Shell V-Power Nitro +
Moderátor: Colommbo
Re: Shell V-Power Nitro +
Vyhrál jsem slevu na palivo Shell,tak zase jednou zkusím natankovat V-Power Nitro+ 95.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
Tak si radši přifoukni gumy, ať se ti neprotočí na diskulengy60 píše:Vyhrál jsem slevu na palivo Shell,tak zase jednou zkusím natankovat V-Power Nitro+ 95.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Shell V-Power Nitro +
Když se neprotočily po Vervě,tak po tomhle určitě.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
Prosím vás, jaký je rozdíl Shell V-Power Nitro+ a mezi Shell V-Power Nitro+ Racing? Natankoval jsem teď plnou za 36 Kč/l, tak by mě zajímalo, jestli tam je vůbec něco "navíc", když je to dražší jak Verva 100 a všechny ostatní.
Díky
Díky
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Shell V-Power Nitro +
Proč chodíš za kováříčkem a nezeptal se přímo "u kováře", tedy na pumpě...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Shell V-Power Nitro +
@ colombo : jo, asi tak. akorat, ze tam by se zrejme nic kloudneho nedozvedel
@ xnery : rozdil, pokud nejaky, bude v aditivaci, eventuelne v oktan. cisle..., ale spis v tom, ze ten drahsi z nich (zrejme racing), pokud jsi prave nenatrafil na cerstve zavezeny, tak si obycejne polezi v tancich dele
@ xnery : rozdil, pokud nejaky, bude v aditivaci, eventuelne v oktan. cisle..., ale spis v tom, ze ten drahsi z nich (zrejme racing), pokud jsi prave nenatrafil na cerstve zavezeny, tak si obycejne polezi v tancich dele
focus_2.0_107kw_W:Trident 5w40_S:Trident(ss) 10w40 + Bishop´s 906 /// fusion_1.4_59kw_Trident-5w40 & B´s 906
Re: Shell V-Power Nitro +
V-Power Nitro+ je aditivovaná BA 95
V-Power Nitro+Racing 100 je...no zkus hádat.
V-Power Nitro+Racing 100 je...no zkus hádat.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
A viz téměř všechny nezávislé testy paliv, obojí je jeden velký podvod na zákazníka
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- BigBang
- Příspěvky: 1877
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Shell V-Power Nitro +
u těchto benzínů od shellu vidím silnou parafrázi „čím víc prožků tím víc adidas“
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Shell V-Power Nitro +
Videt muzes,vyzkouset musis.
Re: Shell V-Power Nitro +
... zdravim, pánové, asi se budu opakovat, ale co... klidně to zopakuju zas a zas: benzin V Power Nitro+ mě ničím nepřesvědčil. není to spekulace. já ho poctivě zkoušel, vyjel jsem 4 plný nádrže a dál už nechci. proč? při jízdě žádná změna, spotřeba beze změny, dynamika odpichu z místa a tah do kopců (pěkně nad Chomutovem k Šebestiánu...) a nic.. nic ve smyslu rozdílu v chování auta oproti mnou nejčastěji tankovanýmu obyč. N95 od Eurooilu. Jasně že do válců nevidim a ani nekoukam, a pokud to nějak něčemu pomáhá a chrání, tak to nechci komentovat. Nemam dál co dodat.
Re: Shell V-Power Nitro +
Zřejmě to bude u každého auta(motoru)jinak.U mého bývalého C4P 1.6 VTI jsem měl po natankování NITRO+ Racing pocit,že to mám rozbitý a žralo to jak ruský ZIL. U služební FAB Combi 1.4 16V byl sakra rozdíl,když jsem natankoval Fulsave a 95 NITRO+,spotřeba o litr příznivější a auto pelášilo jedna báseň,zejména v táhlých stoupáních na dálnici to bylo znát.V současném autě jsem vyjel asi 3 nádrže Racingu a v porovnání s Vervou 100 je to plus mínus autobus nastejno.Pokud to porovnám třeba z 95 NITRO+ ,tak mi přišlo,že na na to auto jelo tak nějak lépe,přestože výrobce doporučuje pro určité východní země 98-100.Teď jsem dal již tradičně u ONO BA 98 + 2 panáky Wynn´s,tak jsem zvědav,co to ukáže po cestě do PHA a zpět.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Shell V-Power Nitro +
... ano, je to kus od kusu. zatímco Fabia I. 1,4 16V 55 kW byla poměrně citlivá na benzin a to opravdu citelně, tak moje současná Fabia II. 1,4 16V 63 kW v podstatě tzv. prémiová paliva "neocení"... a tak jí je nevnucuju
Re: Shell V-Power Nitro +
Muj nekolikaty,ale soucasny poloveteran,oceni=potrebuje za tepla a dusna 98-100. Aditiva chujim,bo Vifuju leeeta.
Tak to neresim,krmim jej furt. Vytoc nevytoc na pumpach,no problem. Preferuji 98.
Paradoxne,motorka,ty je to fuk. Az mi prijde,ze obyc 95,ji,dle spodku a spotreby,sedi vic. Ale rovnez dostava,stejne jako jeji predchudkyne Vif.
Podotykam ponekolikrate,svedci vedi,ze oba fuky,total bez sazi a spalin,at jedou na cokoliv.
Tak to neresim,krmim jej furt. Vytoc nevytoc na pumpach,no problem. Preferuji 98.
Paradoxne,motorka,ty je to fuk. Az mi prijde,ze obyc 95,ji,dle spodku a spotreby,sedi vic. Ale rovnez dostava,stejne jako jeji predchudkyne Vif.
Podotykam ponekolikrate,svedci vedi,ze oba fuky,total bez sazi a spalin,at jedou na cokoliv.
Re: Shell V-Power Nitro +
Vtip je v tom,že ta Fabča o které jsem psal,byla právě II 1,4 16V 63 kW. Ale předpokládám,že ty jí nanakládáš pod kotel tak,jako jsme to dělali s tou naší,ve 425000 nám ji sebrali,škoda jí.L_U_K píše:... ano, je to kus od kusu. zatímco Fabia I. 1,4 16V 55 kW byla poměrně citlivá na benzin a to opravdu citelně, tak moje současná Fabia II. 1,4 16V 63 kW v podstatě tzv. prémiová paliva "neocení"... a tak jí je nevnucuju
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW