jerome píše:Colommbo skús založiť tému : "Mirec a Pitris / tady se můžete "hádat"![]()
p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne![]()
Není třeba


jerome píše:Colommbo skús založiť tému : "Mirec a Pitris / tady se můžete "hádat"![]()
p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne![]()
jerome píše:p.s. chalani neberte ten život až tak osobne a vážne![]()
Mirec 29 píše:...dal som sem viacero linkou na články a štúdie od konštruktérov,výrobcov olejov,členov ACEA, PQIA, či iných ľudí ktorý majú mnoho patentov napr. na prácu s estermi či AN ktorý pracujú pre XOM a mnoho iného by sa človek dočítal ale MUSÍ chcieťmáme neskutočné zdroje informácií ktoré by sme si mohli navzájom vymienať a posúvať sa ďalej lenže tu vládne u istej skupiny ľudí odpor a neochota a tu je pes zakopaný
...
Colommbo píše:Jestli si to vykládám správně, výrobce vozu/motoru, aby při homologaci splnil čím dál náročnější emisní limity, používá při tomto procesu ty nejEKOlogičtější oleje, aby maximálně možně snížil (zejména) mechanické ztráty v motoru a tím spotřebu paliva potažmo množství emisí. Háček (či problém, chcete-li) je však v tom, že pro provoz pak výrobce nemůže doporučit/povolit oleje jiných vlastností, než které použil při homologaci, důvodem je, že musí jakžtakž zaručit množství emisí i v reálném provozu. Cože se stejně nemůže podařit a taky nepodaří, ale to už výrobci neva. Další věcí je, že z osobních automobilů se postupem doby stalo běžné spotřební zboží, předpokládaná životnost vozu se počítá na desítky tisíc km (dejmetomu 150tis.?) a výrobci nepotřebují, aby lidem auta vydržela deset let a víc, zboží, v tomto případě auta, se musí točit. Ve smyslu pojezdit max. tři-pět let, poslat do světa a pořídit nové. A v (ne)poslední řadě všímáte si, jak se prodejci lámou v pase, když vůz nabízejí/prodávají...? Jakmile zákazník zaplatí a s vozem odjede, stává se v následných případech pro prodejce už jen obtížným hmyzem. Podobně v autorizovaných servisech - po dobu záruky velká ochota (vůz musí hlavně přežít záruční dobu), avšak potom...? Nehledě na to, že kdysi platívalo, že co nevěděli obyčejní mekánici, věděl autorizovaný servis značky, pracovali tam odborníci v některých případech dokonce ochotní podělit se (!) o své zkušenosti. Zkuste se poptat dnes - neřeknou, v některých případech ani sami nevědí. A protože všechno souvisí se vším, předepisované/doporučované oleje nemusí být vždy pro auto to nejlepčí. A vo vo vo tom to je.
Jerry3 píše:Věř tomu, nebo ne, ale mohu tě ujistit, že motor relativně moderního vozu dokáže zbavit honování válců jedna jediná, byť poměrně dlouhá jízda "na krev" při použití "předepsaného oleje" (podotýkám, že měněného včas). Ano, uznávám, že tomu, kdo tímto stylem nikdy nejezdí, se to nejspíše nepřihodí.
jerome píše:Je to zreteľné že ležíš Pitrisovi v žalúdkuMožno to chce ísť na zraz pokecať osobne zobrať pivo a priniesť pohárik oškvarkovej pomazánky
Mirec 29 píše:za prvé poprosím uviesť konkrétny príklad motor auto olej a dôkaz že došlo k vyhladeniu honovania čo sa pravdepodobne bez demontáže zistiť nedá...ak sa takéto niečo v moderných motoroch vôbec robí neviem povedať...pri oprávach áno...
za druhé ak by k niečomu takému aj došlo mňa ako majiteľa auta ktorý napríklad najazdil cez 200 tkm na oleji sae20 a stále netrpím stratou oleja niečo takéto vôbec netrápi
nedávno tu písal Libor ako pátral po info ohľadom svojej hondy a oleja sae20 na ktorý jazdí mnoho ľudí aj na trati kde sa asi jazdí ako ste povedali na "krv"....spravím si voa aby som monitoroval zdravie motora...ak sa neukáže nič čo by ma malo znepokojovať má ma trápiť honovanie
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků