svičky Denso
Moderátor: Colommbo
Re: svičky Denso
Po radě od Jerry3 jsem objednal řadu VK20Y, které jsou podle webu Densa z řady TOUGH pro 1.8T AUQ.
Tímto mu ještě jednou děkuji, veřejně, za pomoc a hlavně ochotu, kdy mi nabídl i pomoc s případnou úpravou odtrhu svíček.
Tímto mu ještě jednou děkuji, veřejně, za pomoc a hlavně ochotu, kdy mi nabídl i pomoc s případnou úpravou odtrhu svíček.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: svičky Denso
i svíčky Denso Twin Tip fungují velice dobře fungují líp než NGK V-Line,na mém motoru, tam kde sem jezdil na trojku tak s Densem jezdím normálně na čtyřku
Re: svičky Denso
Moje Denso stranky ukazuji na tvuj motor to co jsem ti psal.
Zrejme se lisi.
Ja si dle mych info,dnes poridil IU 24.
Zrejme se lisi.
Ja si dle mych info,dnes poridil IU 24.
Re: svičky Denso
Jsem připraven pomoci každému, kdo o to stojí a ocení to. Tím nemyslím finančně, dostatečným zadostiučiněním je pro mne to, co udělal Pavel. Tedy díky, Pavle!PavelRS píše:Tímto mu ještě jednou děkuji, veřejně, za pomoc a hlavně ochotu, kdy mi nabídl i pomoc s případnou úpravou odtrhu svíček.
Re: svičky Denso
A ja pripomenu,ze diky za to,ze mi Jarda tenkrat do De-ir uvrtal a pomohl s vymenou na pocukavajici moto,kde jsem nemohl zjistit pricinu. Od te doby jsem jine svice neosadil,vcetne tech,, jeho ,,do Almy.
Re: svičky Denso
Pedro: Já to bral podle více webů Densa. Primárně jsem se řídil podle GlobalDenso, viz odkaz zde:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... t&no=10008
Ovšem zároveň na UK či CZ webu o VK20Y zmínka není...
ÏK20 by šlo použít, stejně jako VK20, ale odtrh mají 1.1mm. Já potřebuji 0.8mm a to přesně splňují VK20Y, které jsou navíc určené primárně pro turbomotory, což je můj případ. Tím odpadá nutnost úpravy odtrhu.
Jerry: Dotaz, který možná i ostatním třeba pomůže, ty jsi jezdil s 1.8T také. Máš vlastní zkušenost s Denso svíčkami u tého motorizace?
PS: Já to bral jako slušnost ti poděkovat i zde veřejně, nejenom v SZ. Ty a ostatní chlapy, kteří jste starší o generaci více než já, máte více zkušeností a ty ničím člověk nenahradí.
Pravda, někdy si tvrdošijně stojím za svým, viz naše diskuze v jiných tématech. Nicméně i přesto, že nazýváš některé lidi koncerňáky, často oprávněně, včetně mě tak jsi byl i přesto ochotný mi pomoc, když jsem tě požádal. Proto veřejné poděkování, které bylo plně na místě z mé strany. Hlavně to ale byla slušnost.
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... t&no=10008
Ovšem zároveň na UK či CZ webu o VK20Y zmínka není...
ÏK20 by šlo použít, stejně jako VK20, ale odtrh mají 1.1mm. Já potřebuji 0.8mm a to přesně splňují VK20Y, které jsou navíc určené primárně pro turbomotory, což je můj případ. Tím odpadá nutnost úpravy odtrhu.
Jerry: Dotaz, který možná i ostatním třeba pomůže, ty jsi jezdil s 1.8T také. Máš vlastní zkušenost s Denso svíčkami u tého motorizace?
PS: Já to bral jako slušnost ti poděkovat i zde veřejně, nejenom v SZ. Ty a ostatní chlapy, kteří jste starší o generaci více než já, máte více zkušeností a ty ničím člověk nenahradí.
Pravda, někdy si tvrdošijně stojím za svým, viz naše diskuze v jiných tématech. Nicméně i přesto, že nazýváš některé lidi koncerňáky, často oprávněně, včetně mě tak jsi byl i přesto ochotný mi pomoc, když jsem tě požádal. Proto veřejné poděkování, které bylo plně na místě z mé strany. Hlavně to ale byla slušnost.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: svičky Denso
Já ale neházím všechny do jednoho pytle. A projevy koncerňáctví trpí nezřídka i ti, kdož koncernový vůz nevlastní.
Re: svičky Denso
Nevim z kebule,co mam za ,,denso hledac,,. Jsem 6-21 v praci,odkaz mam v tbl. Zde jen tlf.
Je to fuk,mozna jsem se prehlidl v tom,ze jsem zadal motor myho ,,tahace,,.
...tam by asi to bylo o perlach a svinich...,nejen kvuli desive spotrebe oleje.
Je to fuk,mozna jsem se prehlidl v tom,ze jsem zadal motor myho ,,tahace,,.
...tam by asi to bylo o perlach a svinich...,nejen kvuli desive spotrebe oleje.
Re: svičky Denso
Tiež som bol mierne dezorientovaný pri vyhladaní výsledkov, kde ani nevidno vypísaný odtrh (GAP) pre konkrétnu vyrobenú sviečku (1,1 mm VK20).
Naviac rovnaké vozidlo koncernu (kubatúra, kód motora) len pod inou značkou, má Densom vedené iné odtrhy (Citroen - Peugeot) 0,8 a 1,0 mm [ pri KFX (TU3JP), presne naopak pri NFX (TU5J4)]
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=2108
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=7979
A ešte spomínate, že jestvujú aj iné ich databázy, kde ste tiež zaznamenali rozdiely iného druhu.
Potom si cez nich človek nasadí konkrétnu sviečku buď s rozdielom odtrhu od optimálu 0,3 mm (vadí) alebo 0,1 mm (nevadí).
Naviac rovnaké vozidlo koncernu (kubatúra, kód motora) len pod inou značkou, má Densom vedené iné odtrhy (Citroen - Peugeot) 0,8 a 1,0 mm [ pri KFX (TU3JP), presne naopak pri NFX (TU5J4)]
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=2108
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=7979
A ešte spomínate, že jestvujú aj iné ich databázy, kde ste tiež zaznamenali rozdiely iného druhu.
Potom si cez nich človek nasadí konkrétnu sviečku buď s rozdielom odtrhu od optimálu 0,3 mm (vadí) alebo 0,1 mm (nevadí).
PavelRS píše:Primárně jsem se řídil podle GlobalDenso, viz odkaz zde:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... t&no=10008
ÏK20 by šlo použít, stejně jako VK20, ale odtrh mají 1.1mm. Já potřebuji 0.8mm a to přesně splňují VK20Y, které jsou navíc určené primárně pro turbomotory, což je můj případ. Tím odpadá nutnost úpravy odtrhu.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: svičky Denso
Ty hodnoty odtrhů jsou údaje dle předpisu výrobce motoru a s odtrhem na svíčce z výroby nesouvisejí.
Re: svičky Denso
Ještě doplním. Koukal jsem do manuálu pro OI co se týče servisních prohlídek a intervalů výměn. U svíček pro 1.8T 132 kW odtrh 0.7mm, psaný typ svíček NGK PZFR60. Ta příručka je cca z přelomu tisíciletí.
Nyní, a asi už několik let, předpis NGK PFR6Q s odtrhem 0.8mm.
U 1.8T 110 kW tam byly varianty dvě, jedna i s odtrhem 1.0mm.
U turbomotoru je třeba, pokud jsem správně četl diskuze o svíčkách, spíše menší odtrh. Z toho všeho vychází jako ideální řešení Denso VK20Y. V úterý by měly dorazit. jsem zvědav!
Nyní, a asi už několik let, předpis NGK PFR6Q s odtrhem 0.8mm.
U 1.8T 110 kW tam byly varianty dvě, jedna i s odtrhem 1.0mm.
U turbomotoru je třeba, pokud jsem správně četl diskuze o svíčkách, spíše menší odtrh. Z toho všeho vychází jako ideální řešení Denso VK20Y. V úterý by měly dorazit. jsem zvědav!
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: svičky Denso
To mi už dávnejšie zaplo, a výrobca na jeden motor v jednom vozidle (rovnaká hmotnosť, velkosť, motor) predpisuje jednu hodnotu. Denso ju uviedlo štyri razy striedavo 0,8 a 1,0.
Pri konkrétnych vozidlách a motore TU3JP KFX, z francúzskych stránok velkého prvododávatela sviečok napr. vyplynulo, že aj pre Citroen aj Peugeot doň patrí odtrh 0,9 mm; rovnako i do TU5J4 NFX.
Väčšina výrobcov uvádza pri svojom produkte priamo aj velkosť odtrhu, čo môže niekoho nezorientovaného pomýliť, že pre Denso musí takýto hodnotový údaj dohladať ešte ďalej, aby u nimi vyhladaných priradených odporučených výrobkov, na nich napokon nebehal s odtrhom odlišným o 0,3 mm od odporúčaného.
P.S. Adresa globaldenso.com vypisuje upozornenie "The page has been moved to a new location. " New page: https://www.denso.com/global/en/ na Európu odtial smerujú ďalej na http://www.denso-am.eu/ = pre sviečky http://www.denso-am.eu/e-catalogue/ . Vyzerá prehladnejšie než globaldenso.
Pri konkrétnych vozidlách a motore TU3JP KFX, z francúzskych stránok velkého prvododávatela sviečok napr. vyplynulo, že aj pre Citroen aj Peugeot doň patrí odtrh 0,9 mm; rovnako i do TU5J4 NFX.
Väčšina výrobcov uvádza pri svojom produkte priamo aj velkosť odtrhu, čo môže niekoho nezorientovaného pomýliť, že pre Denso musí takýto hodnotový údaj dohladať ešte ďalej, aby u nimi vyhladaných priradených odporučených výrobkov, na nich napokon nebehal s odtrhom odlišným o 0,3 mm od odporúčaného.
P.S. Adresa globaldenso.com vypisuje upozornenie "The page has been moved to a new location. " New page: https://www.denso.com/global/en/ na Európu odtial smerujú ďalej na http://www.denso-am.eu/ = pre sviečky http://www.denso-am.eu/e-catalogue/ . Vyzerá prehladnejšie než globaldenso.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: svičky Denso
tipujem ze 0.8 je univerzalna hodnota, bude fungovat vsade.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: svičky Denso
Ne, univerzální hodnota je 1mm.
Re: svičky Denso
... Coz maj i nedavne do EN, i ty co jsou na stole do SV. Vzhledem k tomu, ze diky titanu v zápěstí, nemam moc cit, tak to i zustane. I v Kawe funguji v tovarnim nastaveni znatelně lépe nez NGK. Nevim jestli byly J nebo F.
V Alme, Corolle, no uz si nepamatuji, ani v prvni SV, zda to MISTR upravoval...
V Alme, Corolle, no uz si nepamatuji, ani v prvni SV, zda to MISTR upravoval...