VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Otázka je : ako funguje ? Možno pri klasických jazdách do 3.000 ot/min pomôže s čistením. Ak si však majiteľ vozu častejšie vychutnáva jazdu vo vyšších otáčkach,tak v tomto prípade sa VIF nijako nechytá
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VIF
Můj motor se pohybuje hodně často od těch 3 t.ot. nahoru, a nemám pocit že by VIF něco tlumil.
A taky ho občas drcnu i do motorky, tam ty otáčky jsou někde mezi 6-ti a 11-ti tis.
A taky ho občas drcnu i do motorky, tam ty otáčky jsou někde mezi 6-ti a 11-ti tis.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
abc, to by si musel mať asi väčší objem VIF-u v nádrži, aby si cítil, že či naozaj tlmí výkon. Inak k tej tvojej otázke s rakúskym trhom. Ak VIF skutočne prebaľuje produkt od lang-chemie, tak na rakúskom trhu to bude pravdepodobne niečo z tohto: Additive für Benzin
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VIF
Motor lépe snášel podtáčení v zátěži.jerome píše:Otázka je : ako funguje ? Možno pri klasických jazdách do 3.000 ot/min pomôže s čistením.
Tam už jsou draci, tam nebohou ručičku hnát nebudu. Ještě přepadne přes okraj a už ji nikdy neuvidímjerome píše:Ak si však majiteľ vozu častejšie vychutnáva jazdu vo vyšších otáčkach,tak v tomto prípade sa VIF nijako nechytá
Re: VIF
No veď to,že ten VIF je úplne jak stvorený pre takýto štýl jazdy s podtáčaním resp. jazdou na spotrebu Vtedy má čo čistiťskodovkar píše:Motor lépe snášel podtáčení v zátěži.jerome píše:Otázka je : ako funguje ? Možno pri klasických jazdách do 3.000 ot/min pomôže s čistením.Tam už jsou draci, tam nebohou ručičku hnát nebudu. Ještě přepadne přes okraj a už ji nikdy neuvidímjerome píše:Ak si však majiteľ vozu častejšie vychutnáva jazdu vo vyšších otáčkach,tak v tomto prípade sa VIF nijako nechytá
Schválne, keby si sa zviezol s dvomi rovnakými autami, s tým, že jedno jazdilo na spotrebu a druhé videlo aj tých drakov tak ver tomu, že by si cítil medzi nimi rozdiel. Len teda, nemohol by si s oboma ísť zase na spotrebu Síce možno aj vtedy
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: VIF
Já jsem měl tendenci motor občas točit, aby nezlenivěl, ale stejně když má oblíbená řidička párkrát začala auto honit po okreskách na trase cca 250 km dlouhé, tak jsem pak ten motor nepoznal, jak byl neskutečně živý (a taky začal díky častému dlouhodobému pobytu v otáčkách 4000 až 6500 ot/min papkat víc olej - 1 litr na 10 000 km).
VIF v nádrži býval poměrně často
VIF v nádrži býval poměrně často
Re: VIF
O haťapce dál tady: aky-olej-do-1-2-htp-t5407-75.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Ja, natürlich
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF