Test motorových naft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moderátor: Colommbo
TEST MOTOROVÝCH NAFT
Tady se potvrzuje,to co tvrdím pořád.Neznamená že dobré jméno zaručuje nejlepší kvalitu.PAP-OIL lepší než SHELL,to mě ani nepřekvapuje.
No já si zase nemůžu vynachválit naftu u čerpačky Shell na dálnici Nové Strašecí - Praha, asi 5 kilometrů za Strašecím.
Rozdíl v jízdě auta je oproti jiné naftě i z jiných Shell pump tak markantní, že ho postřehla i moje manželka.
Nevím, jestli je to možné, ale je to prostě tak.
Beru tam jen občas, ale pokaždé jsem znovu a znovu překvapen. ( beru vždy do skoro prázdné nádrže a do plna ).
Rozdíl v jízdě auta je oproti jiné naftě i z jiných Shell pump tak markantní, že ho postřehla i moje manželka.
Nevím, jestli je to možné, ale je to prostě tak.
Beru tam jen občas, ale pokaždé jsem znovu a znovu překvapen. ( beru vždy do skoro prázdné nádrže a do plna ).
Tak se mi jen potvrdilo to co už praktikuji několik let. Do běžné nafty ne z JZD apod. přidávám Vif superdiesel aditiv a jsem na tom cenově i kvalitativně (dle testu má nafta s Vif cetanové číslo 57,9) lépe než předražené prémiové i neprémiové nafty značkových pump.
Když jsem jednou zkusil pár nádrží Shelll diesel extra tak jsem na výkonu nepozoroval nic ale spotřeba se o cca 0,5 l zvýšila.
Když jsem jednou zkusil pár nádrží Shelll diesel extra tak jsem na výkonu nepozoroval nic ale spotřeba se o cca 0,5 l zvýšila.
Test motorových naft
Zdravím všechny,již delší dobu se mi zdá,že čerpací stanice Benziny,začínají býti lepší,než její konkurenti.Mám na mysli, pohonné hmoty.Ať je to už TOP Q DIESEL a nebo VERVA.Já osobně tankuji do TOP Q DIESEL,za současných 23,50 na jedné pumpě na Mostecku,myslím si,dost dobrý!!!
No lebo ty nato se*es, mas sluzobne auto a ze v 150 tis. km budes mat vstreky ci cerpadlo kaput ta predpokladam nezaujima, ona ta nafta neni jen otom ci zamrza nebo nezamrza, ale okrem ineho aj aku ma mazivost, a ake su v nej cistiace prisady....Demo píše:Panove, nevim, co resite, ale ja leju do sluzebniho transita (rv. 07,2.2 TDCi 81kW) naftu Shell (dle toho na jakou pistoli sahnu, tak bud normalni naftu nebo tu "lepsi").... Vyjedu, tak 6 nadrzi mesicne, nafta nezamrza, starty v -20°C bezpotizi... Takze nejaky aditiva, no ehm....
Potize s naftou nemam, asi proto, ze ji neustale "tocim". Na shell jezdim kvuli bodum a cistym hajzlikum. Jinak transitek dostava dostatecny servis od Forda vyrobce rika olej po 25 tkm, ja mu davam 15 tkm. Vetsinou jezdim delsi streky. Jen me toci, ze jezdi jen 159 km/h
Jedina zavada byl EGR ventil - vymeno v zaruce.
Jen jedna zrada, ze jsou zesedle a doskrabane "skla svetel"... po 85 tkm
Jedina zavada byl EGR ventil - vymeno v zaruce.
Jen jedna zrada, ze jsou zesedle a doskrabane "skla svetel"... po 85 tkm
pro anonyma
Nafta od Shella obsahuje dost čistících aditiv...takže zanesení bych se nebálm,naopak ti to tu soustavu procisti...a to,že motor kouří nemusí být naftou nybrž motorem apod...záleží na každem jak se k tomu autu chova...že natankuju u Shellky,tak v tom vidím jen plus...