Jsou to blázni ti číňani. Teda talošiColommbo píše: ↑stř lis 29, 2023 14:49 斯泰尔维奥 (čti Stelvio)... https://www.youtube.com/watch?v=pIfjdP72Bz8
Videa ze světa motorismu a techniky
Moderátor: Colommbo
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1822
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
To jsou ty škodovky co mají před motorem stejnou deformační zónu jako současné předokolky? Ale dík za retro videjko
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Manuál je prostě manuál (i ve F430)...! https://www.youtube.com/watch?v=p6B7XVr93yg
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Kluci (ka)Brňáci, nechcete si něco takového pořídit na Prýgl...? https://www.youtube.com/watch?v=Kr2elWxmk-0
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Máš pravdu, jak přes kopírák...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Auto stále jak nové
https://www.youtube.com/watch?v=MG0NITZJwvE
https://www.youtube.com/watch?v=MG0NITZJwvE
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Jj viděl sem to video. Ani sem netušil,že Vaculík měl medvídě. A taky sem netušil, jak to nejelo. Měl sem možnost se projet ve třílitrovém šestihrnku v benzinu a to jelo hezky.
Ale Vaculík to prodával za super cenu a od něho je radost koupit auto.
Ale Vaculík to prodával za super cenu a od něho je radost koupit auto.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Třílitrový šestihrnek má v porovnání se základním dvoulitrem téměř dvojnásobný výkon a o nějakých 130Nm vyšší točivý moment a to už je při jízdě sakra znát...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Myslíte,že by tie vibrácie naozaj mohlo spôsobovať to,že motor po čase trochu ovisne
Vaculík tvrdí,že všetko čo sa dalo pomenil...
Vaculík tvrdí,že všetko čo sa dalo pomenil...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1822
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Myslím si, že reálný to je, protože se ti defakto motor může "vyosit"
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Colommbo
- Příspěvky: 9963
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Mně se tomu nějak nechce věřit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1822
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Tak u tebe, u 6ti hrnce, se to vyváží samo
Je to ale dost zvláštní jev, nikdy jsem v tom nejel, nedokážu posoudit jak moc čitelné to je, ale je to divný
Je to ale dost zvláštní jev, nikdy jsem v tom nejel, nedokážu posoudit jak moc čitelné to je, ale je to divný
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Na to bych měl trochu jinou teorii a to z pohledu kvalitáře výroby tlumičů torzních kmitů
Ono dodané díly do prvovýroby jsou v jiné jakosti než náhradní díl,byť originální a dělaný na stejný lince. Tak to prostě je. Další faktor je doba výroby. V 90 letech nebyl požadavek na ekologii,ale na kvalitu a výdrž. Proto byly pojiva olovnatá a guma (pryž) byla gumou. Dnes jsou bezolovnaté nástřiky a často vodou ředitelné, nahrazují se složky v pryžích. Tím se musí upravit i vulkanizační čas případně i teplota.
Dalším faktorem je stav vulkanizačních lisů a opotřebení vulkanizační formy. V neposlední řadě vliv pracovníka na proces. Pak nám sem vstupuje opotřebování auta a zvětšování vůlí. A proč to takhle všechno píšu a jakou souvislost to má s Vaculíkovým Medvědem? Určitě po těch kilometrech došlo k výměně uložení kardanu za náhradní díl,který byl vyroben v tomto století ...
A k řádkům výše si myslím,že ten díl bude mít vlastní frekvenci někde jinde a tudíž nepojme to kmitání,které by měl. A jelikož všechno stárne,tak bude stárnout i uložení motoru a to je stejná písnička. Pokud vím,tam jsou takzvané hydrolagry,tedy uložení plněné glykolem a jsou v tom membrány. To by taky chtělo vyměnit. Jenže už to bude taky tak trochu jiný díl,než ten původní ...
Ono dodané díly do prvovýroby jsou v jiné jakosti než náhradní díl,byť originální a dělaný na stejný lince. Tak to prostě je. Další faktor je doba výroby. V 90 letech nebyl požadavek na ekologii,ale na kvalitu a výdrž. Proto byly pojiva olovnatá a guma (pryž) byla gumou. Dnes jsou bezolovnaté nástřiky a často vodou ředitelné, nahrazují se složky v pryžích. Tím se musí upravit i vulkanizační čas případně i teplota.
Dalším faktorem je stav vulkanizačních lisů a opotřebení vulkanizační formy. V neposlední řadě vliv pracovníka na proces. Pak nám sem vstupuje opotřebování auta a zvětšování vůlí. A proč to takhle všechno píšu a jakou souvislost to má s Vaculíkovým Medvědem? Určitě po těch kilometrech došlo k výměně uložení kardanu za náhradní díl,který byl vyroben v tomto století ...
A k řádkům výše si myslím,že ten díl bude mít vlastní frekvenci někde jinde a tudíž nepojme to kmitání,které by měl. A jelikož všechno stárne,tak bude stárnout i uložení motoru a to je stejná písnička. Pokud vím,tam jsou takzvané hydrolagry,tedy uložení plněné glykolem a jsou v tom membrány. To by taky chtělo vyměnit. Jenže už to bude taky tak trochu jiný díl,než ten původní ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis