Proč se při výběru auta nelze spolehnout na reference
Moderátor: Colommbo
Omlouvám se, ale nevím. Ten časopis, kde byl ten seznam, jsem viděl jen letmo, a abych se přiznal, nejsem příznivcem "koncernu", tak jsem Tourana nečetl. Jen mi utkvělo v paměti to poslední místo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Já tu ten test mám.
Krom rozvrzaného interiéru.
15tKm-uvolněné a prověšené těsnění ve dveřích u řidiče
32tKm-výměna úchytu brzdového světla
50tKm-výměna netěsné pravé mlhovky
58tKm-výměna airbagu u spolujezdce
63tKm-únik chladící kapaliny do spal. prostoru, vyměněna hlava
64tKm-výměna ložisek v levém zadním kole
65tKm-výměna klaksonu
67tKm-analýza "černé skříňky" vyvolaná rozsvícenou kontrolkou motoru
89tKm-kotouče a obložení vpředu vyměněno
97tkm-kompletní výměna turbodmychadla (ale byl vadný podtlakový regul. mechanismus)
104tKm-výměna zámku pátých dveří
Z článku plyne, že jde o auto, které je prostě "ošklivý sen" , ale má dobrou spotřebu a je jinak uživatelsky příjemné.
Krom rozvrzaného interiéru.
15tKm-uvolněné a prověšené těsnění ve dveřích u řidiče
32tKm-výměna úchytu brzdového světla
50tKm-výměna netěsné pravé mlhovky
58tKm-výměna airbagu u spolujezdce
63tKm-únik chladící kapaliny do spal. prostoru, vyměněna hlava
64tKm-výměna ložisek v levém zadním kole
65tKm-výměna klaksonu
67tKm-analýza "černé skříňky" vyvolaná rozsvícenou kontrolkou motoru
89tKm-kotouče a obložení vpředu vyměněno
97tkm-kompletní výměna turbodmychadla (ale byl vadný podtlakový regul. mechanismus)
104tKm-výměna zámku pátých dveří
Z článku plyne, že jde o auto, které je prostě "ošklivý sen" , ale má dobrou spotřebu a je jinak uživatelsky příjemné.
No prosím. Možná něco jsou "prkotiny", ale u auta s cenou začínající nad půl milionem, a u tak "věhlasného" výrobce - děkuji, nechci.....Ale nutnost výměny třeba airbagu, hlavy motoru a ložiska v kole už po ujetí necelých 70-ti tkm zas takové "blbosti" nejsou....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
V těch testech Auto Bildu excelovaly Mazdy 6 a 626.Pamatuju si na ten test 626-ky.Šlo o benzínový dvoulitr.Když ten motor rozebrali,tak po 100 tis.zjistili naprosto nulové opotřebení všech měřených dílů.
Když tam měli Citroen ZX 1,4 benzin,tak toho po testu dle vyjádření autora článku měli plné zuby jak Citroen,tak celá redakce Auto Bildu.Mimochodem ten článek se jmenoval"ZX-po čtyřech do cíle".
Když tam měli Citroen ZX 1,4 benzin,tak toho po testu dle vyjádření autora článku měli plné zuby jak Citroen,tak celá redakce Auto Bildu.Mimochodem ten článek se jmenoval"ZX-po čtyřech do cíle".
Misojogi píše:v com bol problem ?nejhůř dopadl VW Touran 2.0 TDi.
kolega ho vlastni
tak by bol celkom rad keby vedel na co si ma davat pozor....
..pozor si mal dať hlavne vtedy ked uvažoval o kupe vozidla..
..mali sme jazdli sme a spomienky tragicke aspon na moj vkus,je to dosť tvrde,nepohodlne sedenie ako v každom aute tohoto koncernu,vzadu uzke sedačky,odchadzaju zadne ložiska huči v tom že ti ide hlavu rozdrapiť,po 120 000 odišlo turbo,spotreba oleja vysoka,proste toto auto by som nechel je to hnus
Jelikož mám momentálně rozhozený motor svého auta s poctivými 240k km na hrbu, z toho většinu stylem "co to dá", řešil jsem (v duchu "když praskla zahrádka, ať praskne i plot"), co všechno při té příležitosti povyměňovat. Kvůli problematické výměně poškozeného pístu bylo nutno obrátit se na specializovanou motorářskou firmu disponující potřebnou technologií k demontáži/montáži pístního čepu. Tuto firmu živí hlavně příprava motorů pro závodní speciály aut a lodí. Výsledek u mne vyvolal rozpaky: odmítli aplikovat dokonce i nové pístní kroužky s tím, že by došlo ke zhoršení parametrů motoru a zkrácení jeho životnoti. Motor údajně nevykazuje měřitelné opotřebení! Přitom jde o technologicky neprůse.ovější motor, který kdy MMC vyráběla.
..až by so bol taky ochotny y nevadilo ti to pofoc ten tvoj motor zaujíma ma to...a foto mi hod niekam trebars na megaherc...
..toto čo píšeš mi nedavno tvrdil jeden nemenovyňany borec čo sklada motory tiež zhodou nahod na zavdy hlave preteky do vrchu.. a je to logicke vypliva to zo skutočnosti,nove kruha si lepšie nesadnu sam som sa o tom presvedčil ked sme robili GO na našej tatre 603 (ktoru už žial nemame),alebo bmw 1.8i a tak ale ved ty to dobre vieš..
..toto čo píšeš mi nedavno tvrdil jeden nemenovyňany borec čo sklada motory tiež zhodou nahod na zavdy hlave preteky do vrchu.. a je to logicke vypliva to zo skutočnosti,nove kruha si lepšie nesadnu sam som sa o tom presvedčil ked sme robili GO na našej tatre 603 (ktoru už žial nemame),alebo bmw 1.8i a tak ale ved ty to dobre vieš..