VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Asi budu muset v zimě taky parkovat venku, aby mě to líp startovalo
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
Tohle už je ale opět nadvýznam, nebo jsi posthunter? Něco lepšího k věci tam opravdu nemáš A ještě k tomu předchozímu ale i tomuto postu, opravdu netvrdím že ty aditiva nemají žádný účinek, i to zanesení vstřiku na foto sem přisoudil spíš podtáčení, jen tvrdím že zkur..... (pančovaný nebo si to každej pojmenujte podle sebe) palivo (konkrétně nafta) už žádný aditivum neopraví a pokud tankuješ kvalitní palivo tak ho nepotřebuješ doaditivovat. Radši tankuju kvalitně bez trychtýřů, hadiček atd. U nás ale leckdy může (mohlo?) být někde problém natankovat kvalitně. Např. ONO, někdo tvrdí špatný, jiný bez problémů a ty si vyber. Aditiva lejí i lidi co tankují kvalitně protože slepě jedou podle těch testů ale že už si spíš rozhodí naftu která je kvalitní, na což je upozorňuje "výrobce", to už nevidí protože testy holt mluví jasně. Např. jedna báchorka z dovolený. Dvě rodiny v Itálii, jedno auto před tankováním naleje VIF a to druhý ne. To z VIFem dojede až domů bez problémů, to bez po pár km zkolabuje a je odtaženo. Bordel v palivové soustavě. Majitel z prvního auta děkuje bohu za VIF a všude ho chválí, u piva, v práci, na netu. To že druhé auto sotva dojelo k pumpě páč mělo téměř prázdnou nádrž = nasátí usazenin ze dna nádrže, upadá v zapomění Btw ještě k tomu ONO, nadřízený z práce se mnou nedávno debatil o autě a povídal že chtěl šetřit tak tankoval benzín jen tam a to do doby než zaplatil opravu cca5tkč kterou podle servisu na 99,9% způsobilo nekvalitní palivo. Zastánci jejich levného paliva ti budou tvrdit že je to hovadina, tak si vyber. Nekonečný téma.
Re: VIF
Je fakt, že nejlevnějším pumpám se většinou vyhýbám - tak jednou za rok u některé vezmu - a taky že mám několikaletou (a zde několikrát popsanou) zkušenost s aditivem do benzinu od Millerse - a kladnou. Spotřeba v Civicu postupně "slezla" (za 4 roky při v podstatě stejných jízdních podmínkách) o asi 1/2 litru na 100 kilometrů, tak v tom pokračuji i v Accordu. Brácha má stejnou Oktávku co Ty (a i modrou ) a dává naftového "milera" a i švagrová si prý všimla, že je něco jinak: že je motor tišší a tak nějak líp jede. A to tenkrát nevěděla, že to tam brácha přidává. Nebylo to o moc ale poznala že se něco děje....
Jasně že některé (ne)účinky aditiv jsou sporné a bez laboratorního měření nebo rozdělání motoru nezjistitelné, ale konkrétně p. M. Vaculík ze Světa motorů (kterýžto je silně prokoncernový) moc nekecá....
Ale s těmi dvěma rodinami v Itálii máš pravdu - někdo řekne jenom "A", ale už neřekne i to "B"....
Jasně že některé (ne)účinky aditiv jsou sporné a bez laboratorního měření nebo rozdělání motoru nezjistitelné, ale konkrétně p. M. Vaculík ze Světa motorů (kterýžto je silně prokoncernový) moc nekecá....
Ale s těmi dvěma rodinami v Itálii máš pravdu - někdo řekne jenom "A", ale už neřekne i to "B"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
A čeho se ta oprava týkala. Starší auta posílám na ONO běžně a nikdy žádný problém neměla. Tak jestli když má motor cca 1mio kilometrů, můžu už konečně očekávat nějaké potíže.šulda píše:Btw ještě k tomu ONO, nadřízený z práce se mnou nedávno debatil o autě a povídal že chtěl šetřit tak tankoval benzín jen tam a to do doby než zaplatil opravu cca5tkč kterou podle servisu na 99,9% způsobilo nekvalitní palivo. Zastánci jejich levného paliva ti budou tvrdit že je to hovadina, tak si vyber. Nekonečný téma.
Re: VIF
problematika zamrzání nafty byla mnohokrát popsána
tedy jen ve zkratce
nafta z českých rafinerií je méně vnímavá na aditivaci
ovšem kvůli mazivosti a mírnému zlepšení / rozuměj nespadnutí pod min.povolenou hodnotu / cetanového čísla je aditivována již v distribuci.
zimní nafta pak o to více
no a ještě věší aditivace už pak ničemu nepomůže
kolegovo PD je na "samotnou" naftu háklivé, má pak velmi nepřijemný zvuk, aditivací nebo nákupem Vervy dojde k podstatnému a pouhým uchem slyšitelnému zlepšení
tedy jen ve zkratce
nafta z českých rafinerií je méně vnímavá na aditivaci
ovšem kvůli mazivosti a mírnému zlepšení / rozuměj nespadnutí pod min.povolenou hodnotu / cetanového čísla je aditivována již v distribuci.
zimní nafta pak o to více
no a ještě věší aditivace už pak ničemu nepomůže
kolegovo PD je na "samotnou" naftu háklivé, má pak velmi nepřijemný zvuk, aditivací nebo nákupem Vervy dojde k podstatnému a pouhým uchem slyšitelnému zlepšení
Re: VIF
Pitris>> To i má žena občas řídí a naznala že je něco jinak, přitom ještě nevěděla že už mám cca 4 nádrže jen od jižních sousedů po x našich.
v.vilik>> Pokud bys četl tak by sis všiml že auto jezdilo a dosud jezdí na naftu napřed z D cca173tkm, pak z ČR cca 36tkm a teď z AT cca 46tkm. A kuželky hraju I. amatérskou ligu za tým Pacoši
Fahrer>> Auto má cca 10let a ročně najezdí v průměru 11-12tkm. Na podrobnosti opravy se můžu ještě zeptat. Netvrdím že měl ten servis na 99,9% pravdu, na to už mám za ty roky zkušenosti. Taky nejsem odborník ale vím že např. u nafty třeba rotačka v O I snese opravdu hodně a když to samý naleješ do O II tak brzy skončíš. Nemůže toto být stejné i v případě benzínu? Btw teď bude kupovat nový zase na 10let a pořád nechce pochopit proč mu nedoporučuju ropáka (pro rejpače, já mám samozřejmě chrochtáka jen kvůli nájezdu, ale co se snažím, rozumní chápou a rejpači si stejně rejpnou )
Mike>> S tou větší aditivací co nepomůže souhlasím. Místo petrolejový frakce se do zimní dá ještě víc aditiva a pak dát ještě další aditivum z domova? S tím PD to udělá i prémiový (jedno jestli se natankuje u nás nebo v AT) MaxxMotion od OMV a máš ten samý zvukový projev, přisuzuji to nízké mazivosti, proto ho do PD netankuju.
Prej si řidiči plnohodnotnou úpravu paliva musí zajistit sami s
pomocí povýrobních aditiv a to že neleju aditiva je důsledkem
špatné informovanosti řidičů. Takže si taky budu muset asi zajistit spoustu dalších jinejch povýrobních úkonů, který teda nevím jak budu stíhat a platit
v.vilik>> Pokud bys četl tak by sis všiml že auto jezdilo a dosud jezdí na naftu napřed z D cca173tkm, pak z ČR cca 36tkm a teď z AT cca 46tkm. A kuželky hraju I. amatérskou ligu za tým Pacoši
Fahrer>> Auto má cca 10let a ročně najezdí v průměru 11-12tkm. Na podrobnosti opravy se můžu ještě zeptat. Netvrdím že měl ten servis na 99,9% pravdu, na to už mám za ty roky zkušenosti. Taky nejsem odborník ale vím že např. u nafty třeba rotačka v O I snese opravdu hodně a když to samý naleješ do O II tak brzy skončíš. Nemůže toto být stejné i v případě benzínu? Btw teď bude kupovat nový zase na 10let a pořád nechce pochopit proč mu nedoporučuju ropáka (pro rejpače, já mám samozřejmě chrochtáka jen kvůli nájezdu, ale co se snažím, rozumní chápou a rejpači si stejně rejpnou )
Mike>> S tou větší aditivací co nepomůže souhlasím. Místo petrolejový frakce se do zimní dá ještě víc aditiva a pak dát ještě další aditivum z domova? S tím PD to udělá i prémiový (jedno jestli se natankuje u nás nebo v AT) MaxxMotion od OMV a máš ten samý zvukový projev, přisuzuji to nízké mazivosti, proto ho do PD netankuju.
Prej si řidiči plnohodnotnou úpravu paliva musí zajistit sami s
pomocí povýrobních aditiv a to že neleju aditiva je důsledkem
špatné informovanosti řidičů. Takže si taky budu muset asi zajistit spoustu dalších jinejch povýrobních úkonů, který teda nevím jak budu stíhat a platit
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
Myslím, že nee (tedy snad s výjimkou přímovstřikových motorů) a v tom může být zakopána kočka...šulda píše: ...Nemůže toto být stejné i v případě benzínu?...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: VIF
Šuldo, já už nevím co ti napsat??? Tak jsem napsal stejnou blbost jako ty, že základem je kvalitní nafta. To tady na fóru nemusíš nikomu povídat.
Ad VIF: cena aditivace 0,5Kč/l. To je při ceně nafty 35Kč/l... 1/70 čili 1,4%. Ano opravdu je to tak drahé a navíc to škodí...
Na ten scifi z Itálie ti vymyslím deset s opačnou pointou. Je to o náhodě, ale tím VIFem navíc v mém případě přidávaným do čisté nafty bez aditiv nic nepokazím. Tak to neobracej na doaditivování premiové nafty atp. Původně jsi napsal, že VIF oddělal vstřiky.
Ad VIF: cena aditivace 0,5Kč/l. To je při ceně nafty 35Kč/l... 1/70 čili 1,4%. Ano opravdu je to tak drahé a navíc to škodí...
Na ten scifi z Itálie ti vymyslím deset s opačnou pointou. Je to o náhodě, ale tím VIFem navíc v mém případě přidávaným do čisté nafty bez aditiv nic nepokazím. Tak to neobracej na doaditivování premiové nafty atp. Původně jsi napsal, že VIF oddělal vstřiky.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: VIF
Nejsem zdaleka takový odborník,jako někteří zde přítomní borci,ale přispěji také svou troškou do mlýna.Mám benzín 1.6 VTI,kde výrobce přímo doporučuje používat do paliva jakési aditivum,z důvodu zachování čistoty ventilů atd.samozřejmě za šílené peníze.To samé doporučuje i u naftových motorů.Protože jsem se samozřejmě pídil po nějaké náhražce,tak jsem na citroen fóru narazil na zde diskutovaný VIF.Já. ho použil z několika důvodů,jednak jsem koupil auto ojeté a předpokládal jsem,že původní majitel s autem jezdil tzv.couračky s ohledem na spotřebu a navíc jsem zjistil,že motoru dosti chutná výrobcem doporučený olej,takže jsem chtěl motor drobet vyčistit od karbonu.Po vyjetí první nádrže z VIFEM došlo objektivně ke zlepšení chodu moforu a v součinnosti s použitím jiného(vhodnějšího)oleje zároveň také ke snížení spořeby paliva.A jinak kolegové vlastnící naftové motory nedají bez VIFU ani ránu a to netankují nikde ve statku a podobně.Co se týče benzínek,tak tam nezáleží ani tak na značce jako na provozovateli,klidně se může stát,že u tzv.značky natankuji palivo,které zrovna nebude mít všech 5 P.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: VIF
Přečti si to znovu:rousini píše:Původně jsi napsal, že VIF oddělal vstřiky.
Neobracej to na něco, co to není a že je spousta lidí posedlých aditivací my nevymluvíš, mám je i kolem sebe a ta domácí aditivace ve spoustě případů nezafunguje na vše jak si myslí a je to samozřejmě myšleno všeobecně a proto o tom pořád melu Že to není o padesáťáku je taky jasný. Necháme toho protože teď už by to bylo vše o obracení a nakonec by to skončilo ve smyslu momentálně posledního postu ve vlákně o Millers oils, tak sem měl začít (proč je u nás třeba lejt aditiva), ale ty vstřiky mě načnuli k popíchnutí že to nemaj tak úplně vychytaný (o dávkování nemluvě) a v jistých režimech se dá zkurvit cokoliv. To se samozřejmě taky ví ale proč to nemají na pixle, asi by to bylo zbytečný když to spoustě lidem v zimě zamrzne v kufru. Pro příště už si to opravdu nechám k pivu, sice jdu 2x ročně ale snad to vydržímšulda píše:Nedávno sem viděl vstřiky u ropáka kam se leje VIF při každým tankování od novoty a jen mě to dál utvrdilo v tom že to používat nebudu
Re: VIF
2x ročně...to bychom se mohli setkat...peace
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: VIF
rousini + šulda: Máte možnost, chlapi...
U Pecinů... http://upecinu.pocechach.cz/Pitris píše:TAKŽE ZAMLUVENO Od 14-ti hodin 15.listopadu (nejen) s večeří do 16.listopadu se snídaní....
Domluveno raději dřív, aby nám to zas nevyzobli nějací soudruzi z Bosny jako onehdy Krucemburk
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90