STK a EMISE
Moderátor: Colommbo
Re: STK a EMISE
Čmoudící náklaďák jsem už dlouho nepotkal a lodě mi fakt nevadí. Zato vpředu jedoucí koncerňák, za nímž zvláště na motorce pomalu omdlévám, mi vyloženě pije krev!
Re: STK a EMISE
Vadí, a taky to tu bylo i napsáno. Ale i po tmě bezpečně poznám nafťák od VW od jiných značekrosso píše:Čmoudící náklaďáky, lodě, fabriky atd. zdejším antifans koncernu nevadí? Někdy mi to tu připadá, jako by vám někdo zbořil hrad z písku
A když píšeš o tom bourání, tak asi ano.... (Z)bořil, ale koncern VW. Tak někdy už před 20-ti lety, kdy začal svými výrobky bořit a křivit představy lidí o normálním, kvalitním a poctivém AUTĚ.
A to nezmiňuji dieselgate....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: STK a EMISE
Ford taky zná byt suprový v Turbo Dehet Injection , ale koncern je lepši.
Kéž by stát měl koule něco s tím udělat. Kdyby nebyly úplatky na STK a emisích, tak odhadují min. 40 % nafťáku že nejezdi, nemáme si co povídat.
Řekněte sami, jak procházíte emisemi, buďte frajeři.
Kéž by stát měl koule něco s tím udělat. Kdyby nebyly úplatky na STK a emisích, tak odhadují min. 40 % nafťáku že nejezdi, nemáme si co povídat.
Řekněte sami, jak procházíte emisemi, buďte frajeři.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: STK a EMISE
S benzínovým autem naprosto v pohodě. Nicméně dnes jsem jel za starší Toyotou Avensis (tipuji rok okolo 2000) a ta mu viditelně hulila a smrděla jak Wartburg. Prostě hnus. To jen tak pro odlehčení.
Re: STK a EMISE
Tak to je opět překrucování skutečnosti anebo jen neinformovanost. Např. moje služební Oct.02 2,0 FSI dokázala po studeném startu zaplnit štiplavým zápachem spáleniny společnou garáž pro cca 20 aut v jednom patře. A někdy před 14 dny jsem se na D1 opakovaně "potkával" (za cenu nebezpečných manévrů prostě trval na tom, že pojede přede mnou) s řidičem Superbu s košickou značkou a kvůli extrémní spotřebě oleje hulícím motorem 1,8 TSI, jenž se mě (jel jsem na motorce) pokoušel tím svinstvem udusit.rosso píše:S benzínovým autem naprosto v pohodě...
Re: STK a EMISE
Má chyba, opoměl jsem napsat, že se nejdná o koncernový benzínový motor.
Re: STK a EMISE
Ta chyba je systémová: je jen málo koncernových motorů, které by "nešpinily" či přinejmenším neobtěžovaly okolí zápachem výfukových plynů. O obcházení homologačních předpisů, včetně svého času v případě benzínových motorů, ani nemluvě.
Re: STK a EMISE
kedisi som našiel článok o tuningu Golfa,tuším 6. Novinári dali načipovat Golfa,bol meraný na brzde pred o po,a taktiež emisie. S čipnutým motorom s večším výkonom mu klesli všetky emisie,niektoré len pár percent,iné i o 20%. Takže koncern si z emisií tažku hlavu nerobí ani u benzínu,o nafte sa bavit nebudeme-to bol svetový podvod a nadalej tie vraky veselo jazdia dalej bezo zmien.Ked dieselgate vypukol,jednalo sa o normu Euro IV,ako by to dopadlo,keby sa poriadne pozreli i na Euro V alebo VI ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: STK a EMISE
ved toto...mna fascinuju auta ktore nevyzeraju stare, ale clona za nima jak wartas...rosso píše:S benzínovým autem naprosto v pohodě. Nicméně dnes jsem jel za starší Toyotou Avensis (tipuji rok okolo 2000) a ta mu viditelně hulila a smrděla jak Wartburg. Prostě hnus. To jen tak pro odlehčení.
to proste bez uplatku nemohlo byt.
vsecko vadi, ale ...rosso píše:Čmoudící náklaďáky, lodě, fabriky atd. zdejším antifans koncernu nevadí? Někdy mi to tu připadá, jako by vám někdo zbořil hrad z písku
*stretavam relativne mlade kamiony (adblue), take nieco ako dymiaca avia som u nas davno nevidel.
osobaky, je vec ina a neni to problem iba vagu. je to vidiet na celkovom zjave toho auta, auto vizualne aj technicky na smrt. majitel asi hovado-ignorant.
*nakladna lod je daleko odo mna, jej smrad necitim. nepriamy dopad to na mna urcite ma, preto nechcem morske ryby. more je smetisko, vid fotky z industrialnej ciny.
*ten rakovinar soferujuci dymovnicu je priamo pred mnou ja to mam dychat a nicit si svoje zdravie?
typek nereaguje na gesta ci klakson; naopak este sa zacne na tom bavit a schvalne dupne aby posilnil efekt sazometu...
nalepky na kufri "no smoke-no fun" je posledny stupen, ked oberkokot postihnuty dymofiliou verejne oznamuje okoliu svoju dusevnu poruchu a je na to hrdy.
nechapem ze ludia mozu onanovat a sutazit nad tym, ako velmi jeho auto dymi. toho vzadu nech aj trafi slak od rakoviny.
*vadi mi ze lod spaluje ten najhnusnejsi bordel, ale doprava tovaru s nimi je ekologicky lepsia jak osobne ekoautom si ten tovar vyzdvihnut na vychod..zakazeme dovozy z ciny?
*schvalujem sprisnenie stk+ek. lebo aut je uz naozaj moc, auta+busy celkovo jazdia poloprazdne. a same zapchy. od sprisnenia ocakavam ze z ciest zmiznu "pojazdne vraky" a emisny priemer aut sa posunie vyssie mozno euro 5 alebo viac.
nemam nic proti starym autam, ak je o auto v dobrej kondicii. napr zrazy veteranov, ked tie auta vypadaju ako nove z fabriky, to je radost sa divat.
Re: STK a EMISE
Moc dobře jsi to napsal!
Re: STK a EMISE
Rozdíl je ale v tom, že auta VAGu nechutně smrdí i fungl nová, kdežto u ostatních značek až když jsou těsně před smrtí...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: STK a EMISE
VAG na emisie kašle zvysoka. Ved dokopi z toho nemal žiadne postihy. To že sa vonok tvári,ako keby ho to trochu mrzelo,je len kvoli predajnosti. Po dieselgate bude na emisie srat ešte viac,možno uplne. Dostal pokutu len v USA,predajnost tam spadla,celkovo to ale značku nič nestálo. Ked si je vedomí toho,že mu nik žiadne postihy neudelí,ako sa bude správat v najbližších rokoch ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: STK a EMISE
Pánové, aby Vás tady zase někdo nenařkl že šlapete jenom po VW písečku
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: STK a EMISE
Nebýt tvého příspěvku, ani bych si nevšiml
Re: STK a EMISE
No však proto jsem je ostatní varoval
Ono se tady některým nelíbí, když se píše pravda o koncernu....
Ono se tady některým nelíbí, když se píše pravda o koncernu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF