Vhodné oleje po proplachu motoru
Moderátor: Colommbo
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
ok, děkuju
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Do tohoto motoru je, pri soucasnem vyberu, blbost cpat neco s C3. To nech tem modernistum.
Muzes pouzit, kdyz celorocni napln, 5-50. Mas pak vetsi jistotu a tohle neni motor, ktery by se vyssi viskozite branil. Je zde lety odzkouseno Sunoco. Slusna cena za velmi slusny peniz. Kdyz moc nepilujes, 10tkm ok, ale max. Pri pomerne nizkych cenach oleju, bych vsak vymeny zkratil.
Muzes pouzit, kdyz celorocni napln, 5-50. Mas pak vetsi jistotu a tohle neni motor, ktery by se vyssi viskozite branil. Je zde lety odzkouseno Sunoco. Slusna cena za velmi slusny peniz. Kdyz moc nepilujes, 10tkm ok, ale max. Pri pomerne nizkych cenach oleju, bych vsak vymeny zkratil.
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
s tím sunocem... teď ho mám v motoru také, ale dle jedné ne mé zkušenosti zrovna moc nerozpouští bordel, byť nevím které sunoco to bylo (kdyžtak mohu zjistit). test byl proveden vysoce specializovanou technikou, otěr z měrky. po sunocu čistá, po mobilu super 3000 5w40 špinavá. tak nějak nevím, co si mám o tom myslet...
proč vlastně tak moc vadí c3? myslel jsem, že problémy s tím jsou již vyřešeny...?
proč vlastně tak moc vadí c3? myslel jsem, že problémy s tím jsou již vyřešeny...?
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Protože byť ve stupni ochrany motoru C3-10 = A3/B3-08, tak ty "low saps" oleje hůř mažou - kvůli DPF mají sníženy určitý aditiva; jenže právě ty olej potřebuje.... Stačí si porovnat třebas TBN.
Otěr z měrky hadrou Nebo myšleno vážně?Nimrod píše:....test byl proveden vysoce specializovanou technikou, otěr z měrky. po sunocu čistá, po mobilu super 3000 5w40 špinavá....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
aha, děkuji za vysvětlení
myšleno více méně vážně pokud je jednou hadr čistej a podruhý špinavej, tak tam nějaký rozdíl asi bude, ne? nebo jak si to vysvětlit jinak? já chápu, že to není zrovna laboratorní test, ale nějakou výpovědní hodnotu to, myslím si, má
myšleno více méně vážně pokud je jednou hadr čistej a podruhý špinavej, tak tam nějaký rozdíl asi bude, ne? nebo jak si to vysvětlit jinak? já chápu, že to není zrovna laboratorní test, ale nějakou výpovědní hodnotu to, myslím si, má
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Tak to asi ano, ale podmínky "testu" I kdyby byl stejný motor, tak porůznu kilometrů. Nebo stejně kilometrů ale jiné motory - s různou historíí. Nechci glorifikovat Sunoco ani zatracovat Mobil, ale....Nimrod píše:....pokud je jednou hadr čistej a podruhý špinavej, tak tam nějaký rozdíl asi bude, ne?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
jak uz jsem psal,usazeniny rozpousti ten SHELL HELIX HX7,vlastni zkusenost.Kdysi tohle pekne delal i olej HEKRA,ale asi uz neni na trhu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Kdysi jsem auto se zahnojeným motorem koupil.
Po výměně za texaco havoline 10W40 nastalo peklo na zemi
https://www.youtube.com/watch?v=NZiIeoJoilM
Dlouho jsem s tím jezdit nevydržel a jak se oteplilo šel pod kudlu, ve stylu "tonoucí se stébla chytá" jsem si udělal klasické kolečko, svíčky ven , (komprese 12,5; 12,6; 12,5; 13)
Vypoušťák pryč a 14 dní 2x denně jsem motor proléval na píst - každý den jiným lektvarem.. petrák, STP, rozpouštědla karbonu, motor flushe, konkory... atp...
Nic nezabralo. Takže jsem přistoupil k výměně gufírek... opět bez úspěchu.
Tak hlava, dolů a když jsem pak odlamoval stírací kroužky, vzpomněl jsem si na to
jak ABSURDNÍ bylo věřit že nějaké přípravky, nebo snad olej sám by ten karbon dokázal uvolnit.
Za mě jedině mechanická cesta a i to nebude sranda. Z drážek, pístů a všeho jsem po odmáčení v chemických lázních musel stejně oškrabat nožem a i to nešlo.
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... 0tCN3h1MVE
Moto jezdí dodnes, přes 400 tisíc km, spotřeba neměřitelná. Komprese 13; 13; 13; 13
Po výměně za texaco havoline 10W40 nastalo peklo na zemi
https://www.youtube.com/watch?v=NZiIeoJoilM
Dlouho jsem s tím jezdit nevydržel a jak se oteplilo šel pod kudlu, ve stylu "tonoucí se stébla chytá" jsem si udělal klasické kolečko, svíčky ven , (komprese 12,5; 12,6; 12,5; 13)
Vypoušťák pryč a 14 dní 2x denně jsem motor proléval na píst - každý den jiným lektvarem.. petrák, STP, rozpouštědla karbonu, motor flushe, konkory... atp...
Nic nezabralo. Takže jsem přistoupil k výměně gufírek... opět bez úspěchu.
Tak hlava, dolů a když jsem pak odlamoval stírací kroužky, vzpomněl jsem si na to
jak ABSURDNÍ bylo věřit že nějaké přípravky, nebo snad olej sám by ten karbon dokázal uvolnit.
Za mě jedině mechanická cesta a i to nebude sranda. Z drážek, pístů a všeho jsem po odmáčení v chemických lázních musel stejně oškrabat nožem a i to nešlo.
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... 0tCN3h1MVE
Moto jezdí dodnes, přes 400 tisíc km, spotřeba neměřitelná. Komprese 13; 13; 13; 13
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Ono tady spíš než o tvrdý karbon u spalovacího prostoru jde ale o "měkké" usazeniny (blátíčko) na stěnách mazacího systému. Tam olej častěji měněný nebo čistič pomůže....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
blatíčko nezpůsobí spotřebu oleje
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
To znie jak keby bol na vine tento olej ale z vlastných skúsenosti je TexacoJurawood píše:Kdysi jsem auto se zahnojeným motorem koupil.
Po výměně za texaco havoline 10W40 nastalo peklo na zemi
Bude to skôr použitím nesprávneho oleja/zlých intervalov výmeny predchádzajúcim majiteľom
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Tak já nabyl dojmu, že v podstatě ani vit-burian, a ani Nimrod nepsali o vyšší spotřebě oleje....Jurawood píše:blatíčko nezpůsobí spotřebu oleje
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
jerome: Však to jsem psal, motor byl zahnojený = zanedbaná výměna předchozím majitelem.
Toho pitchuse tímto zdravím.
pitris: přečetl jsem začátek, tam je o spalování oleje, pak že nalil nový olej, načež se to prý vyčistilo a problém se odstranil.
= pro mě nesmysl, ani jsem dál nepřemýšlel... rozhodně se zapečené kroužky výměnou oleje neodstraní dál jsem četl velmi rychle
Toho pitchuse tímto zdravím.
pitris: přečetl jsem začátek, tam je o spalování oleje, pak že nalil nový olej, načež se to prý vyčistilo a problém se odstranil.
= pro mě nesmysl, ani jsem dál nepřemýšlel... rozhodně se zapečené kroužky výměnou oleje neodstraní dál jsem četl velmi rychle
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
Tak javor že pokud jsou kroužky už "napevno" zakarbonovaný, tak je průser a mechanická je jediná cesta jak motor opravit. Když ale ještě jen váznou usazeninami z jetého oleje, tak je párkrát nový olej na 2 tkm taky "opraví". A docela dobře to uměl třeba Mobil1 5w50 Rally Formula (často to tu zmiňoval třeba Moja). Ovšem nikoliv HNED.
To ano, ale pakJurawood píše:....přečetl jsem začátek, tam je o spalování oleje....
Sic mi trocha nende na pochopa co tém chcel vit-burian hóknót, ale to buřt spaluje benzín, ne olej.vit-burian píše:....jádro problému spočívá spíš v tom, "že se spaluje benzín, ne olej"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Vhodné oleje po proplachu motoru
jajné , ale olej má jiné stechiometrické poměr, to chce přetryskovat.
GSX-R 750, Motul 5100 ester
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4
FOCUS II 2.0 LPG-BRC, SUNOCO 5W40 A3/B4