len si dobre zváž všetky klady a zápory kúpy už jazdeného hybrida.. dovolím si zauvažovať, že ten už ty (ako jeho druhý majiteľ) len tak ľahko po ďalších 4-5 rokoch nepredáš, ak vôbec.. možno za zápornú hodnotu
Chcete benzinový sedan 4 × 4 s automatem? https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta ... i-21012604
Jen nechápu jednu věc Citace:V motoru je 4,5 l oleje, používat by se měla náplň vyhovující specifikaci SAE 0W-20 a API SM nebo novější. Suzuki ale dovoluje poměrně širokou škálu specifikací olejů a může být použit i olej 10W-30 nebo 10W-40....
Bílé Kizashi stávalo před pár lety pár dní opodál v naší ulici. Zaregistroval jsem je zezadu a vůbec netušil, na co to koukám, tož jsem se šel podívat zblízka a jo, takové auto na denní používání by mě neurazilo. Ještě poctivý motor s velmi slušnými parametry (Omča 2.6 V6 měla 132kW a 240Nm), ovšem, a to už modří vědí, pouze s manuálem, tedy "jen" předokolku. Podobně, kdybych měl eMBéčko jako leštěnku uloženou pod plachetkou v garáži, na denní ježdění bych si docela dokázal představit Suzuki SX4 první generace...
To já aktuálně pokukuji po nástupci Kiuše, a mám reálné 2 kousky, byť by mě sice srdíčko táhlo třeba ke Kii ProCeed GT nebo Subaru Levorg, reálné bude asi Hyundai I30 1.5 DPI nebo Toyota Auris 1.6 VVTI. Čistě skrze ty motory...
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Corolla jezdí hezky, ale vzal bych ji s hybridem. Dynamika je pak úplně jinde. Hyundai s 1.5 bude hrozně línej, to radši počkej, došetři a pořiď toho Levorga, jezdí fantasticky. Ale určitě 1.6T.
Edit: omluva, koukám že píšeš o Aurisu, toho bych fakt obešel, není to moc dobrý auto
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85 Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Jo, ten Levorg (byť jen s automatem ) je moc pěkný autí Kdybych já chtěl kombi, byl by v žebříčku možných / chtěných hodně nahoře.
Toyota má výhodu ve svém pojetí konstrukce motoru VVTI, vážně by se dalo uvažovat i o Mazdě 6 SkyActiv nebo tom ProCeedu GT.
Ale ten Hyundai I30 1.5 DPI - závodit s tím nebude(š) a nepojede to o moc hůř jak ta KIA 1.6 GDI. A je to v podstatě nový auto kde když se nebojí(š) na to šlápnout tak bude jezdit
Jen je smůla že se Honda Accord nebo Civic v kombiku nehodí Lucce ke kabelce
Jaké auto? Tohle ne Jako 100 lidí 100 chutí ale ten vnitřek se fakt nepovedl
Se snahou tam nacpat i to co nejde - viz ten hranatý displej v / před oválným prostorem pro budíky aneb nový Superb....
Podvozkově dost slabota, na to co Toyota umí. Třeba ten Levorg je úplně jiná liga. A navíc tam byly i nějaký problémy v crash testech, co si pamatuju...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85 Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16