Typy náprav

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..a tu mame uz kusok rozumenjsie navrhnutu koncernovu napravu pouzivanu v G5, O2 atd. ue je to multilink


Obrázek[/url]
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

..napriklad subaru legacy pouziva zadnu napravu typu Lichobezník co sa bezne vo sfere automobilov nevída ale ma to opodstatnenie hlavne koli pohonu 4x4 ale ma to vyhodu aj na hrbolatych cestach podvozok tak neodskakuje ...no ale aby som tu len nereptal tu je obrazok:


Obrázek



..dalej by mohol prispeit niecim aj napr. Harry az by mal chuť
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Starý dobrý lichoběžník :)
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Typy náprav

Příspěvek od bjukemen »

..kedze sa zacalo kecat o naprave na fabii zadnej nebudem to rozpisovat tam ale tu, kedze toto je na to tema, a itall vies ze ja ta rad podpichujem,ale uvedena naprava je fakt nestastna modelař by ti vedel rozpravat, ved skus sa ho opytat sam ti povie ako sa veci maju, a tato nestastna vec sa dokonca dostala aj na noveho rapida
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Itall

Re: Typy náprav

Příspěvek od Itall »

bjukemen píše:..kedze sa zacalo kecat o naprave na fabii zadnej nebudem to rozpisovat tam ale tu, kedze toto je na to tema, a itall vies ze ja ta rad podpichujem,ale uvedena naprava je fakt nestastna modelař by ti vedel rozpravat, ved skus sa ho opytat sam ti povie ako sa veci maju, a tato nestastna vec sa dokonca dostala aj na noveho rapida
Jen podpichuj, mě to nevadí :D . Jestli je na Fábii nešťastná i zadní náprava, to nevím, ale není tuhá. Není to Moskvič ani Žigul atp. Jestli RS má jinou nápravu, pak jistě opět není tuhá. Náprava se zkrutnou příčkou znamená stále nezávislé zavěšení kol. Modelař by mi veděl rozprávať, ale ten mi už nič neporozpráva, aj keby som sa pýtal, páč zomrel na profilové číslo (hehe, to je slovenčina, hej?). Rapid má asi modifikaci Octavia I, to je patrně také zkrutná příčka. Co bys chtěl za ty prachy? :lol: Přece nevyhodí Octu I, když s módním faceliftem a TSI (možná i HTP) to půjde na dračku.
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Typy náprav

Příspěvek od bjukemen »

..torzna naprava ma v skutocnosti velmi daleko od nezavisleho zavesenia kolies uz len koli obmedzenej pruznosti vyplyvajucej z U profilu, je to dobre jedine pre male auta RSa ma taku istu napravu ktora rozhodne nema + v jazdych vlastnostiach na aute znacenia RS aj ked fabka ma k tomu daleko, vyhoda je fakt iba priestorovej nenarocnosti a konstruknej jednoduchosti...ine nic lebo jazda na 3 kolesach v zakrute nieje ziadna vyhoda
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Typy náprav

Příspěvek od bjukemen »

..za tie prachy by som chcel rozhodne viac a aj by som to dostal keby chem nove vozidlo rozohne nie napodbeninu vozidla vychvalenu do neba,pre mna je rozhodujuci podvozok a zkrutna priecka mi nema co ponuknut, je to pre sucharov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět