VIF
Moderátor: Colommbo
VIF
Zdravím všechny,mám dotaz ohledně zimního VIFu jde o to že nevím jestli mu může uškodit to že mi v současných telotách neustale vlivem mrazu silně houstne jelikož opravdu nemám chuť tu upatlanou plechovku tahat každý den domů do tepla.To že hustý je mi při tankování k ničemu mi nepište to vím jde mi o to jestli to nemá negativní vliv na výrobek jako takový.Za vaše názory díky s pozdravem L.
Snad by to vadit nemělo. A to máte zimní VIF? http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1647
On totiž ale asi taky není VIF jako VIF. Ve Světě motorů teď bylo, že se na českém trhu objevila aditiva, která od pohledu VIF výrazně připomínají. Jsou ve stejné plechovce a mírně jiný název doplňují nálepkou ORIGINAL. Rozhodně však nejde o stejný výrobek. Možná i v tom byl problém, i když ty aditiva nejsou ředidlo. Hlavní složkou všech těchto přípravků jsou totiž modifikátory krystalické struktury parafínů, které účinkují až v naftě, ale samotné koncentrované ve velkém mrazu tuhnou. A je potřeba je do nafty přidat ještě před tím, než začne nafta "parafínovat".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
A kromě "naftového" VIFu na zimu a na léto je taky VIF "benzinový".....
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899
http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1899
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
Pane anonymní, vy jste to asi vzal od druhého konce.Primárně tu nikdo neřeší spotřebu a výkon motoru, co je deklarováno na potisku obalu, ale jeho skutečný účel v zimním období, ať už v naftě nebo v benzínu.A pokud jsou tu nějaké ohlasy a je jich několik pozitivních, tak to asi fungovat bude.Není rozhodující, kdo je tu odborník a kdo ne, ale vyjádření názoru na onu věc.Myslím, že tu není nikdo tak naivní, aby věřil tomu, co je vše napsáno na obalu.Anonymous píše:VIF benzinový,citace:snižující spotřebu paliva v průměru o 5-7%....přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory a to nej na konec: udržuje maximální výkon motoru ...................pánové stále nechápu jak odborník jako je Pitris a ostatní můžou věřit těhnle blbostem?Už po přečtení tech "keců" bych za to nikdy nedal těch 220 korun (musel bych si nafackovat) a neberte to prosím jako nějakou "provokaci" nebo tak ale já si nemohu pomoct................
Dobře tak jinak.Cena jedné plechovky je 220kč.Z té ceny je tak min 150kč marže z prodeje(prodejců,překupníků) takže zbývá 70kč výrobní nákklady+obal.Co čekáte že za (když dobře podle mě to bude daleko mín) 70 kč dostanete?Zázračný mix aditiv dělající z běžného benzínu palivo budoucnosti s oktanovým číslem 2800?Podle mě je to petrolej s barvivem co pěkně smrdí nic lepšího za tyhle peníze nedostanete a dostat nemůžete.........
To už jste, ale od daného tématu někde jinde.Ikdyž zřejmě máte pravdu s maržemi výrobců, potažmo, prodejců, tak zde potom můžeme polemizovat a fylozofovat nad ostatními cenami, řekněme, ošetřujících přípravků v automobilismu.Pokud se začne od píky a paliva budou kvalitativně taková, aby se nemuseli ony přípravky používat, tak ubyde spousta starostí řešit nějaká aditiva.To, ale nikdy nebude a konečný spotřebitel musí spoléhat na to, že se nestane obětí vychytralé schopnosti prodejců za malý peníz pořídit a za veliký prodat.Nejsem odborník, ale číst umím a bohužel i já se počítám mezi tyto oběti.