Shell Pavr
Moderátor: Colommbo
Shell Pavr
Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem?
Re: Shell Pavr
kvalitnym benzinom asi nie. btw, existuje Shell V-Power (95okt) a Shell V-Power Racing (99okt). ktory si nalial ty?Libor Fiala píše:Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem? :twisted:
drgi
Re: Shell Pavr
Jak psal drqi - pokud jsi pouzil Shell V-Power Racing (99okt), tak to mohlo klidne zpusobit tebou popsane problemy. Normalni V-power by mel byt v pohode, ale ze by to neco zasadniho vyresilo si nemyslim.Libor Fiala píše:Dost lidí mě radilo ať si do Felicie 1.3 dám Šell Pavr,tak jsem to vyskoušel.Ale, po ujetí 70 km se mě auto zadusilo ,a mělo špatný tah. zastavil jsem vypl motor znovu nastartoval a auto jelo opět dobře ,ale spotřeba se zvýšila.Mohlo se to stát tím benzínem?
Už nějakou dobu liju do svého auta konkrétně Mazda 626 GE od Shellu V-power. Nemůžu potvrdit zda se nějak zlepšila dynamika motoru, to nic nepociťuji, ale výrazně se zlepšil běh motoru... Je výrazně klidnější a skoro vůbec nevybruje a řekl bych, že se i ztišil... Když jsem tam lil klasickou 95 motor více vybroval zejména při volnoběhu...
Muzu jenom potvrdit kladnou zkusenost s V power 95 okt. mam punto 1.2 a vzdycky sem tankoval na nejlevnejsich benzinkach co sem nasel. Uz tak rok sem mel problem s nejakou chybou vstrikovani (cervena kontrolka vstrikovani na palubovce obcas svitila a motor skytal, v servisu nic nezjistili).
Pak sem zacal tankovat na shellu a po case tahle porucha uplne zmizela a uz pul roku se mi vubec neprojevila. Asi se to nejak procistilo. Vykon vyssi nepozoruji, ale tech par korun navic za ten dobrej pocit z osetrenyho motoru stoji.
Pak sem zacal tankovat na shellu a po case tahle porucha uplne zmizela a uz pul roku se mi vubec neprojevila. Asi se to nejak procistilo. Vykon vyssi nepozoruji, ale tech par korun navic za ten dobrej pocit z osetrenyho motoru stoji.
já jsem lil do svojí motorky v-power a paráda, nebyl problém se startama ani s volnoběhem.. možná to i mín žralo, ale jak jsem koukl pod hlavu tak hruza a děs.... Hlava černá jak boty..... 2mm karbonu, ventily zanesený.. Pak jsem na zkoušku jezdil pul roku na agip.. rozdíl nebyl zas tak znatelný, trošku vice šel slyšet motor, ale jak jsem koukl pod hlavu bylo všude čisto....
Bylo by zajímavé, udělat rozbor Shell benzínu a Shell V-Power. Rozdíl by byl zanedbatelný. Proč? Jsme přece v CZ, kde se krade, ředí všechno a vydělává hlavně podvodem.... Naivisté, co si myslí, že tankují něco jiného....Keldon píše:Tak nevím. Já beru do felicie 1.6 už 8 roků non - stop V-Power 95 od Shellu a motor ne a ne zadřít. Auto jezdí bez jakýchkoliv problémů. Dokonce jsem za těch 8 let ani nepotřeboval čistit škrtící klapku.
já teda nevím, ale já jsem jeden čas na to taky zkoušel jezdit a nezaznamenal jsem nic, co by stálo za to to dál platit. Pokud někdo myslí, že díky tomu nemusel čistit klapku u felicie, tak mu tu víru neberu, pouze podotýkám, že u systémů MPI jde přes klapku jenom vzduch...
Pokud v power skutečně něco ale čistí, tak se domnívám, že stačí vyjet 4 nádrže jednou za 15 tisíc kilometů.
Pokud v power skutečně něco ale čistí, tak se domnívám, že stačí vyjet 4 nádrže jednou za 15 tisíc kilometů.
Asi jsi nikdy neviděl klapku u MPI po několika desítkách tisíc km! Pravda, V-Power čistotu klapky neřeší...moony píše:já teda nevím, ale já jsem jeden čas na to taky zkoušel jezdit a nezaznamenal jsem nic, co by stálo za to to dál platit. Pokud někdo myslí, že díky tomu nemusel čistit klapku u felicie, tak mu tu víru neberu, pouze podotýkám, že u systémů MPI jde přes klapku jenom vzduch...
Pokud v power skutečně něco ale čistí, tak se domnívám, že stačí vyjet 4 nádrže jednou za 15 tisíc kilometů.