priznaj, ze si ju uz pred tym "pretiahol" bez susedamodelář píše:Se sousedem na chatě se každým rokem na jaře sázíme, zda tu kosu dokážu po zimní odstávce nastartovat "na první zatáhnutí": obvykle vyhrávám!Shi píše:...Mohu potvrdit, že je to asi nejlepší kus zahradní techniky, co mi přišel do ruky. Nula problémů, žádné seřizování...
P.S.: Mně samotnému není příliš jasné, jak je to speciálně u dvoutaktu vůbec možné...
Stihl nebo Husgvarna?
Moderátor: Colommbo
Pak už jedině rozebrat a zjistit, proč a kudy to vlastně teče. Sice nevím přesně, jak je to tam řešené, ale pokud vycházím z toho, jak je celá ta pila chytře kontruovaná, předpokládám, že by čerpadlo oleje mohlo být demontovatelné bez kompletní rozborky celé pily.Ondra píše:Tak modeláři.....zrada M6A a ne a ne to přestat téct (hustší olej nepomohl) na lištu jsem koukal a je všechno v pořádku.Může být špatné gufero u hnacího kolečka?Nic jiného mě nenapadá?!?
Sundej lištu, prvně vyčisti štelování množství oleje, je tam o-kroužek, ten ,ale moc neodchází, bordel umí své, pak může téct profilové hřídelové těsnění anebo sací plastová nebo gumová hadička z nádržky, nic jiného tam není, pokud nemáš dělené čerpadlo, když jsem svojí H 353 rozebíral poprvé zabralo mi to hoďku.Olej, snad , kromě vyjetého motoráku aj., můžeš použít cokoliv, když Ti vydrží olej na lištu s benzínem, tak to neřeš, jen si ohlídej, aby Ti při vysokých otáčkách lítal olej z řetězu, to poznáš, když přiložíš pilu ke kládě asi 5 cm a udělá Ti během pár vteřin olejovou čárku, pak můžeš být v klidu.Určitě pravidelně maž lištové ložisko.