svičky Denso

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: svičky Denso

Příspěvek od PavelRS »

Po radě od Jerry3 jsem objednal řadu VK20Y, které jsou podle webu Densa z řady TOUGH pro 1.8T AUQ.

Tímto mu ještě jednou děkuji, veřejně, za pomoc a hlavně ochotu, kdy mi nabídl i pomoc s případnou úpravou odtrhu svíček. ;-)
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
alda147
Příspěvky: 81
Registrován: pát pro 09, 2016 18:27

Re: svičky Denso

Příspěvek od alda147 »

i svíčky Denso Twin Tip fungují velice dobře fungují líp než NGK V-Line,na mém motoru, tam kde sem jezdil na trojku tak s Densem jezdím normálně na čtyřku
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pedro »

Moje Denso stranky ukazuji na tvuj motor to co jsem ti psal.
Zrejme se lisi.

Ja si dle mych info,dnes poridil IU 24.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

PavelRS píše:Tímto mu ještě jednou děkuji, veřejně, za pomoc a hlavně ochotu, kdy mi nabídl i pomoc s případnou úpravou odtrhu svíček. ;-)
Jsem připraven pomoci každému, kdo o to stojí a ocení to. Tím nemyslím finančně, dostatečným zadostiučiněním je pro mne to, co udělal Pavel. Tedy díky, Pavle!
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pedro »

A ja pripomenu,ze diky za to,ze mi Jarda tenkrat do De-ir uvrtal a pomohl s vymenou na pocukavajici moto,kde jsem nemohl zjistit pricinu. Od te doby jsem jine svice neosadil,vcetne tech,, jeho ,,do Almy.
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: svičky Denso

Příspěvek od PavelRS »

Pedro: Já to bral podle více webů Densa. Primárně jsem se řídil podle GlobalDenso, viz odkaz zde:

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... t&no=10008

Ovšem zároveň na UK či CZ webu o VK20Y zmínka není...

ÏK20 by šlo použít, stejně jako VK20, ale odtrh mají 1.1mm. Já potřebuji 0.8mm a to přesně splňují VK20Y, které jsou navíc určené primárně pro turbomotory, což je můj případ. Tím odpadá nutnost úpravy odtrhu.

Jerry: Dotaz, který možná i ostatním třeba pomůže, ty jsi jezdil s 1.8T také. Máš vlastní zkušenost s Denso svíčkami u tého motorizace?

PS: Já to bral jako slušnost ti poděkovat i zde veřejně, nejenom v SZ. Ty a ostatní chlapy, kteří jste starší o generaci více než já, máte více zkušeností a ty ničím člověk nenahradí.

Pravda, někdy si tvrdošijně stojím za svým, viz naše diskuze v jiných tématech. Nicméně i přesto, že nazýváš některé lidi koncerňáky, často oprávněně, včetně mě :D tak jsi byl i přesto ochotný mi pomoc, když jsem tě požádal. Proto veřejné poděkování, které bylo plně na místě z mé strany. Hlavně to ale byla slušnost. :wink:
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Já ale neházím všechny do jednoho pytle. A projevy koncerňáctví trpí nezřídka i ti, kdož koncernový vůz nevlastní.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pedro »

Nevim z kebule,co mam za ,,denso hledac,,. Jsem 6-21 v praci,odkaz mam v tbl. Zde jen tlf.
Je to fuk,mozna jsem se prehlidl v tom,ze jsem zadal motor myho ,,tahace,,.
...tam by asi to bylo o perlach a svinich...,nejen kvuli desive spotrebe oleje.
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: svičky Denso

Příspěvek od bloke »

Tiež som bol mierne dezorientovaný pri vyhladaní výsledkov, kde ani nevidno vypísaný odtrh (GAP) pre konkrétnu vyrobenú sviečku (1,1 mm VK20).

Naviac rovnaké vozidlo koncernu (kubatúra, kód motora) len pod inou značkou, má Densom vedené iné odtrhy (Citroen - Peugeot) 0,8 a 1,0 mm [ pri KFX (TU3JP), presne naopak pri NFX (TU5J4)]
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=2108
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... xt&no=7979

A ešte spomínate, že jestvujú aj iné ich databázy, kde ste tiež zaznamenali rozdiely iného druhu.
Potom si cez nich človek nasadí konkrétnu sviečku buď s rozdielom odtrhu od optimálu 0,3 mm (vadí) alebo 0,1 mm (nevadí).
PavelRS píše:Primárně jsem se řídil podle GlobalDenso, viz odkaz zde:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... t&no=10008
ÏK20 by šlo použít, stejně jako VK20, ale odtrh mají 1.1mm. Já potřebuji 0.8mm a to přesně splňují VK20Y, které jsou navíc určené primárně pro turbomotory, což je můj případ. Tím odpadá nutnost úpravy odtrhu.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Ty hodnoty odtrhů jsou údaje dle předpisu výrobce motoru a s odtrhem na svíčce z výroby nesouvisejí.
Uživatelský avatar
PavelRS
Příspěvky: 655
Registrován: ned lis 27, 2016 22:17

Re: svičky Denso

Příspěvek od PavelRS »

Ještě doplním. Koukal jsem do manuálu pro OI co se týče servisních prohlídek a intervalů výměn. U svíček pro 1.8T 132 kW odtrh 0.7mm, psaný typ svíček NGK PZFR60. Ta příručka je cca z přelomu tisíciletí.

Nyní, a asi už několik let, předpis NGK PFR6Q s odtrhem 0.8mm.

U 1.8T 110 kW tam byly varianty dvě, jedna i s odtrhem 1.0mm.

U turbomotoru je třeba, pokud jsem správně četl diskuze o svíčkách, spíše menší odtrh. Z toho všeho vychází jako ideální řešení Denso VK20Y. V úterý by měly dorazit. jsem zvědav! :wink: :D
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: svičky Denso

Příspěvek od bloke »

To mi už dávnejšie zaplo, a výrobca na jeden motor v jednom vozidle (rovnaká hmotnosť, velkosť, motor) predpisuje jednu hodnotu. Denso ju uviedlo štyri razy striedavo 0,8 a 1,0.
Pri konkrétnych vozidlách a motore TU3JP KFX, z francúzskych stránok velkého prvododávatela sviečok napr. vyplynulo, že aj pre Citroen aj Peugeot doň patrí odtrh 0,9 mm; rovnako i do TU5J4 NFX.

Väčšina výrobcov uvádza pri svojom produkte priamo aj velkosť odtrhu, čo môže niekoho nezorientovaného pomýliť, že pre Denso musí takýto hodnotový údaj dohladať ešte ďalej, aby u nimi vyhladaných priradených odporučených výrobkov, na nich napokon nebehal s odtrhom odlišným o 0,3 mm od odporúčaného.

P.S. Adresa globaldenso.com vypisuje upozornenie "The page has been moved to a new location. " New page: https://www.denso.com/global/en/ na Európu odtial smerujú ďalej na http://www.denso-am.eu/ = pre sviečky http://www.denso-am.eu/e-catalogue/ . Vyzerá prehladnejšie než globaldenso.
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: svičky Denso

Příspěvek od pepoh »

tipujem ze 0.8 je univerzalna hodnota, bude fungovat vsade.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: svičky Denso

Příspěvek od Jerry3 »

Ne, univerzální hodnota je 1mm.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pedro »

... Coz maj i nedavne do EN, i ty co jsou na stole do SV. Vzhledem k tomu, ze diky titanu v zápěstí, nemam moc cit, tak to i zustane. I v Kawe funguji v tovarnim nastaveni znatelně lépe nez NGK. Nevim jestli byly J nebo F.
V Alme, Corolle, no uz si nepamatuji, ani v prvni SV, zda to MISTR upravoval...
Odpovědět