Další nezařaditelná témata
Moderátor: Colommbo
ka-spel
Příspěvky: 1092 Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ka-spel » sob kvě 26, 2012 14:36
bylo
je
Demo
Příspěvky: 609 Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Demo » sob kvě 26, 2012 14:55
Já bych radši volil magnety na palivové potrubí... Ty spíš přidají nějakého klokana
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
Colommbo
Příspěvky: 9952 Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Příspěvek
od Colommbo » ned kvě 27, 2012 14:21
Teda - valím bulvy, éra turbínek a podobnejch pochystátorů je zpátky...?
Firma Simota mívala jistý punc solidnosti, ale že by se jej tímhle pokoušela nějak víc vyleštit...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27517 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » ned kvě 27, 2012 18:42
Nehovortě, to už sú dneska aj také mašiny.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ka-spel
Příspěvky: 1092 Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od ka-spel » ned kvě 27, 2012 21:25
Já se přiznám, že jsem tu firmu vůbec neznal a náhodou jsem na ni natrefil u pv dílů. Zaujalo mě, že mají obdobné filtry co K&N za polovic.
bylo
je