Videa ze světa motorismu a techniky
Moderátor: Colommbo
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Psalo se tam o převodovce a že nevypnul kontrolu trakce.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Všetko sú to len dohady, aj ten môj
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Ano ale napadal jsi 0W-20, řekl bych neoprávněně. Co vím, tak např. u HEMI s hustším olejem je problém s vypínáním válců, takže tam ten olej patří (znalí však dávají A3 a deaktivují vypínání válců). A ten mladej s AMG byl prostě ocas a dobře mu tak.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Aha Eko motor = Eko olej jasné
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Ano, kolega z oplího klubu do svého Dodge 5.7 HEMI lije (předepsaný) 5W20 od Moparu a mění po 5-6tis.km. Má-li odpojování válců či nee, netuším, starší motor to mít ještě asi nebude. A s poslední větou nelze než souhlasit, olej na vině nebude. Patří mu to, auta je mi líto.tonny píše:...např. u HEMI s hustším olejem je problém s vypínáním válců, takže tam ten olej patří (znalí však dávají A3 a deaktivují vypínání válců). A ten mladej s AMG byl prostě ocas a dobře mu tak.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Jirko, vím, že už je ten systém u HEMI více let (pokukoval jsem po JEEP) a řekl bych, že to smysl má, tedy proč krmit při plynulé jízdě do 3-3,5t ot. všech 8 válců (u 3-4 mi to jaksi nee). Zeptal jsem se strejdy https://www.auto.cz/technika-vypinani-v ... dnes-64657 a je to od 2004 a je tam i ten AMG V8, takže ten 0W-20 má důvod.
Snažím se psát relevantní info, ne si jen dělat srandu, kvůli objektivním info pro návštěvníky tohoto fóra.
Snažím se psát relevantní info, ne si jen dělat srandu, kvůli objektivním info pro návštěvníky tohoto fóra.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
O EGRu tady: egr-t7679.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Upřímně, jede to hodně slušně, to som od šakala nečakala...
https://www.youtube.com/watch?v=WSLz6OTvXA8
https://www.youtube.com/watch?v=WSLz6OTvXA8
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Ono taky neni vyjimkou ze tyhle motory maji klidne +20 kW oproti specifikaci.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
A rozvodový řetízek s variabilní délkou
Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Sousedovi 1,4 TSI v Touranu na emisích přeskočil řetízek, nechtělo to prej jet, stálo to 26tis. v neznačkovém servisu. Když mu to nechtělo jet, v servisu se ho ptali, jestli náhodou nedělal novou STK, že to umí na emisích udělat. Prostě tu vlastnost (řekl by Jarda) už znají. Jinak to jede pěkně.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
...a to se benzínové motory při měření emisí točí jen na 3000 (možná tři a půl) za minutu... Abyste mě špatně nechápali, ten motor ani auto bych nechtěl, jen jsem na to náhodou narazil a překvapilo mě to.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
V práci máme trojkový ofce služebáky s 1.6TDI 77 nebo 81 kW. Na autobahnu se ve třech plnotučnejch lidech + 40 kg bagáží (rozumněj tak 380-400 kg celkem) dá valit 215 tacho. Víc to pak dá jen z kopce nebo za někým rychlejším v pytli
Ten řetěz musel dělat hroznej bordel, když přeskočil na emisích... Ale ono to je spojený s tím jak se jezdí. když to budeš točit, jsi v pohodě, když to budeš hudlat podle rádce řazení, popř. budeš mít automat, dobře ti tak.tonny píše:Sousedovi 1,4 TSI v Touranu na emisích přeskočil řetízek, nechtělo to prej jet, stálo to 26tis. v neznačkovém servisu. Když mu to nechtělo jet, v servisu se ho ptali, jestli náhodou nedělal novou STK, že to umí na emisích udělat. Prostě tu vlastnost (řekl by Jarda) už znají. Jinak to jede pěkně.
Kam se hrabe koncern na <>, co se přeměřování tacho týčelefort píše:...Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
https://www.youtube.com/watch?v=nrXgX37fPg0lefort píše:Co vím, koncern má jedny z nejvíc přeměřujících tachometrů, s GPS by to asi vypadalo o dost jinak...
Racelogic vs tacho = žádné drama se nekoná.
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Tady nebyl ani jeden ani dva, ale aspoň tři andělé strážní A i tak měli plný ruce a křídla práce
https://www.sport.cz/moto/formule1/clan ... .cz#hp-sez
https://www.sport.cz/moto/formule1/clan ... .cz#hp-sez
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF