Shell Pavr
Moderátor: Colommbo
Napadá mne jedno jediné vysvětlení: otáčkoměr (či rychloměr) nějakým způsobem zohledňuje adaptaci ŘJ na jiný předstih zážehu, event. na jinou dávku/čas vstřiku. Pokud tomu tak ovšem je, je to rozhodně chyba!
Trochu mi to připomíná chronické problémy mé známé s 1,2 HTP v kombinaci s PP: mnohokrát ji to nechalo ve štychu u krajnice, poněvadž si údajně (diagnóza servisů) ŘJ z hlediska potřeb PP přestala rozumět se vstřiky, takže se zablokovala a motor se zastavil. X-krát jí měnili vstřiky (ty jsou jiného typu, pokud je vůz vybaven PP, a žádná náhrada není k dispozici), až to auto raději před skončením záruky prodala, poněvadž ji ty věčné poruchy na cestě, odtahy do servisu a starosti s opravami, byť je v záruce neplatila, přestaly bavit, a navíc si neuměla představit, že by za to po záruce měla platit sama.
Jinak byla přímo nadšená z toho, jak málo jí to bere. Jen nevím, zda tu spotřebu hodnotila jenom podle PP, nebo si ji někdy také sama spočítala...
Trochu mi to připomíná chronické problémy mé známé s 1,2 HTP v kombinaci s PP: mnohokrát ji to nechalo ve štychu u krajnice, poněvadž si údajně (diagnóza servisů) ŘJ z hlediska potřeb PP přestala rozumět se vstřiky, takže se zablokovala a motor se zastavil. X-krát jí měnili vstřiky (ty jsou jiného typu, pokud je vůz vybaven PP, a žádná náhrada není k dispozici), až to auto raději před skončením záruky prodala, poněvadž ji ty věčné poruchy na cestě, odtahy do servisu a starosti s opravami, byť je v záruce neplatila, přestaly bavit, a navíc si neuměla představit, že by za to po záruce měla platit sama.
Jinak byla přímo nadšená z toho, jak málo jí to bere. Jen nevím, zda tu spotřebu hodnotila jenom podle PP, nebo si ji někdy také sama spočítala...
To muselo být fakt na mašli.Toť nevýhoda množství elektroniky v nynějších autech.Když vše maká jak má,je to paráda,žádný sytič,škubání....Časy karbeců a rozdělovačů jsou fuč. Ty ale zas potřebovaly častější údržbu,jak se zanedbala,byl taky průser. Ale vesměs se to dalo z nouze opravit na cestě.Pokrok nezastavíš.
Mě na TDi kdysi PP ukazoval solidní spotřebu,až se mi to nezdálo. No a několikrát plná-plná u jednoho stejného stojanu u pumpy a výsledek-o cca 1L v průměru víc. A to nepočítám uchylku tach na ujeté vzdálenosti (ale byla malá)
Mě na TDi kdysi PP ukazoval solidní spotřebu,až se mi to nezdálo. No a několikrát plná-plná u jednoho stejného stojanu u pumpy a výsledek-o cca 1L v průměru víc. A to nepočítám uchylku tach na ujeté vzdálenosti (ale byla malá)
Modeláři, nám se jednou stalo, že nechtěla nastartovat. Zkoušeli jsme oba klíčky, ale nic. Už nevím jestli to aspoň protočilo, nebo jen zaplo kontrolky. Naštěstí se to stalo v garáži. Přijela servisní oktávka, technik prohrabal celou elektriku ale nikde nic, baterka v pořádku, inu vzal auto na tyč a jelo se do servisu.
Před servisem ale auto pro změnu nastartovalo a jelo se zpátky domů. To byla jediná porucha kterou jsme kdy měli. Projevila se asi mezi 20-30tisKm.
Před servisem ale auto pro změnu nastartovalo a jelo se zpátky domů. To byla jediná porucha kterou jsme kdy měli. Projevila se asi mezi 20-30tisKm.
ma tu niekto skusenosti so Shell V-Power Diesel a Shell Diesel Extra?
Vpowe diesel som mal raz a auto trocha dymilo aj ked to bolo skor usadeninami
edit: po najazdeni 300km mozem povedat ze minimalne sa mi stisil motor. a to tam uz bola vylepsene nafta od OMV aj slovnaft ale najtichsi motor mam so shellom a zda sa mi ze je troska sviznejsie v rychlosti nad 100km oprotim slovnaftu
Vpowe diesel som mal raz a auto trocha dymilo aj ked to bolo skor usadeninami
edit: po najazdeni 300km mozem povedat ze minimalne sa mi stisil motor. a to tam uz bola vylepsene nafta od OMV aj slovnaft ale najtichsi motor mam so shellom a zda sa mi ze je troska sviznejsie v rychlosti nad 100km oprotim slovnaftu
vies to porovnat so slovnaftackou vylepsenou naftou ci tu si neskusal?Brembo SV píše:skusal som obe. Subjektivne to ide s powerom lepsie,Diesel Extra je o trochu horsia,ale stale motor ide krajsie ako s ostatnimi naftami. A HLAVNE NEPENI,TAKZE SA DAA NATANKOVAT AZ PO HRDLO CO U INYCH ZNACIEK VYZADUJE DOBRU DAVKU TRPEZLIVOSTI.
lebo napr slovnaftacka vylepsena mojej oktavke sedi viac jak OMV...ale shel v power sedi tomu este viac
To je ONO
Felda 195 tis. km - tank ONO - no problem
moto BMW R1100RS - tank ONO - no problem
ultralehké letadlo 120 h za rok odpovídá 12 tis. km v auttě - tank ONO - no problem
Není to dýl než 3 roky, co v TV vysílali, že v rafinérce smíchali cistrernu půl nafta půl benzín - vytočilo se to napůl na Makro pumpě na Hradubícké a napůl na nedaleké SHELLce
takže tolik k "prémiovým palivům" - když chcete platit, plaťte
výše uvedené platí pro ČR - v zahraničí je to něčem jiném - na Shell místo 650 km ujedu 750 km na nádrž - pri stejných 1300km/h (tacho) na dálnici
moto BMW R1100RS - tank ONO - no problem
ultralehké letadlo 120 h za rok odpovídá 12 tis. km v auttě - tank ONO - no problem
Není to dýl než 3 roky, co v TV vysílali, že v rafinérce smíchali cistrernu půl nafta půl benzín - vytočilo se to napůl na Makro pumpě na Hradubícké a napůl na nedaleké SHELLce
takže tolik k "prémiovým palivům" - když chcete platit, plaťte
výše uvedené platí pro ČR - v zahraničí je to něčem jiném - na Shell místo 650 km ujedu 750 km na nádrž - pri stejných 1300km/h (tacho) na dálnici