. není a jen bulíkuje, že má titul, nebo je to nějaká pochybná rychlokvaška, které se poslední dobou čím dál víc objevujou. Znám jich několik, většinou absolventi nedávno vzniklých VŠ.
Kdyby totiž skutečně znal základy fyziky a chemie, věděl by, že energetický chemický potenciál vody je roven nule. Jakékoli její rozklady za jízdy v autě a pálení takto vzniklého plynu ve spalovacím motoru tedy nemohou mít přínos.

Pokud má někdo pochybnosti, ať si udělá výpočet energetické účinnosti, počínaje napětím a proudem toho bublátka. Už jsem tohle počítal mnohokrát a vím, že jediný výsledek je trochu ztráta na palivu v řádu stovek cm3 / 100 km.

:mrgreen:

Když se podíváš na klávesnici, jistě uvidíš, že písmeno "u" je hned vedle "i".
Takže jde o pouhý překlep.

:lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Jo, a proč tedy ty pomalokvašenej fyzikochemiku už za druhé světové války u letadel při potřebě krátkodobě zvýšeného výkonu vstřikovali do spalovacího prostoru vodu :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Cumil

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Cumil »

Ten mechanismus účinku bude ale trochu jinej. I energetická bilance. Předpokladem, že vodu v jednom uzavřeném cyklu rozložím a zase spálím komponenty a dostanu tak vyšší výkon než jsem vložil, vzniká perpetuum mobile. To není podle zatím platných zákonů termodynamiky možné.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Jasně že perpetuum mobile neéé, ale - zjednodušeně - pokud to na letecký benzin letí nějak a po přidání vody to letí rychleji, tak tam nějakej účinek dvou molekul vodíku a jedné kyslíku asi bude, nemyslíš :?:
A tředa zde je to celkem srozumitelně ponapsáno http://www.autoforum.cz/technika/zvysen ... rozsirene/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Cumil

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Cumil »

Ale někdo to tam přece popisuje na začátku vlákna. Ta voda byla chlazení, protože se vstřikovalo víc paliva! To dělalo ten výkon.
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:Jo, a proč tedy ty pomalokvašenej fyzikochemiku už za druhé světové války u letadel při potřebě krátkodobě zvýšeného výkonu vstřikovali do spalovacího prostoru vodu :?:
A co to má asi tak společnýho...?
Vůbec nic...!
Vstřik vody s metanolem se praktikuje kvůli zvýšení kompresního tlaku, protože voda ve spalovacím prostoru následkem rychlýho vypaření prudce zvýší svůj objem. A energie pro takový proces je odebrána z odpadního tepla, takže to lze definovat jako zvýšení účinnosti.

Tyhle bublátka jsou ovšem pitomosti, energie pro elektrolýzu je odebrána MECHANICKY od samotného motoru tím, že se víc zatěžuje odběrem z el. zdroje.

:lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

No comment....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:No comment....
To reaguješ na co?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Víš, já to neumím podat tak učeně jako Ty - vím, že ta voda funguje, ale netuším přesně jak.... Možná máš pravdu s tím učeným výkladem, já mám pravdu v tom, že voda vstříknutá do spalovacího prostoru zvedne výkon motoru, jen mě trošku nadzvedlo, že si se navezl do kluka, kterej si tu vysokou odmakal.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:Víš, já to neumím podat tak učeně jako Ty - vím, že ta voda funguje, ale netuším přesně jak.... Možná máš pravdu s tím učeným výkladem, já mám pravdu v tom, že voda vstříknutá do spalovacího prostoru zvedne výkon motoru, jen mě trošku nadzvedlo, že si se navezl do kluka, kterej si tu vysokou odmakal.
Ale to jsem tu už psal - voda se prudce odpaří a zvýší kompresní tlak. To je samozřejmý, že to funguje.

Co ovšem je úplnej nesmysl je celý to šarlatánství typu "bubler, HHO, brownův plyn" a podobně.
A taky jsem ti napsal proč. Energii na rozklad vody bereš motoru.

Jestli má ten člověk vysokou (a tuším, že má jen Bc., to tady naznačil), pak jde nejspíš jednoho z těch rychlostudentů bez skutečných znalostí.

:mrgreen:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Zato ty študuješ celej život :? Jak říkám. No comment. Ale vypadá to, že klávesnice ti dělá problém :P
Reinhold píše:....pak jde nejspíš jednoho z těch....
Minule přebejvalo "u", tady chybí "o" :P hochu, měl by ses nad sebou zamyslet....že by rychlokvaška PC
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:Zato ty študuješ celej život :? Jak říkám. No comment. Ale vypadá to, že klávesnice ti dělá problém :P
Reinhold píše:....pak jde nejspíš jednoho z těch....
Minule přebejvalo "u", tady chybí "o" :P hochu, měl by ses nad sebou zamyslet....že by rychlokvaška PC
Někdo dělá kvalifikovanou práci a musí mít třeba i širší znalosti.
A taky je spoustu takových, co se naučí jednu věc a tu dělaj stále dokola.

Vypadlý písmenko nebo překlepy bych našel i u tebe, takže se budeš muset zamyslet.

A aby ses moc nedivil, proč se vůbec obtěžuju sem psát, tak ti povím, že už jsem měl na place několik borců s bublérem pod kapotou ( a nejen s bublérem, ale i dalšími hrůzami).
Jen se ještě zeptám (možná zbytečně) - pročpak se asi u osobních aut běžně a masově nepoužívá právě ten vstřik vody?
:?:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Reinhold píše:A taky je spoustu takových, co se naučí jednu věc a tu dělaj stále dokola....
No možná že stojíš někde ve fabrice u pásu, ale číst (když už ne pořádně psát) ses asi naučil, takže....
Reinhold píše:pročpak se asi u osobních aut běžně a masově nepoužívá právě ten vstřik vody?....
....si přečti tady: http://www.autoforum.cz/technika/zvysen ... rozsirene/
cituji: :arrow: Předně je nutné si uvědomit, že vstřik vody musí probíhat dokonale, což znamená zcela ideální poměr paliva a vody, která navíc musí být perfektně rozprášena na mikoskopické kapičky. Elektronická řídicí jednotka standardních spalovacích motorů (ECU) nemá dostatečný výpočetní výkon, takže je potřeba přidat další chytrý elektronický mozek pro práci s vodními vstřikovači, které ještě navíc musejí pracovat se stupňovitým vstřikováním paliva. Motor ani neumí kalkulovat se zpožděním bodu zapalování, takže výhod vstříknuté vody není možné dosahovat okamžitě. :arrow:
Reinhold píše:Vypadlý písmenko nebo překlepy bych našel i u tebe
Můžeš to zkusit, ale zbytečně - končím s tebou. Jo, v oslovení patří velké "T", ale tam kde si protistrany vážím....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Reinhold

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Reinhold »

Pitris píše:
Reinhold píše:A taky je spoustu takových, co se naučí jednu věc a tu dělaj stále dokola....
No možná že stojíš někde ve fabrice u pásu, ale číst (když už ne pořádně psát) ses asi naučil, takže....
Reinhold píše:pročpak se asi u osobních aut běžně a masově nepoužívá právě ten vstřik vody?....
....si přečti tady: http://www.autoforum.cz/technika/zvysen ... rozsirene/
cituji: :arrow: Předně je nutné si uvědomit, že vstřik vody musí probíhat dokonale, což znamená zcela ideální poměr paliva a vody, která navíc musí být perfektně rozprášena na mikoskopické kapičky. Elektronická řídicí jednotka standardních spalovacích motorů (ECU) nemá dostatečný výpočetní výkon, takže je potřeba přidat další chytrý elektronický mozek pro práci s vodními vstřikovači, které ještě navíc musejí pracovat se stupňovitým vstřikováním paliva. Motor ani neumí kalkulovat se zpožděním bodu zapalování, takže výhod vstříknuté vody není možné dosahovat okamžitě. :arrow:
Reinhold píše:Vypadlý písmenko nebo překlepy bych našel i u tebe
Můžeš to zkusit, ale zbytečně - končím s tebou. Jo, v oslovení patří velké "T", ale tam kde si protistrany vážím....
Nejspíš trpíš stereotypní prací ty sám.
Já rozhodně nejsem někde u pásu a proto mám ty širší znalosti.

Psát umím. Mimochodem - zrovna jsem někde zahlídl tvůj příspěvek, kde byl překlep na konci věty, ale hledat ho nebudu.

Odpověď jsem od tebe ani příliš nečekal. Vstřik vody se běžně nepoužívá z úplně jiných důvodů. Plácnout sem zkopírovaný text, který navíc nemá co dělat s otázkou, je podobné někomu, jako seš ty, kšeftařskej zmrde.

:lol:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Vodik do paliva - generator HHO

Příspěvek od Pitris »

Bingo. Konečně si se těmi posledními dvěma slovy projevil :roll: Ano, došli ti argumenty, tak seš vulgární.
Jo, ulev si když ti to pomůže ale mě může urazit jenom inteligent. Seš frajer - s těmi širšími znalostmi.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zamčeno