Škoda 100
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 100
Ekologové už dlouho emise CO vůbec neřeší, proto si VAG mohl dovolit u předchozí generace přeplňovaných benzíňáků až 5% CO pod zátěží - "díky" chlazení katu etrémně bohatou směsí.
Re: Škoda 100
Tak si říkám, že se stovárna dostává do kurzu. Emise má jako nová auta a při přeplavení karbecu ti taky na semaforech chcípne, má olejovou vložku (nikoliv baňku), poměrně úsporná 40/45W přední světla, částečně aerodynamicky krytá zadní kola. Navíc se obejde bez zbytečných kapalin (do posilovače řízení, klimatizace). A dokonce nevypouští žádné saze, takže netřeba FPČ. Netřeba TPMS, protože při kormidlování to člověk pozná a má nízkou hmotnost
Re: Škoda 100
Tedy vlastně takový vývoj ve spirále.
Re: Škoda 100
skodovkar:
No výborně, Ty máš v drźení, krom Fabky, ještě "hudrtku"? Fajně, tohle už dnes není téměř vidět
No výborně, Ty máš v drźení, krom Fabky, ještě "hudrtku"? Fajně, tohle už dnes není téměř vidět
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Škoda 100
Tak jsem dnes odlepil víko karburátoru a výsledek na linku https://lamos.rajce.idnes.cz/babisovice/ Vše bylo slepené (plovák, ventil) a pístek pumpičky šel pomalu dolů a ještě pomaleji nahoru. Nalil jsem tam čerstvý Denatural 95 od MOLu a nechávám to rozmočit. Denatural smrdí opravdu hrozně. Kdo by řekl, že když bude člověk dělat s palivovou soustavou, tak mu bude garáž smrdět po fermeži a špiritusu
Re: Škoda 100
Až budu mít technickou, tak se zastavímLibor píše:skodovkar:
No výborně, Ty máš v drźení, krom Fabky, ještě "hudrtku"? Fajně, tohle už dnes není téměř vidět
Re: Škoda 100
spreje na egr by mohli vycistit ten sajrajt
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Škoda 100
skodovkar:
Beru, rád se kouknu - projedu
Beru, rád se kouknu - projedu
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Škoda 100
Včera jsem očistil dosedací plochu (pro těsnění víka karbecu) babišovicí, dnes jsem přišel a zjevně babišovice rozpustila babišinec z těsnícího papíru, protože plocha byla oblemcána žlutou barvou. Plovákovou komoru mám zaplavenou a zdá se mi, že hladina od včerejška poklesla. Babišinec je tedy nejspíše rozpuštěn a karbec se zalil. Trošku mě překvapuje injekční pumpička, která stříká směrem spíše nahoru než dolů. Možná je ještě zanesená (kulička už povolila), tak jsem ji vnořil do babišovice. Jen ten smrad, smrdí to jakoby po mentolu
Re: Škoda 100
Letos a vlastně vůbec poprvé jsem měl velký problém rozchodit zahradní techniku - z téhož důvodu. Asi začnu na zimní odstávku pořizovat ten silně předražený Aspen.
Re: Škoda 100
... A jestli mas novy kladiva v rozdělovači, tak az se vojede hrana pertynaxu, nastav tesne pod 0,4.
A bacha, odstredivka předstihu musí mit volny chod. Rovněž tak pohybliva desticka podtlaku.
Hlavne kvuli návratu.
Kdyby přidrena, klidne to vyrad a dej o chlup vyssi základní predstih. Poznáš dle detonaci a,, diry,.
A bacha, je horko....
A bacha, odstredivka předstihu musí mit volny chod. Rovněž tak pohybliva desticka podtlaku.
Hlavne kvuli návratu.
Kdyby přidrena, klidne to vyrad a dej o chlup vyssi základní predstih. Poznáš dle detonaci a,, diry,.
A bacha, je horko....
Re: Škoda 100
Kdepak, motor jsem si natočil a udrželo to při ucpání prstem podtlak. Navíc oproti pumpě (která je vlastně velká koňská injekce) má AC pumpa malý průtok a navíc se asi vzduch přes ty ventilky vrací. Ještě dodávám, že to bylo celé úplně na suchu, čili to muselo tahat více jak 2m suchým potrubím.Pedro píše: Lubo, AC pumpa je solidne dimenzována na rucni i vackovy pohon. Jestli Tys nemel zrovna vacku na pace.
A jestli mas novy kladiva v rozdělovači, tak az se vojede hrana pertynaxu, nastav tesne pod 0,4.
A bacha, odstredivka předstihu musí mit volny chod. Rovněž tak pohybliva desticka podtlaku.
Hlavne kvuli návratu.
Kdyby přidrena, klidne to vyrad a dej o chlup vyssi základní predstih. Poznáš dle detonaci a,, diry,.
A bacha, je horko
Zrovna podtlak jsem si přetěsňoval a zkracoval hadičku od membrány na karbec a vše se hýbe, vše je OK. Tenhle rozdělovač může mít kolem 20tKm.
Taky jsem dnes koukal do karbecu a nejsem si úplně jist, co to na dně mám. Nerozpustil to čistič motorů ani EGR. Vypadá to jako bahno, taky se to loupe jako bahno a je to měkké jako bahno- takže to asi bude bahno. Že by ještě pozůstatky z povodní 97?
Re: Škoda 100
Musíš odkalit nádrž, máš v ní bahno. A nejspíš bude uvnitř rezatá, tedy na výměnu.
Re: Škoda 100
To jsem si myslel,ze skodovkar pochopil..Jak jsem psal o zalepeni karbecu a vršku motoru.Jerry3 píše:Musíš odkalit nádrž, máš v ní bahno. A nejspíš bude uvnitř rezatá, tedy na výměnu.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Škoda 100
No, on bude mít nejspíše shnilé hliníkové
tankovací hrdlo nádrže v blatníku.
tankovací hrdlo nádrže v blatníku.