Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Moderátor: Colommbo
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Já mám dlouhé převody v zásadě rád, ovšem nesmějí trápit motor a řidiče. V daném případě jde ovšem o extrémní trápení obou, zejména kvůli jedničce a pětce, o zpátečce ani nemluvě.
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Pro městské autíčko jsou tři litry na samotné hranici použitelnosti https://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln_Town_Carlengy60 píše:Hele bacha,bruslíš na tenkém ledě!Jakou jebku zase? Je to městské autíčko,tak tam snad nepotřebuji motor 3.0 6V. ....Jerry3 píše:Mně by spíš zajímalo, co vede téhož výrobce k tomu, že litrovou tříválcovou jebku zpřevoduje tak, že na nejvyšší kvalt by při vytočeném motoru dosahovala 260 km/h! Snad aby to nejelo líp?
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Souhlasím, jezdil jsem po Manhattanu s Town Carem 5,7 l.
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
porovnanim dat olejov oboch noriem. napr motul s 2312, ma nizsie tbn, hths, atd.lengy60 píše:A na to jsi přišel jak,že 2312 je horší než 2290,protože má vyšší číslo? Je to přesně obráceně Total First Ineo 0W-30 je mnohem kvalitnější než Ineo ECS 5W-30,také stojí téměř 1 x tolik.pepoh píše:vsetci sa zhodneme ze ekooleje su peklo. b71 2312 je este horsi.
Což samozřejmě nemění nic na tom,že je to řidina a pokud použiji místo něj MO 5W-40 NT,tak je zvukový i výkonový projev motoru někde jinde. Mě by spíš zajímalo,kudy se pohybují myšlenkové toky výrobce,když do letitého motoru 1.0 Daihatsu(C1) povolí olej 0W-30 a 10W-40,ovšem 5W-40 nikoliv.
A příručky,potažmo z roku 2006,můžete klidně hodit do kamen,dnes je směrodatná informace,kterou má servis přímo od výrobce a v tištěné podobě ji dostane zákazník při koupi vozu.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
na margo 3v atmo jebky asi tak, ze cesta do AT v pohode. 3 dospeli a plny kufr+ veci za mnou na sedacke...
tempomat 125, vsetci jak priposrani , tak som furt blinkroval do laveho pruhu....
plyn 10-12l ale zas nasa dalnica plna vody, a silny dazd. bolo to citit.
v AT zas na dalnici znaceni ze100km max lebo IG-L....
vacsinou 110km-h lebo nizky hluk, spotreba stejna jak na okreskach.. cca 6l plynu. to ma prekvapilo.
na mestske auto to neni spatne, c3= trieda B.
https://rakusko.sk/doprava/ig-l-na-raku ... alniciach/
tempomat 125, vsetci jak priposrani , tak som furt blinkroval do laveho pruhu....
plyn 10-12l ale zas nasa dalnica plna vody, a silny dazd. bolo to citit.
v AT zas na dalnici znaceni ze100km max lebo IG-L....
vacsinou 110km-h lebo nizky hluk, spotreba stejna jak na okreskach.. cca 6l plynu. to ma prekvapilo.
na mestske auto to neni spatne, c3= trieda B.
https://rakusko.sk/doprava/ig-l-na-raku ... alniciach/
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Ten odkazovaný článek neobsahuje zcela zásadní informaci, totiž že za překročení rychlosti (nemusí jít nutně o 100 km/h, ale i o výrazně nižší) v úseku IG-L dostaneš paušální pokutu 2000 EUR bez ohledu na výši překročení, ty vyjmenovane sazby jsou pak jaksi přirážkou k tomu podle jiného zákona!
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
IG-L je nebezpečná záležitost. Mohou sebrat klíče od auta na 24 h + těch 2000 eur co píše Jerry 3.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
..tym som chcel povedat, ze moc silne auto je mi aj tak k hovnu, lebo vzdy je nejaka situacia ktora brani plnemu vyuziti. co ja parkrat vylezem na dalnicu, mi to staci...
zastavam nazor ze radsej o siestej doma, jak o piatej v marnici..
(pri dnesnej hustote premavky to plati 100x)
tu v koflachu je teren kopcovity, pomala jednicka(takmer ofrodova) prisla celkom vhod. vcelku velkonocne pocasie
-----
na margo igl, videl som domacich, co si to jebali vcelku rychlo.. mozna 130?
zastavam nazor ze radsej o siestej doma, jak o piatej v marnici..
(pri dnesnej hustote premavky to plati 100x)
tu v koflachu je teren kopcovity, pomala jednicka(takmer ofrodova) prisla celkom vhod. vcelku velkonocne pocasie
-----
na margo igl, videl som domacich, co si to jebali vcelku rychlo.. mozna 130?
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Ještě jsem nejel autem, jehož výkon bych mohl označit za zbytečně vysoký (574 PS).
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
V AT jsem prožil bezmála 10 let a nějak jsem si nevšiml, ba právě naopak - porušují hlavně neznalí cizinci.pepoh píše: -----
na margo igl, videl som domacich, co si to jebali vcelku rychlo.. mozna 130?
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
A ja ani nevim co je to IG-L. Poučte mě prosím
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Přečti si ten článek. Jinak je to rakouský zákon na ochranu ovzduší.
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
Mnohem horší je nedodržet rychlost když je IG-L než "normalně". Pokuta je vyšší + kličky od auta na 24 h.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
...sranda; hodne starych domov tuto je na topny olej, plyn neni rozsireny. skorej tu je centralny zdroj tepla; keby niekto chcel (draha pripojka jak teplo-pumpa). je to byvala banicka oblast, takze kedysi tu sa palilo hojne hnedeho uhlia..
drevo, uhlie v malej miere funguje aj dnes.
ohladom toho ig-l; rakusaci chcu byt eko, ale mam celkom problem vidiet lpg pumpu. verim ze v polsku-taliansku by problem nebol..
drevo, uhlie v malej miere funguje aj dnes.
ohladom toho ig-l; rakusaci chcu byt eko, ale mam celkom problem vidiet lpg pumpu. verim ze v polsku-taliansku by problem nebol..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Sachmar, jasno, Gustav, riml....
V AT jde primárně o nadlimitní emise NOx, tedy z dieselů, kterými si programově zadělali (slušně řečeno) jinak čistou zemi.