Trabold filtracni zarizeni
Moderátor: Colommbo
opravdu nesmysl
Zdravim, prodejem oleju se zabyvame delsi dobu a co tu ctu me jen vede do uzasu ;o) ze vetsi hovadinu kteriy by mohl Horst Fuchs prodavat jsem nevidel ;o) A mozna by se tu producent tohoto nesmyslu mohl naucit psat cesky aspon.
cituji:
Laboratorní zpráva společnosti WearCheck GmbH z 28.09.1993:
„Ve znečištěném oleji se na 1 litr vyskytovalo 50 miliónů částic. S filtrací Trabold byla dosažena čistota dle normy ISO/DIS 4406 11/8. To znamená, že znečištěný olej byl po přefiltrování čistější, než je obecně nepoužitý olej.
toto se mi líbí nejvíc - to je úplné "perpetum mobile"
Laboratorní zpráva společnosti WearCheck GmbH z 28.09.1993:
„Ve znečištěném oleji se na 1 litr vyskytovalo 50 miliónů částic. S filtrací Trabold byla dosažena čistota dle normy ISO/DIS 4406 11/8. To znamená, že znečištěný olej byl po přefiltrování čistější, než je obecně nepoužitý olej.
toto se mi líbí nejvíc - to je úplné "perpetum mobile"
Re: Trabold filtracni zarizeni
To bych musel být vůl, abych si něco takového pořizoval.Důvěru k tomu rozhodně nemám a po Vašich dalších příspěvcích jste tomu nasadil korunu.Za mé 23 leté praxe jsem zažil spoustu hokusů-pokusů a pitomců, kteří si mysleli, že snědli šalamounovo ho...Snažil jsem se na to dívat ze šíršího spektra, ale po Vašich dalších příspěvcích to raději zkuste třeba na fekálních vozech. Třeba Vás fekálníci, alespoň, vyslechnou.bellheimer píše:To to zbozi Trabold se montuje uz 10 let do osobnich a nakladnich auta a zarizeni kde se obevi trochu oleje a jeste jsem neslisel tak utopickej nazor jeste jste to ani neoskouseli a ani nedrzeli v ruce a uz delate zaveri jak ty v tom parlamentu." Duveruj a proveruj namontuj a pak kritizuj,,mipesa píše:Nechci si alibisticky přihazovat polínko do ohně, ale asi bellheimer tím naznačuje, že konstruktéři motorů nejsou až zas na takové úrovni, že musí zmíněná firma přijít s něčím převratným a určitě si to kdekdo pořídí.S něčím podobným jsem se setkal u několika hydraulických systémů, ale tam si to montoval výrobce stroje.U některých motorů by byla i montáž složitá a hlavně pro některé typy by byla mazací soustava poměrně přetěžovaná.Rejpal to vystihl jednoznačně logicky.Prostě si myslím, že pro motor a mazací oběh je to přítěž.Určitě to také začnu sledovat v rámci časových možností.Samozřejmě vývoj jde kupředu velkou rychlostí a toto zařízení nakonec se může ukázat jako super věc, ale zatím je lepší zůstat s nohama na zemi.
Re: Trabold filtracni zarizeni
To bych musel být vůl, abych si něco takového pořizoval.Důvěru k tomu rozhodně nemám a po Vašich dalších příspěvcích jste tomu nasadil korunu.Za mé 23 leté praxe jsem zažil spoustu hokusů-pokusů a pitomců, kteří si mysleli, že snědli šalamounovo ho...Snažil jsem se na to dívat ze šíršího spektra, ale po Vašich dalších příspěvcích to raději zkuste třeba na fekálních vozech. Třeba Vás fekálníci, alespoň, vyslechnou.bellheimer píše:To to zbozi Trabold se montuje uz 10 let do osobnich a nakladnich auta a zarizeni kde se obevi trochu oleje a jeste jsem neslisel tak utopickej nazor jeste jste to ani neoskouseli a ani nedrzeli v ruce a uz delate zaveri jak ty v tom parlamentu." Duveruj a proveruj namontuj a pak kritizuj,,mipesa píše:Nechci si alibisticky přihazovat polínko do ohně, ale asi bellheimer tím naznačuje, že konstruktéři motorů nejsou až zas na takové úrovni, že musí zmíněná firma přijít s něčím převratným a určitě si to kdekdo pořídí.S něčím podobným jsem se setkal u několika hydraulických systémů, ale tam si to montoval výrobce stroje.U některých motorů by byla i montáž složitá a hlavně pro některé typy by byla mazací soustava poměrně přetěžovaná.Rejpal to vystihl jednoznačně logicky.Prostě si myslím, že pro motor a mazací oběh je to přítěž.Určitě to také začnu sledovat v rámci časových možností.Samozřejmě vývoj jde kupředu velkou rychlostí a toto zařízení nakonec se může ukázat jako super věc, ale zatím je lepší zůstat s nohama na zemi.
líp bych to nenapsal a po pravdě ani se mě to nechtělo hledat. Je zajímavé, že tito prodejci se neustále ohání atesty od neexistujících nebo zcela nevýznamných a v oboru nepůsobících instititucí. Připomělo mě to moji dávnou diskuzi s prodejcem jednoho zaručeně neteflonového přípravku na ropné bázi. Taky se oháněl řadou atestů, ale ač na netu umím hledat dost dobře, tak jsem nic uvedeného nenašel. Akorát zmínku o zastoupení uvedeného zázraku ve všech postkomunistických zemích a na Balkáně. Takže o funkčnosti si nedělám iluze.Anonymous píše:Tak pěkně po pořádku:
bylo
je
je
pro urovnani ;o)
Jeste si pridam do tematu ;o) ... Kdyby autor zde pouze vystihl ze je to dobry filtr, ktery lepe filtruje mechanicke castice, nikdo by mu asi nerekl popel az na to ze porizovaci cena takove kraviny neni ani primo umerna tomu kdyz budu menit olej i s filtrem kazdych 10tis. km. a tim prospeji tomu autu uplne stejne. Lhat tu nekomu ze nemusi menit olej, to hranici s blbosti a neznalosti co ten olej vlastne obsahuje a dela. Aby se pak dotycny autor nedivil na soudni napadeni za klamnou reklamu, jsou za to celkem slusne postihy. Olej degeneruje chemicky a na to zadny filtr nema vliv a ani v risi divu. Olej se proste prepaluje postupne, navic pri studenych startech se tam meziprostory dostava jiste male procento paliva a vody z cehoz voda se zhruba po ujeti 20-40km odpari. Takto to vzdy bylo, je a bude dokud nekdo nevymysli perpetum mobile nebo motor bez mazani ;o)
Ahoj,
tak mi to nedalo a mrknul jsem na ty škodovácké stránky. Dvě věci mne nesmírně zaujaly, cituji:
"Přítok do filtru se napojí přes redukci u čidla tlaku oleje a vratná hadice s čistým olejem se napojí na vanu v místě výpustného šroubu, jak nám ukazuje obrázek.
Na místo výměny oleje se ve stejných výrobcem vozidla předepsaných intervalech, vymění jen filtrační vložka (patrona) microfilteru a doplní podle velikosti motoru 0,5-1 l oleje.
Výhody Microfilter lze shrnout do následujících bodů:" .... a další bláboly.
Zajímalo by mne třeba, jaký je hydraulický odpor toho zařízení, aby náhodou cesta přes obtokový filtr zpět volně do olejové vany nesnižovala tlak oleje v motoru, který se mimo vlastní mazání využívá i k regulaci ventilové vůle nebo napínání rozvodového řetězu (to v případě, že je filtr aplikován na motor takto konstruovaný).
K popisované údržbě a výhodám nemám slov. Ti konstruktéři motorů jsou asi úplní prosťáčci.
Vhodný olej, výměna ve lhůtě nebo dřív podle provozu včetně filtru - nic lepšího nemůže motor dostat, ale to už tady bylo psáno.
Jo, jo, "filtr zařazený v tzv. bajpásu", aby pak motorek neudělal baj, baj.
tak mi to nedalo a mrknul jsem na ty škodovácké stránky. Dvě věci mne nesmírně zaujaly, cituji:
"Přítok do filtru se napojí přes redukci u čidla tlaku oleje a vratná hadice s čistým olejem se napojí na vanu v místě výpustného šroubu, jak nám ukazuje obrázek.
Na místo výměny oleje se ve stejných výrobcem vozidla předepsaných intervalech, vymění jen filtrační vložka (patrona) microfilteru a doplní podle velikosti motoru 0,5-1 l oleje.
Výhody Microfilter lze shrnout do následujících bodů:" .... a další bláboly.
Zajímalo by mne třeba, jaký je hydraulický odpor toho zařízení, aby náhodou cesta přes obtokový filtr zpět volně do olejové vany nesnižovala tlak oleje v motoru, který se mimo vlastní mazání využívá i k regulaci ventilové vůle nebo napínání rozvodového řetězu (to v případě, že je filtr aplikován na motor takto konstruovaný).
K popisované údržbě a výhodám nemám slov. Ti konstruktéři motorů jsou asi úplní prosťáčci.
Vhodný olej, výměna ve lhůtě nebo dřív podle provozu včetně filtru - nic lepšího nemůže motor dostat, ale to už tady bylo psáno.
Jo, jo, "filtr zařazený v tzv. bajpásu", aby pak motorek neudělal baj, baj.