Autem jedu, i když nemusím a do důsledku bráno - jet se nemusí nikdy. Znám i lidi bez auta a ještě neumřeli. Asi je to trochu nepohodlné a nepraktické, možná více, než jezdit malou plechovkou . Na kole v zimě bych zdechl, stačí rychlejší chůze a jsem marod, proto autuji. Cesty dýchací jsou hajzl, no, už jsem to trochu vylepčil. Napadá mě, že na motorce jet "jen tak", tedy jako cestovním stylem, mě skoro nikdy nebaví, jedině sportovně, ať v terénu nebo na silnici. Ale v autě mě celkem baví jezdit i "normálně". Uklidňuje to. Hm. Zajímavý .Návštěvník píše:Pozn. pro ochránce planety: Když nemusím, autem zbytečně nejedu (jezdím na kole i teď, v zimě). Ale pokud už jedu, užívám si to. A to se týká všeho...
Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba
Re: Spotřeba
To je tak: někdo šetří, páč jinak by nevyšel s příjmem. Někdo zas může šetřit na barák nebo na důchod. Řeklo by se, že spoření peněz (či hromadění majetku) nemá žádný strop. To platí jen pro někoho, např. u mě určitě strop má. Pokud bych cítil, že mohu utrácet dle libosti, dělal bych to. Zatím tam nejsem a třeba nikdy nebudu .Návštěvník píše:Je špatně vychutnat si jízdu? Je chybou zaplatit za lístek do kina? Je hříchem koupit si originální hudební nosič? Žijeme snad proto, abychom za každou cenu ušetřili?Durex píše:Co dělám špatně,když jezdím s plechovkou za 8.7?
Re: Spotřeba
Jedu li Sw 100 km/h coz je 2900ot,a Almou 110 na 2900,po dalnici,veget kochajda,rozvaleni,radio,stejnotemparsky,tak snad v pravem pruhu nezdrzuji...,nikomu neprekazim. Po statnich cestach 80km/h. A posledni dobou se mi zda ze to dela vic lidi. Pouzivam dalnice co nejvic. Hlavne celou na HK,Turnov,castecne D5 a D1 do Soutic. Hodne i jizni okruhy okolo Phy. Nebavi mi uz jezdit rychle.
Naposledy upravil(a) Pedro dne stř led 06, 2016 15:05, celkem upraveno 2 x.
Re: Spotřeba
Bavi mi to,odpocivam u toho. Jezdim stejnotemparsky,nemam rad prudke zneny rychlosti,cumim dopredu,z bezpecnych kopcu plachtim...,a ze to mym stylem prd zere,je bonus. A klidne si cestou dam dobry kafe za 35kc.
Re: Spotřeba
Kafe nepiju... A nepil jsem ho ani "před žlučníkem", takže mě neprudí, že ho vlastně ani nemůžu (můžu, ale nepiju, jen výjimečně kapucu). Vím, že žlučníkáří - kafaři s tím mají dost problém, nemůžou s kafem jen tak přestat, narkomani .
Re: Spotřeba
Jo, opravuji průměrnou spotřebu s SV, koukal jsem do záznamů, sice ještě půjde nahoru, ale poslední záznam je 4,55L, už jsem to nějakou dobu nezjišťoval, tak nyní bude tak 4,6L, za skoro 10000 km.
Re: Spotřeba
Osmdesát po státní... Doufám, že nepatříš k těm co voděj kolony. Ty bych stavěl a házel klíčky hajzlům do pole.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba
A kolik by sis predstavoval,synku?
Mas silna slova,zkus me zastavit a klicky vyndat. Bude to asi to posledni,co tva ruka udela a nosni dirky nadechnou bez opravy prepazek.
Mas silna slova,zkus me zastavit a klicky vyndat. Bude to asi to posledni,co tva ruka udela a nosni dirky nadechnou bez opravy prepazek.
- Colommbo
- Příspěvky: 9955
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Po "státovkách" jezdívám většinou kolem stovky, na "okreskách" podle podmínek, ale převážně taky tak, dálnice nemusím, ty mě neba. Lidi jedoucí osmdesát mi nevadí, když chci nebo je možnost, tož je prostě předjedu a frčím dál podle svého. Nejvíc mě derou ti, co na padesátce jedou čtyřicet nebo ještě míň (aniž by k tomu byl jakýkoli dopravněbezpečnostní důvod) a hlavně rozjezdy na semaforech - padne zelená a než se většina řidičů rozhoupe, to by vyrost' kedlub, namísto třeba deseti aut jich křižovatkou projede pět. Za to bych klíčky zahazoval já.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Spotřeba
Já jsem nepsal, že ty kolony vodíš, ale ty to musíš vědět nejlíp...
Pro mě za mě ať se každý kochá jak chce, ale když je za ním kvůli situaci (provoz, plná čára) kolona, tak je to na ty klíčky nebo rovnou napraný nosní kůstky hlouběji do palice.
Pro mě za mě ať se každý kochá jak chce, ale když je za ním kvůli situaci (provoz, plná čára) kolona, tak je to na ty klíčky nebo rovnou napraný nosní kůstky hlouběji do palice.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba
ja by som bral klučiky tempomatistom 70. V obci 70 a predbiehaju každého,mimo 70 a zdržiavaju všetkých.Pedro píše:A kolik by sis predstavoval,synku?
Mas silna slova,zkus me zastavit a klicky vyndat. Bude to asi to posledni,co tva ruka udela a nosni dirky nadechnou bez opravy prepazek.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Spotřeba
Tedy NST = nezodpovědní stejnotempaři. V posledních letech jich na českých silnicích poněkud ubylo, ale stejně je jich stále přehršel. A to jsou zároveň ti, kteří navzdory vysokým rychlostním průměrům dosahují skvělých (ve smyslu extrémně nízkých) hodnot spotřeby.
Re: Spotřeba
v prvom rade by som bral kľúče pacientom, ktorí nemajú problém započať predbiehací manéver do stúpania tesne pod horizontom alebo do zákruty kde nevidia.. za toto by som nieže bral papiere, ale rovno usekol hnáty.
Re: Spotřeba
Ano stejným stylem jezdil kamarád. Někdy v roce 1987 vydedukoval, že jeho Š-120 (105?) bere nejmíň při rychlosti 72 km/h a to držel celou cestu...Návštěvník píše:Tedy NST = nezodpovědní stejnotempaři. V posledních letech jich na českých silnicích poněkud ubylo, ale stejně je jich stále přehršel. A to jsou zároveň ti, kteří navzdory vysokým rychlostním průměrům dosahují skvělých (ve smyslu extrémně nízkých) hodnot spotřeby.
Já dodržuju obec do 55Km/h, ale mimo jedu podle profilu terénu a jak je v něm vytyčena komunikace. V tom mě brání dost kloboučníků. A když se začnu přizpůsobovat, tak poznám, že to je chyba a hned bych si nakopal. Za pitomcema co brzdí pod kopcem, rozsvěcují zadní mlhovky při náznaku oparu a poklesu dohlednosti pod 1km nebo reagují na evidentně zapomenuté značky silničáry skutečně nemám nervy.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9955
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Spotřeba
Za mě osobně opravdu nee, na druhou stranu chápu, že, a v dnešní době obzvlášť, je to pro mnohé lidi, a nejen řidiče, alfou a omegou...Návštěvník píše:...Žijeme snad proto, abychom za každou cenu ušetřili?...
Ano, letos tomu bude už čtyřicet let......pokud už jedu, užívám si to...
Ano, tak je to spravne, tak to ma byt. Carpe diem!...A to se týká všeho...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90