tmel na olejovou vanu
Moderátor: Colommbo
tmel na olejovou vanu
Chystám se přetěsnit olejovou vanu, protože poslední dobou to ve spoji na motor čím dál víc prolíná. Jaký tmel doporučíte? Je něco z nabídky na oleje.cz, chci tam objednat i něco od i Engine flush od LM, tak ať se to poštovné vyplatí.
bylo
je
je
Používal jsem tmel od Lukoprenu cihlové barvy.Drží to skvěle. Nejdřív jsem moc spokojený nebyl, ale pak jsem jsem těsnění zcela vyndal a už to bylo v pořádku.
Naposledy upravil(a) skodovkar dne ned led 03, 2010 20:53, celkem upraveno 1 x.
Re: tmel na olejovou vanu
Zde je http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=576ka-spel píše:Chystám se přetěsnit olejovou vanu, protože poslední dobou to ve spoji na motor čím dál víc prolíná. Jaký tmel doporučíte? Je něco z nabídky na oleje.cz, chci tam objednat i něco od i Engine flush od LM, tak ať se to poštovné vyplatí.
Tohle používám také, hlavně když dělám starší motocyklové motory, kde bývají občas poškozené dosedací plochy karterů. No a nikde ani po delší době nic neteče, ani benzín z klikové skříně. Akorát je to dost drahé, tuba asi za stovku.Brembo píše:Takze je to Oci Hi-Temp RTV. Locktite som nenasiel. Ten Oci je tiez skvely.
Já se přidávám!Brembo píše:Ja tu tubu kupujem za tusim 8 eur,ale kvalita sa musi zaplatit. Najma u tesniacich tmelov je niekedy extremny rozdiel v kvalite,i ked su urcene na rovnake pouzitie.
Navíc je mezi nimi sakra rozdíl také při samotné práci: K čemu je mi super tmel, když ho nejsem v době, než se tzv. povrchově zatáhne, schopen ani nanést na určenou plochu, natož ty plochy správně zafixovat?
Ty přeteklé a uvolněné "šňůrky" by vadily speciálně u probírané Š100, která nemá plnoprůtočnou filtraci oleje.
A ještě jedna věc: utěsnění olejové vany je právě ten případ, kdy ani při sebelepší snaze není možno aplikovat tmel a vanu zafixovat šrouby dost rychle na to, aby nestačilo dojít k povrchovému zatažení laciného tmelu (to jsou hlavně ty, které čpí po octu a vulkanizují jen vzdušnou vlhkostí). Výsledkem je, že se tmel sice nachází tam, kde být má, dokonale se však nespojil s oběma lepenými povrchy. Tohle je kritické právě v případě částí olejového hospodářství pod tlakem či ostřikem, jelikož horký olej dokáže vzlínat i mikroskopickými kapilárami.
A ještě jedna věc: utěsnění olejové vany je právě ten případ, kdy ani při sebelepší snaze není možno aplikovat tmel a vanu zafixovat šrouby dost rychle na to, aby nestačilo dojít k povrchovému zatažení laciného tmelu (to jsou hlavně ty, které čpí po octu a vulkanizují jen vzdušnou vlhkostí). Výsledkem je, že se tmel sice nachází tam, kde být má, dokonale se však nespojil s oběma lepenými povrchy. Tohle je kritické právě v případě částí olejového hospodářství pod tlakem či ostřikem, jelikož horký olej dokáže vzlínat i mikroskopickými kapilárami.