Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Moderátor: Colommbo
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ještě aby se motor netočil když je to lehkoběžnej olej se sníženou HTHS na 2.9 je to skoro "voda" řidší je už jen C5
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Bylo to myšleno že i v escortu, s tou 10W40 v - 23°C.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Jo taaaak
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ehm hmm dotaz. Budu do 500 km měnit olej v Bmw 330i. Benzín. Určitě mě znáte. Mam doma uz jen 6.6 L Penrite hpr 10w50. To mě i na zkracenou výměnu oleje nevyjde. Protože i dolívám. Penrite uz koupit nejde. Dokoupil jsem 2 L Total 10w50. Mám tam před zimou do dubna května dát spíš Ravenol 10w50 hve s pao, ester, molybden, wolfram a protože je i viskoznejsi za mrazu a nebo v klidu ten penrite ? Penrite mám zas doma uz 2 roky rozdělaný. Samo v teple, zavřený. Nebo to je jedno. Jizdy převážně do práce 13-16km.
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Dej Penrite a dolívej Totalem.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
AdosiM, nehrablo ti uz jednou z oleji tady? Pak jsi se, podle Tvych slov, pokorne vratil.
Mas uz nejaky km, na aute, najeto. Usetris si hafo Pandoroj otazek a trabli, davej celorocne 5-50 a venuj se treba pritelkyni. Nebo jinym potrebam kary.
Kdyz das Elf, dolejvas a ac je SG, myslim ze motor bude a i kesene, v pohodě.
Mas uz nejaky km, na aute, najeto. Usetris si hafo Pandoroj otazek a trabli, davej celorocne 5-50 a venuj se treba pritelkyni. Nebo jinym potrebam kary.
Kdyz das Elf, dolejvas a ac je SG, myslim ze motor bude a i kesene, v pohodě.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Ok. A potom dam v květencu Ravenol 2 výměny sobě, abych věděl jestli zas sníží tyto oleje pro jety motory sportebu oil.Pitris píše:Dej Penrite a dolívej Totalem.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Pedrosi. Nepandořim. Jen už mám doma zásobu Ravenolu Hve 10w50. A další oil nekupuji zatim, než to nevyjedu. Od oleje chci aspoň api SL a 5w50 jsou velky nůžky a rychle ztrácí viskozitu. Ikdyz na těch mých 7 tis km max.. Proto Elf ne. Byt to je v poho oil. To radši ravenol hvt 5w50.Pedro píše:AdosiM, nehrablo ti uz jednou z oleji tady? Pak jsi se, podle Tvych slov, pokorne vratil.
Mas uz nejaky km, na aute, najeto. Usetris si hafo Pandoroj otazek a trabli, davej celorocne 5-50 a venuj se treba pritelkyni. Nebo jinym potrebam kary.
Kdyz das Elf, dolejvas a ac je SG, myslim ze motor bude a i kesene, v pohodě.
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Za mě bych tam dal rovnou HVE
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Radšej vymeň guferá ventilov, príp. krúžky = máš svätý pokoj a môžeš liať 5W40
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
U auta co má před sebou u mě poslední 2 technické to má fakt smysl...Výměna gufer ventilů = dolu hlava..když bude dole tak se pošle na očistu přebroušení, těsnění pístní kruhy... takže zhození vany, očista ze spodu. Ale dát kruhy na válce bez přehonování. ( ja vim lepší než nic ) ale s tim i šaly na klice a kde jsme finančně...
To dát jednou za 7 tis km dobrý olej ( který stejně musim dělat ) sice s dolivanim 9.5 L a mám klid i tak
To dát jednou za 7 tis km dobrý olej ( který stejně musim dělat ) sice s dolivanim 9.5 L a mám klid i tak
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Tak to už musíš ty vedieť lesci je to tvoja srdcovka,alebo nie Jedna z možností je aj striedať oleje možno niektorý z ponuky mu sadne najlepšie čo sa týka spotreby. V prípade zapečených krúžkov sa dá vyskúšať naliať do paliva trochu nafty alebo kerosin. Ľúbi to uvoľniť tie krúžky. Ale treba si tam dávať majzla, lebo nafta steká do oleja a riedi ho. Výška hladiny tým pádom stúpa, síce v tvojom prípade asi nie
V prípade dolievania je cenovo najlepší Total Quartz Racing 10W50. A nad racingovými olejmi SAE 10W60 si nerozmýšľal ? Na skúšku... Alebo niečo z produkcie Selénia tie sú tiež viskóznejšie jak bežné značky
V prípade dolievania je cenovo najlepší Total Quartz Racing 10W50. A nad racingovými olejmi SAE 10W60 si nerozmýšľal ? Na skúšku... Alebo niečo z produkcie Selénia tie sú tiež viskóznejšie jak bežné značky
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Zatim po dobu 3,5-4 tis km byla nejnižší spotřeba oleje na sunoco marathon 10w40. Ten je určen pro snížení spotřeby oleje. Po 4 tis km to uz zas zralo obvyklých 0.5 l na 1000km. Ted tam právě půjde ravenol 10w50 hve, ktery je taky určen pro snížení spotřeby oleje a jete motory s mnoho km. Tyto oleje budou fungovat nejlíp. Teda usuzuji podle toho Sunoca. Ravenol ma pak ještě v ponuce 10w60 a 5w50 z řady oleju pro jety motory co žerou oil. A podle recenzí pomaha i max life 10w40
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Super máš to už očeknuté Možností je našťastie veľa
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Vlastní zkušenost s Totál Racing 10-50. Asi jediný olej co uplne nesedl Almere.
I v teplejsim období, po nekolikadennim odstaveni, kdyz jsem ji ještě pouzival účelově trvalo o neco dele, nez se natlacil napinak retezu. A i za jizdy po ohrati, sel motor tak nějak tupeji.
Podobne, avšak lepe, to bylo s Ravenolem 10-50,presny oznaceni uz nevim. Oba sly ven driv, nez je muj limit 5tkm. Druhy z nich otocil Italii.
Pak jsem prestal 50ku pouzivat, s vyjimkou vloni, Penrite.
Uz je taky venku, 5-40 a 10-40 motoru sedi kdykoliv lip.
A to stale nema 200tkm.
Musim ještě dodat, ze idealne fungoval MogEx 5-50.
I v teplejsim období, po nekolikadennim odstaveni, kdyz jsem ji ještě pouzival účelově trvalo o neco dele, nez se natlacil napinak retezu. A i za jizdy po ohrati, sel motor tak nějak tupeji.
Podobne, avšak lepe, to bylo s Ravenolem 10-50,presny oznaceni uz nevim. Oba sly ven driv, nez je muj limit 5tkm. Druhy z nich otocil Italii.
Pak jsem prestal 50ku pouzivat, s vyjimkou vloni, Penrite.
Uz je taky venku, 5-40 a 10-40 motoru sedi kdykoliv lip.
A to stale nema 200tkm.
Musim ještě dodat, ze idealne fungoval MogEx 5-50.