VERVA DIESEL
Moderátor: Colommbo
VERVA DIESEL
Čau musím říct,že když jsem natankoval do svýho HDI VERVA DIESEL byl jsem fakt překvapenej tím,že motor opravdu znatelně ztichnul a výkon byl úplně o něčem jiným. Máte někdo podobnou zkušenost s touhle naftou?
Nemívám problémy s naftou, protože si vybírám čerpačky, odkud mi chod motoru přišel příjemnější. Rozdíly mezi naftami jsou ale u mého CR téměř nerozeznatelné, navíc jsem začal sám aditivovat a beru klidně i u Tesca, kde mají obrouskou výtoč. Verva Diesel na dálnici D8 u Lovosic se mi ale zdála dobrá, motor s ní byl pocitově nejméně hlučný, takže zřejmě používají dobré aditivum. Spotřeba plus mínus stejná.
Momentálně VIF. Je to víceméně pro klid duše, jako prevence pro čerpadlo a vstřikovače. Chod se mi zdá téměř stejný, jako bez něj. Spotřeba šla dolů zhruba po jedné nebo dvou nádržích v průměru o 0,2 na 100. Zázraky nikdo nečekejte, ale zasviněnému motoru by to mohlo pomoct. Myslím tedy nafty typu Verva Diesel, V-Power Diesel, nebo třeba přidání VIFu.
verva diesel
Tak to aditivum taky vyzkouším,tím nic nezkazím. Stejně je to směšný,za ty prachy by jsme měli dostávat kvalitu už v základní naftě,a ne ještě připlácet za "dodělání" kvality. Dřív jsem měl obyčejný VW 1.6 TD,a ten motor bral bez problémů cokoliv,u HDI mám pocit že je na naftu hodně citlivý.
Zkus ho, většinou není dražší, než 250,- Kč. Doposud jsem dával zimní, což by nemělo ublížit, ale už sháním letní. HDi asi bude na kvalitu nafty trochu háklivější, já jsem u CRDi zatím nepozoroval nějaké obrovské rozdíly. Možná že jsem měl na naftu štěstí. Jednou jsem dokonce při cestě přes Teplice natankoval u Ona, kde je velká výtoč. Je ale pravda, že jsem přidal VIF.
Tak zatím.
Tak zatím.
VERVA DIESEL
Já tankuju u OMW naftu SPRINT ale ta VERVA byla znát opravdu hodně.Na stránkách benziny píšou,že je zvlášt vhodná pro COMMON RAILy.Ale vyzkouším to aditivum,a když to nebude lepší tak dám OMW sbohem a začnu 406 krmit tou VERVOU.
Re: VERVA DIESEL
Už pátým rokem jezdím na TDA od Castrolu a kvalitu nafty zatím neřeším. O tom VIFu jsem také slyšel pozitivum, ale nikdy jsem ho nezkoušel. Tak až Castrol zklame tak ho vyměním.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2007022501
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
Doporučuji přečíst výše uvedené linky.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006021903
Doporučuji přečíst výše uvedené linky.
verva diesel
No k těm odkazům nade mnou bych chtěl říct jen to,že v mým případě nešlo o reklamní psycho sugesci,tu naftu jsem natankoval čirou náhodou cestou z Liberce,aniž bych tušil,že jde o nějakou extra naftu.Měl jsem za to,že jde o běžnou naftu,tudíš zjištění,že motor je mnohem tišší a výkonější nebylo vyvoláno přiblblou reklamou ale skutečností.Autor má za to,že veškerá nafta a benzín jsou bez rozdílu stejný.Je to věc názoru,a podle mě nesmysl.To potom stačí jeden typ oleje do všech motorů,a o palivu nemluvě.
Spíš je to o tom,že autor píše o zbytečném použivání těchto typů paliv v motorech bez čidla klepání.Jen pro srovnání.Na W power jsem jel.(1,9 JTD) Po určité době a tankování "obyčejné" nafty u Shellu jsem natankoval u JET,světe div se!Levnější nafta od JET fungovala subjektivně líp jak W power.A teď babo raď.
Jezdím na JET
Jezdím na JET
Lidem se to od každé benzínky zdá trochu jiné, jde převážně o subjektivní pocit. O těchto pocitech by šlo psát romány. Třeba majitelům aut s motory PD se zdá, jak jim to skvěle táhne. Jenomže efekt "zatlačení do sedačky" je celkem spolehlivě mate. Nechci hanět motory VW, ale jejich majitelé se často diví, že je předjede kdejaký jouda, kterému to nezahrabe a jehož auto poskytuje plynulejší zátah.
Neházel bych dobrá aditiva do paliv na jednu hromadu se zatracovanými aditivy do olejů. Aditivum do nafty opravdu může pročistit vstřikovací systém, čemuž věřím. Téměř každá značka si nějaká svá aditiva nechává do nafty přimíchávat. Věřím, že to dělá i JET.
Ve dvou výše uvedených odkazech jsou dva docela zábavné a bohužel v mnohém pravdivé články. Např. tvrdit, že mazivostní přísada vede k tak velkému snížení spotřeby u benzínového motoru, je drzost. Tato přísada má význam pro zvýšení životnosti čerpadla a vstřikovací soustavy, tedy hlavně u dieslů...
PS: Včera jsem neodolal a natočil jsem 20 l Verva Diesel až do plné. Zatím nepozoruji rozdíl ( asi 30 ujetých km). Ale cena 35,50 za litr, no šly na mě mdloby....
Neházel bych dobrá aditiva do paliv na jednu hromadu se zatracovanými aditivy do olejů. Aditivum do nafty opravdu může pročistit vstřikovací systém, čemuž věřím. Téměř každá značka si nějaká svá aditiva nechává do nafty přimíchávat. Věřím, že to dělá i JET.
Ve dvou výše uvedených odkazech jsou dva docela zábavné a bohužel v mnohém pravdivé články. Např. tvrdit, že mazivostní přísada vede k tak velkému snížení spotřeby u benzínového motoru, je drzost. Tato přísada má význam pro zvýšení životnosti čerpadla a vstřikovací soustavy, tedy hlavně u dieslů...
PS: Včera jsem neodolal a natočil jsem 20 l Verva Diesel až do plné. Zatím nepozoruji rozdíl ( asi 30 ujetých km). Ale cena 35,50 za litr, no šly na mě mdloby....
Re: VERVA DIESEL
Čaute, vím že už je to tu trochu mrtvé téma ale... Jen přidám svoju zkušenost, Verva Diesel jsem poznal lepším zátahem od 1500 otáček, který stejný s levnější naftou bez specifického "nice" názvu byl od 1800 ot. a má tižší a kultivovanější chod, především právě v nízkých otáčkách a na volnoběh. Samozřejmě žádné zázraky, ale naftu za 24 u neznámé benzínky bych radši nemusel a jestli Verva Diesel za 27,50 nebo obyč diesel třeba od Eurooil za 26 k, už není takový rozdíl proč jednou nevyzkoušet a když to jde poznat... Jinak mám Ford 1.8 TD.. Mějte se a ať Vám mazaní ropáci dobře šlapou