TDI PD - olej VW505.01
Moderátor: Colommbo
Re: TDI PD - olej VW505.01
A čo tak Megol?
http://www.meguin.de/meguin/produktdb.n ... nt&land=ME
Značka síce menej známa, ale je to vlastne Liqui Moly bez príplatku za "značku":
http://pim.meguin.de/pidoc/P002069/6573 ... 9.0-de.pdf
https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000304 ... 1.0-en.pdf
http://www.meguin.de/meguin/produktdb.n ... nt&land=ME
Značka síce menej známa, ale je to vlastne Liqui Moly bez príplatku za "značku":
http://pim.meguin.de/pidoc/P002069/6573 ... 9.0-de.pdf
https://pim.liqui-moly.de/pidoc/P000304 ... 1.0-en.pdf
Re: TDI PD - olej VW505.01
Budu trochu off topic, ale já se těm dnešním klukům skoro ani nedivím. Vždyť je to skoro na každým sloupě že to nej je turbodiesel (a pokud možno od VW) a velký kola No, nová šáde RS má 19-ky Jako trolejbusJasonB29 píše:.... mam modrou metlu 17" hliníkáče mam a combi opravdu ne.
A vím vím tuto reakci sem čekal že TDI-PD není zrovna auto na jízdy kolem komína hledal jsem spíš při koupi auto které bude mít motor držák na který se budu moc vždy spolehnout.
Ale rozhodně bych se raději spolehnul na benzinovou atmosférickou klasiku (a hlavně při kratších jízdách)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: TDI PD - olej VW505.01
JasonB29: Větší parádu bys v tvém případě nadělal s jakýmkoliv benzínovým motorem než s tím smradlavým chrochtou,který tě zradí v ten nejnevhodnější okamžik.
P.S. Už jsem to psal v jiném vlákně,normální olej s příslušnou specifikací a výměna jaro/podzim,vše ostatní je házení perel sviním.
P.S. Už jsem to psal v jiném vlákně,normální olej s příslušnou specifikací a výměna jaro/podzim,vše ostatní je házení perel sviním.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: TDI PD - olej VW505.01
Pitris : Ok děkuju juknu doma a snad vyčtu kdy byla chl.kapalina vyměněna.
Pandora : supr děkuju za odkaz takže by se rozhodně nemělo stát že by byl pančovanej?
Pitris : jak říkám já hledal hlavně spolehlivé auto a co sem zjistil tak čím novější auto tím víc kurvítek takže výběr auta opravdu nebyl jednoduchý a abych se přiznal xkrát sem říkal přítelkyni že když si koupila Focus 1,6 v benzínu r.v. 99 kde se za celou dobu vyměnily jen svíčky a rozdělovač a samozřejmě olej tak že to byla asi nej koupě co jsme asi učinili.
Lengy60: smradlavým? Je to jen můj názor nikomu to nechci vnucovat ale popravdě mě víc smrdí benzínový motor. Totiž né jednou jsem se setkal s tím že někdo nastartoval nebo přijel s benzínem a fakt to byl smrad jak propocené ponožky. A stál jsem u svého naftového auta a i u výfuku když byl nastartovaný studený nebo i zahřátý a opravdu žádný smrad jsem necítil ale znáte to každému voní něco jiného.
Jednak asi půjdu do oleje od Valvoline teď už jen ho objednat někde kde nebudu mít strach že mi dorazí pančovanej
Pandora : supr děkuju za odkaz takže by se rozhodně nemělo stát že by byl pančovanej?
Pitris : jak říkám já hledal hlavně spolehlivé auto a co sem zjistil tak čím novější auto tím víc kurvítek takže výběr auta opravdu nebyl jednoduchý a abych se přiznal xkrát sem říkal přítelkyni že když si koupila Focus 1,6 v benzínu r.v. 99 kde se za celou dobu vyměnily jen svíčky a rozdělovač a samozřejmě olej tak že to byla asi nej koupě co jsme asi učinili.
Lengy60: smradlavým? Je to jen můj názor nikomu to nechci vnucovat ale popravdě mě víc smrdí benzínový motor. Totiž né jednou jsem se setkal s tím že někdo nastartoval nebo přijel s benzínem a fakt to byl smrad jak propocené ponožky. A stál jsem u svého naftového auta a i u výfuku když byl nastartovaný studený nebo i zahřátý a opravdu žádný smrad jsem necítil ale znáte to každému voní něco jiného.
Jednak asi půjdu do oleje od Valvoline teď už jen ho objednat někde kde nebudu mít strach že mi dorazí pančovanej
Re: TDI PD - olej VW505.01
Koukni se na web Lubstaru, u Valvoline jsou jedinym oficialni importerem pro CR a SR. U Mobilu jsou jedni z vice dovozcu.
S Valvoline jsi spokojeny?
S Valvoline jsi spokojeny?
Re: TDI PD - olej VW505.01
Pokud je motor umytý, určitě nesmrdí Zato výfukové plyny, a to obzvláště koncernových tdi, to je s prominutím k zblití...JasonB29 píše:...popravdě mě víc smrdí benzínový motor.
Jinak pokud jsi chtěl spolehlivé auto, myslím, že o moc hůře jsi bohužel vybrat nemohl. Kombinace krátkých tras, dieselu a ještě "slavného" PD, to už chce slušnou dávku sebemrskačství. Těmto motorům velmi často ještě v záruce létaly písty blokem...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: TDI PD - olej VW505.01
Motory TDI-PD pracují s vysokou účinností, čehož průvodním projevem je minimum odpadního tepla (odtud také dlouhý ohřev na provozní teplotu) a zároveň produkce vysokého podílu NOx ve výfukových plynech. Prostě jedovaté svinstvo, v daném případě ještě znásobené krajně nevhodným provozním režimem motoru!
Celá víkendová diskuse v tomto a sousedním vláknu k MO jen znovu potvrzuje ignorantství a egoismus dalšího z velké množiny koncerňáků.
Celá víkendová diskuse v tomto a sousedním vláknu k MO jen znovu potvrzuje ignorantství a egoismus dalšího z velké množiny koncerňáků.
Re: TDI PD - olej VW505.01
JasonB29 píše:A vím vím tuto reakci sem čekal že TDI-PD není zrovna auto na jízdy kolem komína hledal jsem spíš při koupi auto které bude mít motor držák na který se budu moc vždy spolehnout.
Psal si že bez DPF - aspoň že tak bo čerpadlo-tryska a filtr pevných částic byl / je opravdu průser ale (a sorry a bez urážky), to že TDI-PD je motor držák Ti někdo poradil, nebo si na to přišel sám
Teď Ti fakt nezbude než měnit olej 5w40 505.01 do 10-ti tkm i s filtrem a modlit se....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: TDI PD - olej VW505.01
A tak zase ho neděste, viděl jsem pár těchhle strojů s vysokým nájezdem a byly v pohodě po celou dobu provozu.A stejně tak se někomu stalo,že mu "zaklepal" 2.0 TDI,tam dokonce jeden čas praskaly hlavy.Je to podobné,jako u slavných 1.6 HDI první generace,někdo s tím najezdil hafo km v pohodě a druhý to měl jak Macochu na peníze,záleží na provozu a péči o vůz.Bohužel u ojetiny se toho už moc ovlivnit nedá.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: TDI PD - olej VW505.01
A proto je naivně hloupé shánět se po "nejlepším oleji".lengy60 píše:...Bohužel u ojetiny se toho už moc ovlivnit nedá.
Re: TDI PD - olej VW505.01
No jo,se každý holt snaží,aby mu ten jeho stroj co nejdéle vydržel,v tomto případě by ale bylo třeba udělat a zkontrolovat spíš jiné věci,než nacpat do motoru super epesní olej.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: TDI PD - olej VW505.01
Tak tak předsedo. Já sice budu lít do Bmw 330i taky trochu mimozemský oil Yacco 5w50 ( mimo téma) ale ted jsem udělal všechny 4 lambda sondy denso, svíčky taky denso, vzducháč, senzor výfukové vačky a ještě mě čeká separátor a hadice okolo + domek pod klínákama. Ale už ted můžu říct, že spotřeba benzínu klesla o 1 litr !!! Normál po okrescé s občasným proroštováním do otáček a malý město a jsem na 7.7 L....Rekord 6.8 mimo město do 100km/h. Ale to už nebyla jízda... A auto letí jak ta svině a po separátoru a hadicích bude spotřeba oil minimální. Toš i to mimo olej je důležité
Re: TDI PD - olej VW505.01
Nevíte náhodou kolik mají oleje 5W-40 s 505.01 C3 popela ? Mám DPF a kvůli tomu asi budu muset použít olej 5W-30 507.00, který má jen 0,6% popela , ale radši bych šel do 5W-40 505.01 C3...Nebo to nemám, až tak hrotit ?
- BigBang
- Příspěvky: 1867
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: TDI PD - olej VW505.01
Všechny C3 mají společnou maximální hodnotu, tedy 0,8 %. Ta VW507.00 má někde předepsanou hodnotu max. množství popela?
Řešíš zbytečnosti...
Řešíš zbytečnosti...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: TDI PD - olej VW505.01
To právě nevím, jestli to mají oleje s normou 507.00 předepsané, ale jen u nich udává výrobce 0,6% popela (Mobil1, Sunoco), ale u 505.01 jsem % popela nikde nenašel z čeho čerpáš 0,8% ?