asi myslel toto.Přípravek poskytuje dokonalou ochranu celého systému proti korozi, udržuje maximální výkon motoru a neškodí katalyzátoru ani l sondě.
v tom pripade deaktivator kovu,antikoroziv, atd, obsahuje aj tcw3.
2t olej je maly klon 4t oleja, tzn obsahuje vapnik, bor,zinok,sodik(antikoroziv),horcik,, ale su to minimalne mnozstva 2-10ppm.
4t olej obsahuje stovky az tisice ppm.
pri 600-700:1 je to zanedbatelne voci vyrobcom aut, co hovoria ze spotreba motoroveho oleja 1l/1000km je este v norme (vratane acea c_)pjotr píše:A myslíte že to neuškodí (nezanese) GPF (benzínový filtr pevných částic) ?
odvetranie motora bere aj olejove vypary , pri nizkoviskoznych je to viac. tuto vec nikdo neriesi z hladiska gpf.
tcw3 nema mnozstvo popola ako olej pre skuter, ci historicky "m2t". vzduchove motory maju vysoke teploty, preto viac popolu je treba na ochranu. asi do kosacky tcw3 nebude uplne ok.
uplne nula popola to nebude, ak nie je napisane "ashless". ale pri takom pomere riedenia, je to zanedbatelne a tento olej je dizajnovany na spalenie.
kto ma obavy, kludne pokracujte s vif. to je garantovane a overene.