svičky Denso

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pedro »

myslim ze Modelar mi pred montazi o zdibet vuli zmensoval,ale velmi opatrne a nejak specialne.
Colommbo,jeste ze jsi nenapsal 'o starsich j.autech'. Poznamka ostra,ale proc ne,je to disk.forum.
Návštěvník

Re: svičky Denso

Příspěvek od Návštěvník »

Poručíku a proč ? Potřeboval snad ten německý motor montovaný ve Velké Británii něčím vylepšit ?
Koliesko
Příspěvky: 93
Registrován: ned lis 17, 2013 19:51

Re: svičky Denso

Příspěvek od Koliesko »

http://www.densott.com/
Pekny marketing, ale silne pochybujem ze tieto sviecky (TT) su lepsie ako Iridium power, co sa uspori paliva tyka. V zivotnosti mozu byt natom lepsie, ale uz aj iridium power maju solidnu zivotnost.

ja som vyskusal DENSO Iridium power, aj napriek tomu ze v mojom motore tieto sviecky vraj nefunguju, na internete som cital rozne staznosti ako ze motor ma nekludny volnobeh apod. Zatial po najazdeni 600 km musim povedat ze DENSO sviecky funguju na jednotku. Celkom urcite klesla aj spotreba paliva. Trosku ma mrzelo, ze u takto technologicky vyspelej (a nie lacnej) sviecke nieje kontakt pozlateny, tak ako som bol roky zvyknuty u BERU. Vdialenost elektrod by som mal nastavit na 0,9mm ale nechal som na povodnych 1,1 mm. Nicomu to nevadi, teoreticky je to takto lepsie.
Hugo m

Re: svičky Denso

Příspěvek od Hugo m »

denso iridium poverIK20ma 0,8mm?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svičky Denso

Příspěvek od Colommbo »

Vždy je možné něco vylepšovat (snad s výjimkou japonských výrobků... :? ) Ano iridiová Densa jsem dával namísto originálních čtyřelektrodových (!) svíček... :) A jsem dnes nějakej nanicovatej, moc jsem nespal, tož jsem asi trochu ostřejší, omlouvám se a majitelům japonských specialit obzvláště... :oops:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Koliesko
Příspěvky: 93
Registrován: ned lis 17, 2013 19:51

Re: svičky Denso

Příspěvek od Koliesko »

Hugo m píše:denso iridium poverIK20ma 0,8mm?
IK20 ma 1,1 mm
IK22 ma 0,8 mm
teoreticky IK20Y ma 0,8 mm ale tie som este nikde nevidel
Hugo m

Re: svičky Denso

Příspěvek od Hugo m »

Pitris píše:Tak :!: Když se použije správný typ, je už vzdálenost elektrod nastavena. A Denso Iridium jsou :wink:
Ale vlastní zkušenost jen z motorky.... Ty správné lze najít třeba zde: http://www.densoiridium.com/



zde maj jen Galant 2,4l
do meho Mit. by měli přijit IK20
Návštěvník

Re: svičky Denso

Příspěvek od Návštěvník »

Koliesko píše:... u takto technologicky vyspelej (a nie lacnej) sviecke nieje kontakt pozlateny, tak ako som bol roky zvyknuty u BERU.
Předpokládám, že kontakt vůči fajfce. A k čemu by to bylo dobré? Aby to mělo nějaký smysl, musel by být pozlacený i kontakt ve fajfce. Nikdy jsem takový neviděl.

Kromě toho, vysokonapěťový impuls (tj. střídavý proud) se řídí poněkud jinými pravidly, než stejnosměrný... Jinými slovy, nemá smysl snižovat přechodový odpor za situace, kdy do obvodu zcela záměrně (kvůli rušení) vkládám impedanci navíc. :idea:
Návštěvník

Re: svičky Denso

Příspěvek od Návštěvník »

Hugo m píše:do meho Mit. by měli přijit IK20
Ano, přesně tak. A s továrním odtrhem 1,1 mm. Nic lepšího (tedy kromě řady Iridium Tough) pro daný motor na trhu není!
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: svičky Denso

Příspěvek od skodovkar »

Hugo m píše:zde maj jen Galant 2,4l
http://www.svickydenso.cz/automobily/za ... /#obsah2.0
Na co zlato? Další přechodový odpor a nesmysl. TwinTip je taková sociálnější verze, moc v ní nevidím smysl. Zato svíčky se zúženou vnitřní elektrodou smysl mají.
Ve fobii je myslím toto http://www.svickydenso.cz/denso-vk20/ :mrgreen:
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9940
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: svičky Denso

Příspěvek od Colommbo »

Ovšem tohle je tedy fakt nářez... :shock: http://www.svickydenso.cz/denso-ik20/
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: svičky Denso

Příspěvek od Návštěvník »

emge
Příspěvky: 370
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: svičky Denso

Příspěvek od emge »

U mňa s Denso Iridium Power ide motor "hladšie" a ochotnejšie do vyšších (maximálnych) otáčok, ako s predchádzajúcimi platinovými NGK a Champion. Takže podľa mňa sa oplatia :wink:
Výkon je vypočítaná hodnota primo úmerná od otáčok, takže z hoto hľadiska sa dá hovoriť aj o náraste výkonu v prozsahu blízkom maximálnym otáčkam.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5789
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: svičky Denso

Příspěvek od jerome »

Colommbo píše: A jsem dnes nějakej nanicovatej, moc jsem nespal, tož jsem asi trochu ostřejší, omlouvám se a majitelům japonských specialit obzvláště... :oops:
Treba si vediet obcas dat aj servitku pred usta :mrgreen: Osobne som sa citil trochu dotknuty :?
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27495
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: svičky Denso

Příspěvek od Pitris »

Schválně jsem se dnes zeptal zeťáka, který si je před vánocemi do Accordu 2.0 r.v. 2005 koupil taky, a v podstatě potvrdil to, co zde uvedl emge. Jen s tím rozdílem, že předtím tam měl NGK - "klasiku".
emge píše:U mňa s Denso Iridium Power ide motor "hladšie" a ochotnejšie do vyšších (maximálnych) otáčok, ako s predchádzajúcimi platinovými NGK a Champion. Takže podľa mňa sa oplatia....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět