šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Moderátor: Colommbo
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Pochopitelně neříkám, že je to v pořádku, pouze, že vyhoví pokrouceným předpisům. A to je rozdíl.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Jerome, konečně se vzpamatuj! Vždyť zatím nikdo nepřišel s jediným důkazem, že by všichni podváděli v případě Euro 5. A to, co zde prezentujes, pouze svědčí o tom, jak dobře funguje propaganda VAGu.
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Je mi jasne ze mas ucity vztek na VAG a to je dost velky handycap na to aby si konecne pouzil pri pohlade na tuto "kauzu" zdravy rozum
Ty si typicky priklad rozmyslania europoslanca. Pride nejaky problem a hiiiiiii co teraz ? Treba to naoko pred ludmi nejako sankciaovat nech vidia aki sme spravodlivy ale co sa deje mimo toho ich nezaujima
Bola to Euro5 tak sikovno pozrime ci terajsiu Euro6 vsetci splnaju. Kuk na materialy od automobiliek a super vsetky splnaju normu mozme to pustit z hlavy...
Skus kandidovat za europoslanca. Sanca tam je
Ty si typicky priklad rozmyslania europoslanca. Pride nejaky problem a hiiiiiii co teraz ? Treba to naoko pred ludmi nejako sankciaovat nech vidia aki sme spravodlivy ale co sa deje mimo toho ich nezaujima
Bola to Euro5 tak sikovno pozrime ci terajsiu Euro6 vsetci splnaju. Kuk na materialy od automobiliek a super vsetky splnaju normu mozme to pustit z hlavy...
Skus kandidovat za europoslanca. Sanca tam je
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Sám John German prohlásil,že se budou testovat další automobilky,protože je nasnadě,že těžko mohou se současnými technologiemi dosáhnout výsledků,které prezentují.Zřejmě ví o čem mluví,protože pracoval v automobilkách Chrysler a Honda.Proto taky panuje hrobové ticho a všichni drží bobříka mlčení.Pokud tady chce někdo pořád dokola vypisovat,že není důkaz,že by všichni podváděli,tak je to jen proto,že se žádné testy jako v případě VW na autech jiných značek nedělaly.Při zkouškách v běžném provozu,kterých se udělalo hafo,nesplnil stanovené podmínky nikdo a to ani v případě EURO 6.Dokonce se ukázalo,že reálné hodnoty naměřené u auta s EURO 6 jsou o nula celá nula prd nižší než u dieselového agregátu s normou EURO 4.
Takže zkrátka lžou všichni a to proto,že jim to evropská legislativa umožňuje a někdo si na upřednostnění nafty před benzínem v osobních autech řádně namastil kapsy a zdaleka to nebyli jen výrobci.A to je věc,která mi prioritně na celé aféře kolem dieselů vadí nejvíc.Dále mi vadí,že ani benzínové agregáty neplní to,co by dle homologace plnit měli,tedy opět jsme opíjeni rohlíkem .Takže jezdíme ve srágorách,které mají místo motoru motůrek do sekačky na trávu a z laufu letí v lepším případě stejné množství bordelu jako kdyby to byl motor s normálním obsahem.
Ale holt jsou tací,kterým ke štěstí stačí,že teď VW dostává čočku.
Takže zkrátka lžou všichni a to proto,že jim to evropská legislativa umožňuje a někdo si na upřednostnění nafty před benzínem v osobních autech řádně namastil kapsy a zdaleka to nebyli jen výrobci.A to je věc,která mi prioritně na celé aféře kolem dieselů vadí nejvíc.Dále mi vadí,že ani benzínové agregáty neplní to,co by dle homologace plnit měli,tedy opět jsme opíjeni rohlíkem .Takže jezdíme ve srágorách,které mají místo motoru motůrek do sekačky na trávu a z laufu letí v lepším případě stejné množství bordelu jako kdyby to byl motor s normálním obsahem.
Ale holt jsou tací,kterým ke štěstí stačí,že teď VW dostává čočku.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ano, z pohledu dnešní morálky je asi proti zdravému rozumu něco jako osobní čest a smysl pro fair play. Naopak, tomu, kdo "na férovku" obešel překážku, zatímco jiní museli přiložit hodně úsilí, aby ji překonali, byť někteří s rezervou a jiní třeba s odřenýma ušima, národ tleská, jak je pěkně šikovný. A když už na něj někdo ukáže prstem, je třeba okamžitě spustit kampaň ve stylu, "zloděj křičí, chyťte zloděje".jerome píše:Je mi jasne ze mas ucity vztek na VAG a to je dost velky handycap na to aby si konecne pouzil pri pohlade na tuto "kauzu" zdravy rozum
Pominu-li do nebe volající hloupost takovéhoto přirovnání, pak musím připomenout, že rezignace na řešení problémů je cestou do pekel a někde se začít musí.jerome píše:Ty si typicky priklad rozmyslania europoslanca. Pride nejaky problem a hiiiiiii co teraz ? Treba to naoko pred ludmi nejako sankciaovat nech vidia aki sme spravodlivy ale co sa deje mimo toho ich nezaujima
jerome píše:Bola to Euro5 tak sikovno pozrime ci terajsiu Euro6 vsetci splnaju. Kuk na materialy od automobiliek a super vsetky splnaju normu mozme to pustit z hlavy...
Tím, co jsi napsal, jen názorně prokazuješ, že jsi přistoupil na hru VAGu: odvést pozornost jinam, přejít k řešení zástupného problému. A chteš-li diskutovat Euro 6, založ si laskavě nové vlákno. Jenže to už nebude o kauze VAG.
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
A stále ještě se bavíme o Euro 5, nebo už o Euro 6? Kterou z těchto norem jsi schopen "udržet"?lengy60 píše:Sám John German prohlásil,že se budou testovat další automobilky,protože je nasnadě,že těžko mohou se současnými technologiemi dosáhnout výsledků,které prezentují.
Ticho je proto, že jsou věci, které se vůči konkurenci prostě nedělají. To jen znovu VAG zvolil metodu pokračování v podpásovkách prostřednictvím zmanipulovaných médií.lengy60 píše:Zřejmě ví o čem mluví,protože pracoval v automobilkách Chrysler a Honda.Proto taky panuje hrobové ticho a všichni drží bobříka mlčení.
Buď jsi nepozorný, nebo účelově lžeš. Vždyť stačí si dohledat, že v USA testovali i další evropské vozy, konkrétně BMW, a ty byly v pořádku.lengy60 píše:Pokud tady chce někdo pořád dokola vypisovat,že není důkaz,že by všichni podváděli,tak je to jen proto,že se žádné testy jako v případě VW na autech jiných značek nedělaly.
V souvislosti s kauzou VAGu se neobjevily žádné výsledky testů, které by ukazovaly na to, kdo plní a kdo neplní Euro 5. Všechny až dosud publikované a velmi účelově interpretované výsledky měření z reálného provozu se týkaly Euro 6, kteréžto normy se kauza VAGu nijak nedotýká. Pro tato měření byla navíc přinejmenším v jednom případě (ADAC) uplatněna metodika WLTP, která zatím formálně neplatí, lze tedy stěží očekávat, že by je (ta měření) někdo mohl v současnosti použít k něčemu jinému, než k oblbování neinformovaných motoristů.lengy60 píše:Při zkouškách v běžném provozu,kterých se udělalo hafo,nesplnil stanovené podmínky nikdo a to ani v případě EURO 6.
Šlo o jednu jedinou větu v jednom jediném zdroji, která byla postavena tak, jak byla postavena, právě jen proto, aby sis myslel, co zde prezentuješ. Zkus srovnat celý "balík" emisí z onoho dieselového agregátu s normou Euro 4 s "balíkem" reálně naměřených emisí z auta s Euro 6 a sám zjistíš, jak moc jsi se nechal zmanipulovat.lengy60 píše:Dokonce se ukázalo,že reálné hodnoty naměřené u auta s EURO 6 jsou o nula celá nula prd nižší než u dieselového agregátu s normou EURO 4.
Pokud jde o to lhaní, měl by sis napřed uklidit před vlastním prahem. A jinak by mne skutečně zajímalo, kdo další, tedy kromě výrobců aut, si na těch dieselech namastil kapsu? Mně osobně na tom vadí především to, že jako kupec a uživatel auta s benzínovým motorem vlastně přispívám všem kupcům a uživatelům vozů s dieselovým agregátem, poněvadž nebýt jich, měl bych nižší pořizovací cenu nového vozu i palivo.lengy60 píše:Takže zkrátka lžou všichni a to proto,že jim to evropská legislativa umožňuje a někdo si na upřednostnění nafty před benzínem v osobních autech řádně namastil kapsy a zdaleka to nebyli jen výrobci.A to je věc,která mi prioritně na celé aféře kolem dieselů vadí nejvíc.
A na tohle jsi přišel jak? Opět nevím o žádném jiném výrobci, než o VAGu, na kterého platí, co jsi napsal. Aby to bylo úplně jasné: jde mi o "špinavost" motoru z hlediska zdravotních rizik jedovatých složek jeho exhalací, nikoli o spotřebu paliva, tedy exhalace CO2.lengy60 píše:Dále mi vadí,že ani benzínové agregáty neplní to,co by dle homologace plnit měli,tedy opět jsme opíjeni rohlíkem .Takže jezdíme ve srágorách,které mají místo motoru motůrek do sekačky na trávu a z laufu letí v lepším případě stejné množství bordelu jako kdyby to byl motor s normálním obsahem.
To není otázka osobního štěstí, to je věc zadostiučinění z toho, že to, co už léta vím a čím jsem se nikdy netajil (včetně zde, na fóru) se konečně provalilo, potvrdilo a bude předmětem řešení.lengy60 píše:Ale holt jsou tací,kterým ke štěstí stačí,že teď VW dostává čočku.
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ten maník testoval 2(slovy dva)vozy VW(Jetta a Passat) a 1(slovy jeden)vůz BMW.
A ten test dieselů s EURO 6,kterým se tady oháníš,probíhá už od roku 2014,tedy dávno předtím než propukla "kauza VW".A že použili test WLTC mi přijde jaksi přirozené,protože má být přísnější než ten stávající.Kdo si namastil kapsy prosazením těch dieselů si snad dáš se svým rozhledem dohromady sám. A jasně,jenom VW dělá přeplňované benzíny vypouštějící jedovaté zplodiny,ostatní to mají tak,že si můžu strčit nos do výfuku a budu happy. Já,na rozdíl od jiných s sebou manipulovat nenechám,byť se o to mnohdy někteří neúnavně snaží a jsou ochotni k tomu použít jakékoliv prostředky. A těmi plky o té konkurenci a zmanipulovaných médiích jsi mě fakt pobavil.
A ten test dieselů s EURO 6,kterým se tady oháníš,probíhá už od roku 2014,tedy dávno předtím než propukla "kauza VW".A že použili test WLTC mi přijde jaksi přirozené,protože má být přísnější než ten stávající.Kdo si namastil kapsy prosazením těch dieselů si snad dáš se svým rozhledem dohromady sám. A jasně,jenom VW dělá přeplňované benzíny vypouštějící jedovaté zplodiny,ostatní to mají tak,že si můžu strčit nos do výfuku a budu happy. Já,na rozdíl od jiných s sebou manipulovat nenechám,byť se o to mnohdy někteří neúnavně snaží a jsou ochotni k tomu použít jakékoliv prostředky. A těmi plky o té konkurenci a zmanipulovaných médiích jsi mě fakt pobavil.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Neviem na co to delis na Euro5 a Euro6. Ci niekto klamal predtym alebo klame teraz je to jedno. Klamu vsetci a preco to nevies pochopit to je vo hviezdach. Ale je to tak jak pises keby sa to zacalo rozoberat detailnejsie ci uz dodatocne testy ostatnych aut s Euro5 alebo testy Euro6 vtedy to uz nebude len o kauze VW
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Zásadní problém nastává, když někdo rychleji píše, než myslí. Tedy bych se rád ohradil přinejmenším proti tomuto výroku:
Skutečně to nejsem já, kdo se tu ohání testy dieselů s Euro 6, ba právě naopak: já se snažím, bohužel marně, třebaže jde o "pouhých" 11 mil. "cinknutých" vozidel, držet linii debaty o Euro 5. Ale uznávám, že moje snaha je zbytečná, tedy to definitivně vzdávám.lengy60 píše:...A ten test dieselů s EURO 6,kterým se tady oháníš,probíhá už od roku 2014,tedy dávno předtím než propukla "kauza VW"...
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
lengy to myslel tak ze nechces spajat dokopy euro5 a 6 pritom tie testy na euro6 boli robene skor jak testy VW s euro5 ale okolo toho bolo ticho.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Jestliže umíš psát, pak s největší pravděpodobností umíš i číst. Tak si laskavě přečti, co jsem zde svého času doporučoval už čumilovi: o typové homologaci vs. autocertifikaci. To aby ses konečně vymanil z bludného kruhu, v němž ses úspěšně zacyklil. O právní klasifikaci podvodu ani nemluvě...jerome píše:...testy na euro6 boli robene skor jak testy VW s euro5 ale okolo toho bolo ticho.
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Zásadní problém je,když někdo odpoví pouze na část příspěvku druhého a udělá z toho stěžejní informaci a na druhý argument nereaguje. Nebo jednou napíše,že za drahý benzín může sociální systém a podruhé motoristé,kteří preferují dieselové motory.
Já jsem na rozdíl od některých nad věcí a neříkám,že to co VW aplikoval je v pořádku.Na druhou stranu nežeru,že všichni ostatní jsou tak ctnostní a hráli fér.Lidi,co si kupují dieslová auta je budou z nějakého důvodu kupovat dál.Tedy pokud správní orgány nenarovnají to,co sami pokřivili a o tom dost pochybuji,protože to by se strhla taková lavina,že si to nikdo neumí představit.A jestli je někdo tak naivní a myslí si,že přišla před x lety parta lidí k nějaké komisi a řekli,hele chlapi,my budeme vyrábět naftové motory,které jsou mnohem ekologičtější než ty benzínové a ti co o tom rozhodovali řekli prostě tak jo,tak to pak není o čem.Proto jsem i uvedl třeba to,že ještě není v platnosti nová norma a už se hledají kličky,jak se tím prokousat.A ani v prvním případě ani v druhém u toho nebyli jenom Němci,neřkuli VW,nýbrž i ostatní.
Já jsem na rozdíl od některých nad věcí a neříkám,že to co VW aplikoval je v pořádku.Na druhou stranu nežeru,že všichni ostatní jsou tak ctnostní a hráli fér.Lidi,co si kupují dieslová auta je budou z nějakého důvodu kupovat dál.Tedy pokud správní orgány nenarovnají to,co sami pokřivili a o tom dost pochybuji,protože to by se strhla taková lavina,že si to nikdo neumí představit.A jestli je někdo tak naivní a myslí si,že přišla před x lety parta lidí k nějaké komisi a řekli,hele chlapi,my budeme vyrábět naftové motory,které jsou mnohem ekologičtější než ty benzínové a ti co o tom rozhodovali řekli prostě tak jo,tak to pak není o čem.Proto jsem i uvedl třeba to,že ještě není v platnosti nová norma a už se hledají kličky,jak se tím prokousat.A ani v prvním případě ani v druhém u toho nebyli jenom Němci,neřkuli VW,nýbrž i ostatní.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Může pacient trpící syndromem skupinového myšlení + kognitivní disonancí s konfirmačním zkreslením poznat své postižení?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Prosím přeložit do češtine. Nemaje klasického vzdělání latinsky neumím. Žeby byl zkouřenej?mnd píše:Může pacient trpící syndromem skupinového myšlení + kognitivní disonancí s konfirmačním zkreslením poznat své postižení?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Tady máš odpověď,myslím si,že i bez nápovědy uhodneš,kdo to napsal.
Tento druh reakce má v oboru psychologie své pojmenování: kognitivní disonance s konfirmačním zkreslením. Nositelé této "diagnózy" zcela záměrně potlačují kritické myšlení, aby sami sebe utvrdili v tom, že to, o čem jsou přesvědčeni, představuje to jediné správné řešení. Proto naslouchají výhradně hlasům svých pochlebovačů a zároveň se snaží eliminovat kritické reakce zvenčí, od osob nazúčastněných na jimi řízeném rozhodovacím procesu. Obvyklým následkem jsou fatální chyby nositelů rozhodovacího procesu s dalekosáhlými následky i pro původně nezúčastněné. Právě tohle že mám respektovat?
Tento druh reakce má v oboru psychologie své pojmenování: kognitivní disonance s konfirmačním zkreslením. Nositelé této "diagnózy" zcela záměrně potlačují kritické myšlení, aby sami sebe utvrdili v tom, že to, o čem jsou přesvědčeni, představuje to jediné správné řešení. Proto naslouchají výhradně hlasům svých pochlebovačů a zároveň se snaží eliminovat kritické reakce zvenčí, od osob nazúčastněných na jimi řízeném rozhodovacím procesu. Obvyklým následkem jsou fatální chyby nositelů rozhodovacího procesu s dalekosáhlými následky i pro původně nezúčastněné. Právě tohle že mám respektovat?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW