Rozměr pneu Fabia 1.9 SDI - hlasování

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Rozměr pneu

Anketa končí za stř bře 23, 2011 21:32

165 / 70 R14 81 T/H
1
17%
185 / 60 R14 82 T/H
5
83%
 
Celkem hlasů: 6

C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Max. mám 155 a také mám v TP H :wink: :wink:
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

Rozdíl mezi 165 / 70 R14
a
185 / 60 R14 je přímo propastný. V jízdních vlastnostech
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Příspěvek od NOVON »

C2H5OH píše:Rozdíl mezi 165 / 70 R14
a
185 / 60 R14 je přímo propastný. V jízdních vlastnostech
Ano,máš pravdu..Širší lépe sedí,ale asi jsem divný,bo bych volil na "naše tankodromy" o něco vyšší pneu..Co jsem jel v SDi fábce,tak ten motor je spíše na klidné ježdění a dá se s nim jezdit za 4,5 l nafty.. :wink:
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
C2H5OH

Příspěvek od C2H5OH »

185 -60 je dost vysoká pneu. žádná nízkoprofilovka. Na naše cesty zásadně pásy
modelář

Příspěvek od modelář »

Profil "60" už je nízkoprofilová guma! "Normál" končí na "65".
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

NOVON píše:
Pitris píše:A na disky Ti pasují oba rozměry?
Já bych se spíš zase přikláněl k té "stopětaosmdesátce", a v "H"-áčku - přece jen, ten nafťák vpředu je těžší, než "benzin".....
No jo,ale "H" čko je rychlostní index a ne zátěžový.. :P
Když se podíváš na Demo-vu otázku, tak krom rozměru se ptá i na "T", nebo "H"......
tak jsem napsal v "H"-áčku. A to, že je nafťák těžší, než "benzin", jsem vztáhl spíš k větší kontaktní ploše stopětaosmdesátky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Tak uz jsou na aute :D
Itall

Příspěvek od Itall »

modelář píše:Profil "60" už je nízkoprofilová guma! "Normál" končí na "65".
Tentokrát má pravdu C2H5OH (blbější nick jsem neviděl). 185/60-14 je přibližně stejně vysoká, jako 165/70-14. Proč zrovna 65 ještě normál a 60 už nízkoprofilová? Když přišel na trh Favorit, tak jeho 165/70-13 se označovaly také jako nízkoprofilové (i když byly spíš úzkoprofilové :P ).
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Itall píše:Proč zrovna 65 ještě normál a 60 už nízkoprofilová?
Nevím, ale kdesi jsem četl, že Pirelli, když vyrobila (vůbec) první pneu s profilem "60", začal se používat výraz "nízkoprofilová"......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
modelář

Příspěvek od modelář »

Tím úplně základním kritériem dělení pneumatik do kategorií je právě profilové číslo, které má s faktickou "výškou" pneu různých rozměrů málo společného! No a z tohoto pohledu dnes začíná nízkoprofilovost na "60". S tím, že tato hranice se stále posouvá směrem k nižším profilům...
Brembo.SV

Příspěvek od Brembo.SV »

to je pre radost hlinikovych diskou v spojeni s tankodromom
Odpovědět