Už na to v EU přišli
Moderátor: Colommbo
Re: Už na to v EU přišli
Od radosti zatlieskame až vtedy, keď sa tie sračky nebudú pridávať do palív. To však skoro nebude. Peňazovod má silnú ochranu. Mám podozrenie, že aj keď to už EU nebude dávno používať, v ČR a podobných krajinách korupčného typu sa bude ešte stále veselo primiešavaťe-panolin.cz píše:http://ekonomika.idnes.cz/biopaliva-nic ... anicni_vem
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Už na to v EU přišli
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Už na to v EU přišli
Téměř co věta, to blud: pro českého novináře není žádný rozdíl mezi holínkami a hodinkami!
Re: Už na to v EU přišli
No nic tak v jiném podání, ale pravdivé:
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... bci/899510
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... bci/899510
Re: Už na to v EU přišli
Pravdivé je to pouze v konstataci faktu, který tu Itall důsledně popírá, totiž že mezi deklarovanou a reálnou spotřebou je obvykle velký rozdíl, a to do dokonce v řádu litrů!
Toto je rovněž novinářská perla: "například ... či pneumatik s mimořádně vysokým přenosem tažné síly" (řvu údivem i smíchy současně )
"Evropská komise uvedla, že nový systém testování by měl zhruba od roku 2016 minimalizovat rozdíly mezi skutečnou spotřebou a spotřebou uváděnou výrobci."
Itallovi jsem slíbil přípravu nové metodiky na půdě EHK OSN nejpozději v r. 2014: bude! A že bude EU trvat další dva roky, než to zohlední? Nějak se mi to nezdá, ledaže by to někdo záměrně zdržoval (umím si představit, kdo...).
"Jihokorejské automobilky Hyundai a Kia loni přiznaly, že u více než milionu vozů ve Spojených státech chybně uvedly příliš nízkou spotřebu pohonných hmot."
Prostě jen uvedly stejné hodnoty, které uvádějí u těchže modelů v Evropě, a to se jim nevyplatilo. Jenže evropský zákazník tomu věří, nestěžuje si, a i kdyby, stejně je mu to houby platné.
Toto je rovněž novinářská perla: "například ... či pneumatik s mimořádně vysokým přenosem tažné síly" (řvu údivem i smíchy současně )
"Evropská komise uvedla, že nový systém testování by měl zhruba od roku 2016 minimalizovat rozdíly mezi skutečnou spotřebou a spotřebou uváděnou výrobci."
Itallovi jsem slíbil přípravu nové metodiky na půdě EHK OSN nejpozději v r. 2014: bude! A že bude EU trvat další dva roky, než to zohlední? Nějak se mi to nezdá, ledaže by to někdo záměrně zdržoval (umím si představit, kdo...).
"Jihokorejské automobilky Hyundai a Kia loni přiznaly, že u více než milionu vozů ve Spojených státech chybně uvedly příliš nízkou spotřebu pohonných hmot."
Prostě jen uvedly stejné hodnoty, které uvádějí u těchže modelů v Evropě, a to se jim nevyplatilo. Jenže evropský zákazník tomu věří, nestěžuje si, a i kdyby, stejně je mu to houby platné.
Re: Už na to v EU přišli
Jenže jádro pudla je v lpění popletené Eu na produkci CO2 a to je v přímé souvislosti s spotřebou. Pokud Eu tlačí na výrobce aby dělaly auta s 100 g CO2 tak oni záměrně sníží spotřebu a papírově vyhoví Eu . Tím si Eu způsobila tento rozdíl, za který by v USA platily automobilky tučný odškodný zákazníkům. Jenže zde jsou ovce a nikdo nežaluje výrobce. A to je markantní problém v účetnictví podnikatele kterému auto žere o 30%- 35% více než je v techničáku. Takže je to vlastně podvod na druhou.
Re: Už na to v EU přišli
Snad podařenější článek http://auto.idnes.cz/emise-co2-vozu-neo ... tomoto_vok
Re: Už na to v EU přišli
Potíž je v tom, že v evropském systému typové homologace to vlastně ani nejde: výrobce je chráněn tím, že jeho "typ" prošel s těmi údaji státem akreditovanou zkušebnou v souladu s platnou metodikou. Proto je v tomto systému jediná cesta, jak to napravit: změnit tu metodiku!ARAGON píše:... Jenže zde jsou ovce a nikdo nežaluje výrobce. ...
Re: Už na to v EU přišli
Jo, konečně rozumný autor!skodovkar píše:Snad podařenější článek http://auto.idnes.cz/emise-co2-vozu-neo ... tomoto_vok