Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
..no prosim tak aj do premiovky OMV treba davat extra aditiv na mazanie hlavne pre toho kto pouziva citlive cerpadlo VP44
..este stastie ze u nas nemam moznost kupovat rozne nafty tak nemam dilemu,mame tu len jurky, slovnaft a shell takze tankjem slovnaft benzinka vzdialena cca14km, jurky je smejd vysoka spotreba, shell daleko
..este stastie ze u nas nemam moznost kupovat rozne nafty tak nemam dilemu,mame tu len jurky, slovnaft a shell takze tankjem slovnaft benzinka vzdialena cca14km, jurky je smejd vysoka spotreba, shell daleko
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Shell V-Power Nitro +
Podobne, tankujem Slovnaft pri hlavnej ceste, takže si myslím že sa tam pretočí kopec nafty za deň a bude vždy čerstvá keď si ju natankujem. A aspoň mám lepší pocit, lebo mám dojem že Slovnaft aspoň vie, čo je vlastne v tých nádržiach. Ktovie ako to je s ich prémiovou naftou od ropného koncernu MOL, ktorá by mala spĺnať naftu 4. kat a cet. číslo 60 s dobrou mazivosťou. Ktovie čo je na tom pravdy.
Re: Shell V-Power Nitro +
Hezký pokus, jen by mě zajímalo co je to ten palivový reaktor.
Re: Shell V-Power Nitro +
Žádné Nitro od Shellu jsem nezkoušel, ale mám od nich hrneček s takovým nápisem . Vyroben v Číně .
Re: Shell V-Power Nitro +
Jednu nezanedbatelnou výhodu tyto prémiové stooktanové benziny mají - jsou bez biosložky
http://www.cmn.cz/clanek-118/
http://www.cmn.cz/clanek-118/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
... pánové, všimli jste si že na Shellu maj V Power Nitro + 95 kterej nyní má prý o 25 % zvýšenou aditivaci - jak jsem pochopil z jejich materiálů? Takže za měsic napíši co to dělá u mně v autě.
Ne že bych podléhal reklamě a všemu věřil, ale zkusit se má všechno a tak na to teď jezdim
Ne že bych podléhal reklamě a všemu věřil, ale zkusit se má všechno a tak na to teď jezdim
Re: Shell V-Power Nitro +
to L_U_K: dal jsem to sem a pak napiš. Já sice Shell "odsunul na druhou kolej" a i SMARTkartu jsem zrušil, ale....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
... takže co dodat? Já nevim co si o tom benzinu myslet. Po studenym startu jde z vejfuku divnej smrad. Ne ten jako by ředidlově-lihnatej, ale uplně jinak cejtitelnej. Z jinejch benzinů ho neznám, je jinej. Jako by když někdo pálí uhlí a petlahve v kamnech. Že by to rozpouštělo ty usazený svinstva v motoru? Možná. Nevim. Nějaký aditiva tam zcela určitě jsou. To co píši asi vypadá blbě ale píši naprosto na rovinu jak to vidim slyšim a cejtim... V obou režimech - studenej i uplně zahřátej - jede ale výborně. Jenže třeba na N95 od Benziny jede zrovna tak. Chod motoru je ovšem tady ( u VP nitro95 ) trochu tišší, hladší, do otáček jde plynule a ochotně. Testoval jsem to na 14 a půl roku starý Fabii. Výkon v kopcovym testu zase srovnatelnej s N95 od Benziny, spotřeba taky. Takže se řečnicky ptám : kde je nějakej výraznej benefit? Možná v dlouhodobym užívání že to "vyčistí motor od sazí" ? Jako nic proti tomu benzinu, ale nevidim u sebe v autě důvod dál to tankovat. Ty 2 Kč navic na litru by mě nezruinovaly, ale prostě nějak mě to nepřesvědčilo. Takže nic...
Re: Shell V-Power Nitro +
Dík. Takže do Accordu s klidným svědomím zůstanu u Agipu a ONO s VIFem a do motorky Vervu 100
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
L_U_K ještě dotaz , když vyndáš svíčky, nemají nažloutlý nádech po Nitru
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Shell V-Power Nitro +
Ten V-Power je syntetický, ze zahraničí. Složení bude asi trochu jiné - kvůli tomu jiná vůně - protože představa je taková, že zatímco běžný benzín se získává separací z ropy, ten syntetický "opačným přístupem" - syntézou, čili "to co neškodí, se z běžného benzínu neodstraňuje", jestli tomu rozumíš. Ta syntetika bude podle mě "čistší" substance (i když na počet látek? - aditiva,...). Třeba ne, třeba je to jiná aditivace, jinak likviduje nečistoty aj. A zrovna u Shellu si nejsem jist výtočí N95 natožpak V-Poweru Vzhledem k cenám se u stojanů (kromě parkingplacu zaměstnanců ) střídá "skupina" řidičů z povolání s kartou, kamiony, dálniční polykače kilometrů, případně zbloudilec s hoodně prázdnou nádrží. A ti berou "standard" a ještě k tomu naftu.
Re: Shell V-Power Nitro +
I 95-ka ? Vím, že dovoz jsou "stovky" a L_U_K psal o V Power Nitro + 95. "Nemíchá si toto Shell" u násbouchy píše:Ten V-Power je syntetický, ze zahraničí....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Shell V-Power Nitro +
...Hombre: zde nemohu odpovědět, nikdy jsem svíčky nevyndával. Neumím to, jsem profi hudebník
a "amatérský" fanda vůně benzinů a aut. O co méně tomu rozumím, o to upřímněji se o to zajímám....
a "amatérský" fanda vůně benzinů a aut. O co méně tomu rozumím, o to upřímněji se o to zajímám....