Videa ze světa motorismu a techniky

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

Colommbo píše: stř lis 29, 2023 14:49 斯泰尔维奥 (čti Stelvio)... :o https://www.youtube.com/watch?v=pIfjdP72Bz8
Jsou to blázni ti číňani. Teda taloši 😄👍
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

To jsou ty škodovky co mají před motorem stejnou deformační zónu jako současné předokolky? 😄 Ale dík za retro videjko 👍
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Manuál je prostě manuál (i ve F430)...! :wink: https://www.youtube.com/watch?v=p6B7XVr93yg
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Kluci (ka)Brňáci, nechcete si něco takového pořídit na Prýgl...? https://www.youtube.com/watch?v=Kr2elWxmk-0
Snímek obrazovky 2023-12-27 112127.png
Snímek obrazovky 2023-12-27 112127.png (174.8 KiB) Zobrazeno 1712 x
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Máš pravdu, jak přes kopírák...! :o :D
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5789
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od jerome »

Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Durex »

Jj viděl sem to video. Ani sem netušil,že Vaculík měl medvídě. A taky sem netušil, jak to nejelo. Měl sem možnost se projet ve třílitrovém šestihrnku v benzinu a to jelo hezky.

Ale Vaculík to prodával za super cenu a od něho je radost koupit auto.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Třílitrový šestihrnek má v porovnání se základním dvoulitrem téměř dvojnásobný výkon a o nějakých 130Nm vyšší točivý moment a to už je při jízdě sakra znát... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5789
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od jerome »

Myslíte,že by tie vibrácie naozaj mohlo spôsobovať to,že motor po čase trochu ovisne :?:
Vaculík tvrdí,že všetko čo sa dalo pomenil...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Myslím si, že reálný to je, protože se ti defakto motor může "vyosit"
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Colommbo »

Mně se tomu nějak nechce věřit... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris JUNIOR
Příspěvky: 1797
Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
Bydliště: Brno

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Pitris JUNIOR »

Tak u tebe, u 6ti hrnce, se to vyváží samo 😅
Je to ale dost zvláštní jev, nikdy jsem v tom nejel, nedokážu posoudit jak moc čitelné to je, ale je to divný
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Videa ze světa motorismu a techniky

Příspěvek od Durex »

Na to bych měl trochu jinou teorii a to z pohledu kvalitáře výroby tlumičů torzních kmitů :twisted:

Ono dodané díly do prvovýroby jsou v jiné jakosti než náhradní díl,byť originální a dělaný na stejný lince. Tak to prostě je. Další faktor je doba výroby. V 90 letech nebyl požadavek na ekologii,ale na kvalitu a výdrž. Proto byly pojiva olovnatá a guma (pryž) byla gumou. Dnes jsou bezolovnaté nástřiky a často vodou ředitelné, nahrazují se složky v pryžích. Tím se musí upravit i vulkanizační čas případně i teplota.

Dalším faktorem je stav vulkanizačních lisů a opotřebení vulkanizační formy. V neposlední řadě vliv pracovníka na proces. Pak nám sem vstupuje opotřebování auta a zvětšování vůlí. A proč to takhle všechno píšu a jakou souvislost to má s Vaculíkovým Medvědem? Určitě po těch kilometrech došlo k výměně uložení kardanu za náhradní díl,který byl vyroben v tomto století ...

A k řádkům výše si myslím,že ten díl bude mít vlastní frekvenci někde jinde a tudíž nepojme to kmitání,které by měl. A jelikož všechno stárne,tak bude stárnout i uložení motoru a to je stejná písnička. Pokud vím,tam jsou takzvané hydrolagry,tedy uložení plněné glykolem a jsou v tom membrány. To by taky chtělo vyměnit. Jenže už to bude taky tak trochu jiný díl,než ten původní ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět