Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Když znovu (po autoškole) začínala, učil jsem ji. Pravda, šlo o vůz s automatem, ale měl jsem pocit, že jí to vcelku jde a že se zdokonaluje. Proto jsem se úplně zhrozil, kam dnes dospěla. A nedá si říct, bo je přesvědčena, jak bezpečně = protože pomalu jezdí.
Re: Styl jízdy
Teď odjížděla: rachot zubů v převodovce, poněvadž tam řádně nedorazila zpátečku. A vůbec nic jí na tom nepřijde divného...
- Colommbo
- Příspěvky: 9940
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Zase se nechci nikoho dotknout, ale žiju v přesvědčení, že auto s AT dokáže obsluhovat i hodně velké poleno. Tyhle systémy prostě nemám rád...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
Nesouhlasím. AT je pohodlnější. Odpadá soustředění na spojku, jakou tam má člověk rychlost, rozjezd do kopečka se nemusí řešit s ručkou apod. V rodině máme už jen automaty a rozhodně bych za manuál neměnil.
Hromada krizových situací vzniká právě při rozjezdech, vjíždění apod.
Hromada krizových situací vzniká právě při rozjezdech, vjíždění apod.
Re: Styl jízdy
A já hlasuji pro manuál. Pro mě lepší, auto s ním hravější - dám si tam kvalt jaký chci a kdy chci a kecá mi do toho akorát tak mamina ale ne automat. A do kopce ručku nepotřebuji....
Nehledě na servisní (ne)náročnost.
Nehledě na servisní (ne)náročnost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
AT je spásou pro tupé řidiče, resp. hlavně řidičky, které určují rychlost vozu volbou kvaltu, nikoli tlakem na pedál plynu. Např. moje ségra tam včera snad kromě rozjezdu nikdy neměla odpovídající kvalt a mezi obcemi jela max. 70, neboť vůbec netušila, ze tam nemá pětku, ale trojku. Výsledkem tohoto trendu pak je, že na trhu zbydou už jen výhradně tupá auta pro tupé řidiče.
Re: Styl jízdy
smutné, ale tak pravdivé.. Mimo iné podstatnejšie veci, ma dosť se*e aj ten módny trend SUV, Crossoverov a pod. sprznenych kategorií aut, ktoré obludne vytláčajú tie klasické, pretože väčšine ľuďom "to j*be v mozgoch" a toto si žiadajú.Jerry3 píše:... na trhu zbydou už jen výhradně tupá auta pro tupé řidiče.
Re: Styl jízdy
v novom aute mi stupol komfort jazdy, napr tempomat alebo vyssi posed. no oficalne to neni crossover ci suv. verim tomu ze dobry automat posuva komfort este dalej.
petrolhead auta vymieraju, kvoli prisnejsim emisiam a nizkym predajom.
ludia si mozu za to sami, nove auta ofrflu a jazdia na starych, z toho automobilky nezarobia..
a boli by sprosti, keby nevyrabali to co ide na odbyt (suv). sorry jako -kapitalizmus.
ludia hlasuju penazenkou -kazdym nakupom v obchode, vyzera to tak ze petrolheadi sa zucastnuju hlasovania len minimalne...
to jak v hospode nadavat na vysledok volieb, a neodovzdat volebny listok do urny...
petrolhead auta vymieraju, kvoli prisnejsim emisiam a nizkym predajom.
ludia si mozu za to sami, nove auta ofrflu a jazdia na starych, z toho automobilky nezarobia..
a boli by sprosti, keby nevyrabali to co ide na odbyt (suv). sorry jako -kapitalizmus.
ludia hlasuju penazenkou -kazdym nakupom v obchode, vyzera to tak ze petrolheadi sa zucastnuju hlasovania len minimalne...
to jak v hospode nadavat na vysledok volieb, a neodovzdat volebny listok do urny...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Styl jízdy
Na rodinném Focusu máme klasický HDM automat a ve spojení s 1.5EB je to přímo sametová jízda. A pokud řídím já, můžu si dát volič na "S" a řadit pádly pod volantem.
Na ST mám samozřejmě manuál, to je auto pro zábavu. Ani u jednoho bych neměnil!
Na ST mám samozřejmě manuál, to je auto pro zábavu. Ani u jednoho bych neměnil!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Styl jízdy
Mnoho pravdy na třech řádcíchpepoh píše:ludia hlasuju penazenkou -kazdym nakupom v obchode, vyzera to tak ze petrolheadi sa zucastnuju hlasovania len minimalne...
to jak v hospode nadavat na vysledok volieb, a neodovzdat volebny listok do urny...
Re: Styl jízdy
A co, spotřeba je u auta, které funguje, bavi šoféra, nejdůležitější?
Re: Styl jízdy
rad by som videl predajne statistiky, (napr focus/fiesta_st ; golf gti; .... ) versus bezne motorizacie.skodovkar píše:Mnoho pravdy na třech řádcíchpepoh píše:ludia hlasuju penazenkou -kazdym nakupom v obchode, vyzera to tak ze petrolheadi sa zucastnuju hlasovania len minimalne...
to jak v hospode nadavat na vysledok volieb, a neodovzdat volebny listok do urny...
ak sa na 50000 obycajnych preda 1sportiak tak to je mozno aj moc.
(a zase sme pri tych volbach a urnach..)
Naposledy upravil(a) pepoh dne ned srp 19, 2018 19:03, celkem upraveno 1 x.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Styl jízdy
Tohle bych podepsal. Jedna dívčina 48let,mi svyho casu vozila domu. Mukarov -Háje. Takovy stres, jsem nemel dlouho. Zena do života ok, mela za sebou peklo, jenze jet s ni, hruza. 50 s Feldou se da na jednicku i na petku. Do toho sms, nedejbože blinkry a....Jerry3 píše:AT je spásou pro tupé řidiče, resp. hlavně řidičky, které určují rychlost vozu volbou kvaltu, nikoli tlakem na pedál plynu. Např. moje ségra tam včera snad kromě rozjezdu nikdy neměla odpovídající kvalt a mezi obcemi jela max. 70, neboť vůbec netušila, ze tam nemá pětku, ale trojku. Výsledkem tohoto di trendu pak je, že na trhu zbydou už jen výhradně tupá auta pro tupé řidiče.
Re: Styl jízdy
pepoh@
Úspěšně jsi proignoroval posun v marketingu: dnes už netáhne poptávka nabídku, ale je tomu přesně naopak, nabídka formuje poptávku. Z toho zároveň plyne, že jsi otočil příčinné souvislosti. Např. já jsem v 90. letech "hlasoval" přinejmenším každé tři roky, od r. 2000 pak už jen málokdy. Ne snad proto, že bych nechtěl či nemohl, jen jsem už jaksi neměl, pro co "hlasovat".
Přesto mám v tomto ohledu svědomí čisté: sám jsem sice "hlasoval" naposledy před čtyřmi roky, ale další čtyři "volitele" jsem k "urnám" přivedl, a všichni (jsme) si zvolili nekoncernový benzín. Co jsi konkrétně vykonal ty sám?
Úspěšně jsi proignoroval posun v marketingu: dnes už netáhne poptávka nabídku, ale je tomu přesně naopak, nabídka formuje poptávku. Z toho zároveň plyne, že jsi otočil příčinné souvislosti. Např. já jsem v 90. letech "hlasoval" přinejmenším každé tři roky, od r. 2000 pak už jen málokdy. Ne snad proto, že bych nechtěl či nemohl, jen jsem už jaksi neměl, pro co "hlasovat".
Přesto mám v tomto ohledu svědomí čisté: sám jsem sice "hlasoval" naposledy před čtyřmi roky, ale další čtyři "volitele" jsem k "urnám" přivedl, a všichni (jsme) si zvolili nekoncernový benzín. Co jsi konkrétně vykonal ty sám?
Re: Styl jízdy
Třeba já konkrétně neústupně zvyšuji průměrné stáří vozového parku v ČR. Ze dvou nových octávek jsem udělal 15,67 roku staré plechovky