Pokud seš stejný anonym tady s tím.....Anonymous píše:mne osobne to robi na VW POLO 1997 1,4 44kw typ motoru AEX.....
.....tak já osobně si myslím, že termostat O.K. NENÍ. Na benzinovou "jednačtverku" je 15km na to, aby ručička ukazovala optimální teplotu vody, trochu MOC. Já bych to viděl tak na kilometrů 5. Ale jestli jezdíš "kratku trasu len na nakup do najblizsieho hypermarketu",Anonymous píše:ja osobne si myslim ze termostat je O.K.....rucicka mi ukazuje optimalnu teplotu uz po cca. 15km jazdy.....ale ten šlem tam stale je ked idem kratu trasu len na nakup do najblizsieho hypermarketu alebo podbne.. Ale ako som povedal robil to aj ESSO, aj MOGUL a teraz aj Valvoline, preto sa chcem spytat ze ci by nepomohlo keby kupim nejaky z tych "lepsich" olejov ako napr. ELF, TOTAL, SHELL a pod.....
tak je tvorba šlemu normální - podívej se po 100kilometrech.....jak to bude vypadat.
A čo si predstavujetě, Kefalín, pod takým pojmom "lepsich" olejov
Všechny značky, co jsi tu uvedl, jsou kvalitou téměř rovnocenné.....