Pak je druhá možnost, po pokusech s Fordem se vrátit k autům, která nejsou tak vybíraváJeštěr píše:Mrknul jsem na fórum a i Fordí neplynaři se po pokusech s Bosch, Champion, Brisk, Denso ap. vrátili k origu. Holt to tomu motoru nesedne, no
svičky Denso
Moderátor: Colommbo
Re: svičky Denso
Re: svičky Denso
Kapráč pro mě byl vždy finančně nedostupný. Už jsem chytnul dobu, kdy začínaly být v kurzu a když se objevila někde nějaká v zuboženým stavu za pár tisíc, hned byla pryč.
Ale rád vzpomínám na Cortiny "Labuť", základní motory defacto stejný s kapráčema a neřešil jsem po večerech žádný svíčky nebo olej, bo jsem sednul, zajel natankovat a jel se projet...
Ale rád vzpomínám na Cortiny "Labuť", základní motory defacto stejný s kapráčema a neřešil jsem po večerech žádný svíčky nebo olej, bo jsem sednul, zajel natankovat a jel se projet...
Re: svičky Denso
Pokračování zde, PePe http://www.oleje.cz/forum/post84602.html#p84602
Ať to tu neza.íráme
Ať to tu neza.íráme
Re: svičky Denso
Ten zásadní rozdíl mezi iridiovou a obyčejnou svíčkou není ani tak v životnosti (jen kvůli ní se iridiovky nedělají, na to bohatě stačí platinové svíčky), jako v zapalovacím výkonu a z něho plynoucího chování motoru.Mick 1 píše:DENSO a NGK jsou jedny z nejlepších výrobců svíček a zapalovacích komponentů. Iridiová řada se vyznačuje vysokou životností. Určitě chybu neuděláte pokud jsou výrobcem motoru doporučovány. V opačném případě volím tepelným rozsahem shodné svíčky ale z nižší řady s běžnou elektrodou a zkrátím interval.
Re: svičky Denso
Pravý opak je skutečností: iridiovky si vystačí s mnohem nižším napětím Ne kvůli iridiu, ale kvůli malému hrotu. Fyziku totiž nelze oj.bat.Mick 1 píše:... Nehodí se ale na tuning motorů s klasickým zapalováním (nízké přeskokové napětí)
Re: svičky Denso
Ale klidně, jenom to nelze dělat klasicky, tj. zvyšovat odtrh zapáčením spárovou měrkou vůči - v daném případě extrémně tenké - centrální elektrodě!!!skodovkar píše:V žádném případě na vzdálenost elektrod nesahat! Alespoň u DENSO.
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: svičky Denso
V mém případě má byt odtrh 0,9( podle tabulek). Co by se stalo v pripade, kdyby ten odtrh byl třeba 1,1 ?
Re: svičky Denso
Zkusil jsem na běžných svíčkách Denso s odtrhem 1,1 mm jezdit 89000 km (interval výměny 60000 km), pak měly odtrh až 1,3 mm. Na chodu motoru (P107) jsem nepozoroval nic, na spouštění také ne. Pak jsem dal Brisk Yttrium s odtrhem 0,95 mm a chod motoru je jiskrnější . Tuhle jsem vyhnal pavouky z výfuku a dal tachometrových 180 km/h, pálí to dobře . Pavouci lítali, jen se za nimi prášilo. Nechce někdo úsporného prcka? Budu prodávat...
Re: svičky Denso
Tebou uvedená hodnota mě dost překvapuje. V každém případě je třeba odtrh snížit, poněvadž jeho hodnota hraje podstatnou roli.buřtyskřenem píše:V mém případě má byt odtrch 0,9( podle tabulek). Co by se stalo v pripade, kdyby ten odtrch byl třeba 1,1 ?
Re: svičky Denso
Co spekulujes ? Kukni do knizky a daj tam to co ma byt alebo si priplat tie iridiovebuřtyskřenem píše:V mém případě má byt odtrch 0,9( podle tabulek). Co by se stalo v pripade, kdyby ten odtrch byl třeba 1,1 ?
Ja som mal isty cas miesto 1,1 0,9 a zo zaciatku som ziadnu zmenu nezistil. Postupne uz isiel motor poslabsie. Ked som potom vymenil sviecky za predpisane 1,1 uz to bola ina kava vcetne spotreby
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: svičky Denso
Buřt se ale ptal "co by se stalo"? Podle mě za 0,2 mm nic a je lepší to nechat, než něco zmršit neodbornou manipulací s elektrodami.
Re: svičky Denso
jerome: Máme tedy každý jinou zkušenost. U mě menší odtrh vliv na spotřebu paliva nemá, nepozoruji. Lepší chod motoru (subjektivně) po výměně svíček je asi přirozený. Bylo by možné, že motor se lépe vytáčí a je línější pod zátěží? Možná, nevím. Pak by to bylo trochu jako s E85, ale s daleko menší intenzitou. Tyhle drobné niance se těžko postihují.
Re: svičky Denso
V Almě,kontorla po cca 10tkm,vše furt 0,8.
A cihlová barva. NGK klasik. cca 30tkm dle SK. Při spotřebě,emisích,čistotě fuku,nehodlám nic měnit. Až někdy bude potřeba,volba je jasná Di.
S mym nájezdem tam budou na furt .Příští týden jdu na STK EM,to zas bude...
Suzi má lehce očernalé Brisky,ale bez usazenin a taky chytá na drc. cca 30tkm
Xs nevim,panička nechce abych se v tom moc vrtal.
Horník 4x cihla 0,7 kontrola před sezonou a taky na drc. A maj minimálně 20tkm.
Skútry ,zejména 2T,ale jde na drc taky,i nákopem.
A cihlová barva. NGK klasik. cca 30tkm dle SK. Při spotřebě,emisích,čistotě fuku,nehodlám nic měnit. Až někdy bude potřeba,volba je jasná Di.
S mym nájezdem tam budou na furt .Příští týden jdu na STK EM,to zas bude...
Suzi má lehce očernalé Brisky,ale bez usazenin a taky chytá na drc. cca 30tkm
Xs nevim,panička nechce abych se v tom moc vrtal.
Horník 4x cihla 0,7 kontrola před sezonou a taky na drc. A maj minimálně 20tkm.
Skútry ,zejména 2T,ale jde na drc taky,i nákopem.