Škoda 1,2 TSI
Moderátor: Colommbo
Škoda 1,2 TSI
Je 1,2 TSI stejně špatný motor jako HTP?? Koukal jsem, že minimálně katalyzátor je pořád stejně před motorem.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
já si třeba v Mondeu nedokážu představit menší motor, než je 2.0. Nejhorší na tom ale je to, že po tom, co se z "eko" důvodů zprasily ropáci, tak teď se vrhly na benzíny a ty ku.ví downsizingem! Sice krásný, že malej motor s kompresorem a turbem hezky jede,ale po 100 000 km bude v tahu. Kde jsou starý dobrý vyrovnaný V6 ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
V Alfa Romeo 166 , v těch nových modelech alf je ale V6 od Holdenu..., ale taky dobrejDurex píše:Kde jsou starý dobrý vyrovnaný V6 ...
Naposledy upravil(a) alfi166silver dne stř pro 28, 2011 22:28, celkem upraveno 1 x.
Co jsem já slyšel, tak benzinové motory VW s dvojím přeplňováním (kompresor a výfukové turbo) mají sice výborné výkony, ale jejich výroba je drahá, a nejsou zas až tak úplně bez chyby, a postupně se snad i přestávají vyrábět. Krom toho, 200tkm jich asi moc nenajede. A stejně na tom jsou údajně i "jednadvojky" TSI, protože koncern VW šetří tam, kde by asi neměl, a nedokázal "pochytat všechny muchy", z nichž některé "podědily" po HTP, a odstranit např. i problémy s jejich přehříváním v určitých režimech jízdy.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Prestože jde technologie a materiály neustále kupředu, tak technické dokonalosti v oblasti spolehlivosti motorů a i šasi jsme dosáhly v 90 letech ... smutné ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Jako ta 1.2 TSI mě nezajímá už k vůli komplikované přestavbě na Lpg..,ale fakt to nejede špatně.Je tam k tomu 6-kvalt převodovka..No určitě to jede lépe než stará 1.6 MPi 75 kW,kterou tento motor nahradil..Kolik vydrží,to se uvidí,myslím,že to koncern ani moc nezajímá,bo počítají životnost vozu na nějakých 150 tis.km...Tak že po 150 tis.km to bude kus od kusu jiné,stejně jako u HTP..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
alfi166silver píše:V Alfa Romeo 166 , v těch nových modelech alf je ale V6 od Holdenu..., ale taky dobrejDurex píše:Kde jsou starý dobrý vyrovnaný V6 ...
..kvôli čomu prešli na austrálsky holden.??..emisie...lebo čo podla mna je to motor nudny oničom nema to ten správny charakter a chuť po otačkach
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Pokud si správně pamatuju tak ten V6 Holden má nějakých 3,8litru.bjukemen píše:alfi166silver píše:V Alfa Romeo 166 , v těch nových modelech alf je ale V6 od Holdenu..., ale taky dobrejDurex píše:Kde jsou starý dobrý vyrovnaný V6 ...
..kvôli čomu prešli na austrálsky holden.??..emisie...lebo čo podla mna je to motor nudny oničom nema to ten správny charakter a chuť po otačkach
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Fiatu patří GM, jehož součástí je i Holden... Nevím proč dál nepoužívali V6 Busso, asi by ho bez vážných konstručních zásahů na nové emisní limity nedostali (čemuž nevěřím) nebo chtěli přijít s "novým" motorem, který vlastně v rámci koncernu měli...VencaB píše:Pokud si správně pamatuju tak ten V6 Holden má nějakých 3,8litru.bjukemen píše: ..kvôli čomu prešli na austrálsky holden.??..emisie...lebo čo podla mna je to motor nudny oničom nema to ten správny charakter a chuť po otačkach
Jedná se o motory JTS 3,2 l V6 v AR 159 a AR Brera. Pokud měl holden v originálu 3,8 litru, zřejmě se zmenšilo vrtání a hlavy motoru jsou jiné (doplněny nápisem AR ). Špatný motor to není, alespoň kluci na fórech si na něj nestěžují, ale klasická V6 od AR zůstane legendou