Olej do Iveco Daily 2,8
Moderátor: Colommbo
Olej do Iveco Daily 2,8
Zdravím, jaký olej by jste doporučily do Iveco Daily 2,8? Příručku nemáme Nyní dáváme 10w40 tento http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=765 a spokojenost, minimální spotřeba oleje, nízká hlučnost, nekouří... Olej měníme po 15tis, vždy dáváme před výměnou tento proplach motoru http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1148, auto má najeto cca 330tis. Díky za reakce a tipy...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Tak jestli ste spokojený, tak není co řešit Jinak před každou výměnou udělat proplach mi přijde zbytečný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Pokud motor pri 330tis km je ve velmi dobre kondici tak doposud pouzivany olej bude dobrou volbou.. Mozna bych jej pouze vymenil za tento http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=764 taktez LiquiMoly bez prisady MoS2, ale zato by mel mit specialni aditiva pozitivne pusobici na gumova testneni a gufera v motoru, je doporucovany vyrobcem pro motory s najezdem nad 100tis km.. Jinak ten vyplach pri kazde vymene je skutecne zbytecny, pokud se olej meni pravidelne po 15tis km staci nechat horky olej dobre vykapat, proplach neni treba.
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: čtv črc 24, 2008 13:17
- Bydliště: Praha
To jestli tam jsou hydroštely fakt netuším
Proplach je možná zbytečný, ale dáváme to pro jistotu a možná dobrý pocit, ale mohu to jen doporučit. Když to propláchnete a opravdu důkladně vypustíte tak i u naftového motoru (olej se víc špiní) je po výměně oleje měrka na olej čístá i po několika jízách a je vidět, že v motoru bude asi fakt čisto
Proplach je možná zbytečný, ale dáváme to pro jistotu a možná dobrý pocit, ale mohu to jen doporučit. Když to propláchnete a opravdu důkladně vypustíte tak i u naftového motoru (olej se víc špiní) je po výměně oleje měrka na olej čístá i po několika jízách a je vidět, že v motoru bude asi fakt čisto
Pokud je předepsáno ACEA B5, tak při intervalu výměn 15tkm a max. 1rok je olej B3/B4 klidně použitelný. V tomto případě by bylo výkonnostně B5 stejné, jako B3/B4.František Smíšek píše:V návodu k obsluze (vydáno 09.2006) se píše:
motorový olej ACEA B5,E7, IVECO Standart 18-1811, SAE 5W/30, výměnný interval 40 000 km (800 motohodin) nebo 2 roky, doporučený olej Urania Daily
A v případě takové "porce" ujetých kilometrů je i B3/B4 (normální HTHS viskozita) vhodnější, než B5, kde jich je velká většina s HTHS viskozitou sníženou.Adam1 píše:.....Iveco Daily 2,8.....auto má najeto cca 330tis....
A pokud je málo studených startů, tak olej 10w40 je v pohodě, a je i "vidět", že motoru s více než 300tkm svědčí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Když zadáš na třeba www.liquimoly.cz v sekci "najít olej" svůj typ auta / motoru, tak to "nabídne" nejenom vhodný a ne jen motorový olej, ale i max. výměnný interval, a i KOLIK.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ked už sme pri tom tak pre iveco su vyhradene oleje Urania a to bud
http://www.autoricambi.sk/olej-motorovy ... e/d-70911/
alebo
http://www.autoricambi.sk/olej-motorovy ... e/d-70913/
MOs2 tam nedavajte
http://www.autoricambi.sk/olej-motorovy ... e/d-70911/
alebo
http://www.autoricambi.sk/olej-motorovy ... e/d-70913/
MOs2 tam nedavajte
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Myslim ze Urania nebude vubec nutna.. Nemyslim, ze by byla pro Iveco lepsi nez oleje jinych znacek.. Krom toho do stare 2.8TD se 5W30 nehodi a 15W40 bych na zimu taky nedaval... Ideal bude 10W40, pripadne 5W40 API CF, ACEA B3/B4.. Do 2.8TD vleze podle mazaciho planu 7l oleje.. Pri pravidelnych vymenach je to motor k neutahani..