Tohle ale platí obecně: Problém je v lidech, nikoli ve výbavě či školení!Itall píše:... Servisy Škoda jsou alespoň vybavené a pracovníci (většinou) proškolení.
Stěrače
Moderátor: Colommbo
Já co mám zkušenost, tak "aero"stěrače nejsou špatné, ale pokud se použijí kvalitní "klasické" stěrače (jedny z těch dobrých jsou třeba Denso), tak je výsledek i jejich výdrž asi stejná. A pokud má ramínko stěrače špatný úhel náběhu vzduchu (nebo je to jiný / nesprávný typ), asi ani ty aera moc nepomůžou.....ka-spel píše:A co se vyprdnout na klasické stěrače - pokud tam jsou a pořídit raději aero, které líp kopírují sklo. Pokud se to nekupuje přímo předražené ve Škodovce, tak se to dá pořídit levno.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Italle, odeslal si tento příspěvek ještě na původní vlákno zrovna v době, kdy jsem vlákno rozdělil, a přesunul. Tak jsem ho dal (bohužel to jde jen jako citace) sem. Sorry.....Itall píše:Tak, stírátko je "odborně" opraveno. Bylo trochu ohlé do luku a oba konce trochu do vrtule. Tak jsem ho nejprve zbavil luku (páč druhé je rovné) a srovnala se tím i vrtule na jedné straně. Druhou vrtuli jsem také srovnal, nasadil a už stírá dobře . Tak dík za radu, modeláři. Tedy, Ty bys mi takovou opravu nedoporučil, ale využil jsem Tvé rady - základna rovně . Na jednom stírátku je nápis Bosch a na druhém ne, ale je tam drobný znak, který by mohl být logem Bosch. Zámky mají každé stírátko trochu odlišné. Doma jsme zhodnotili, že komplet to nebude, ale na Fábii možná ano. I když ten ohyb do luku vypadal spíš, jako kdyby to tak bylo vyrobeno. Ale - má nějaké auto zahnutá stírátka ? Nevím. Každopádně - už je rovné .
Naposledy upravil(a) Pitris dne úte čer 07, 2011 19:02, celkem upraveno 1 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Naše stěrače tam zevlí nějakých 8 let a pořád stírají. Za sucha přirozeně vržou, ale jinak v tom nevidím problém. Stírají bezchybně a pokud bych kupoval nové, tak navštívím přímo koncernový autosalon, kde se dají objednat stejně jako kroužky do filtru
Stěrače možno podstavit korkovou zátkou pod nohou.
Stěrače možno podstavit korkovou zátkou pod nohou.
http://cs.autolexicon.net/articles/aero-steraceItall píše:Aha, stěrače jsou tady .....mohli byste stručně vyložit, co jsou aerostěrače?....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ahá, tak to jó, díky . To dávají na škodovky, ne? Tak podívejme, ony jsou to aerostěrače... . Líbí se mi to víc, než ta předpotopní ramínka. To zas jó .Pitris píše:http://cs.autolexicon.net/articles/aero-steraceItall píše:Aha, stěrače jsou tady .....mohli byste stručně vyložit, co jsou aerostěrače?....
Není všechno zlato, co se třpytí! Aerostěrače někdy fungují lépe než klasika, jindy naopak hůře. Jenže při výměně jsou min. 3x dražší, a o to přece výrobci jde, ne?Itall píše:Ahá, tak to jó, díky . To dávají na škodovky, ne? Tak podívejme, ony jsou to aerostěrače... . Líbí se mi to víc, než ta předpotopní ramínka. To zas jó .