POZOR na "číňany"
Moderátor: Colommbo
POZOR na "číňany"
Asi to nebude až tak "stoprocentní", ale určitou vypovídací hodnotu by to mít mohlo:
http://www.pneurevue.cz/casopis/clanek.php?id=160
http://www.adac.de/adactv/test_technik/ ... n_Test.asp
ADAC/ÖAMTC (DE) 2009 - 185/60 R14
1 - Fulda Progresso ***
2 - Michelin Energy Saver ***
3 - Continental Premium Contact 2 ***
4 - Bridgestone Turanza ER300 ***
5 - Kumho Solus KH17 ***
6 - Uniroyal Rain Expert ***
7 - Semperit Comfort Life ***
8 - Goodyear DuraGrip **
9 - Firestone Firehawk TZ 300 **
10 - Dunlop SP Sport Fastresponse **
11 - Vredestein Hi-Trac *
12 - Hankook Optimo K415 *
13 - Pneumant PN550 *
14 - Yokohama C.drive *
15 - Maxxis MA-V1 Surpasa *
16 - Maloya Futura Primato -
17 - Kenda Komet SPT-1 -
18 - Wanli S1032 M+S2 -
http://www.pneurevue.cz/casopis/clanek.php?id=160
http://www.adac.de/adactv/test_technik/ ... n_Test.asp
ADAC/ÖAMTC (DE) 2009 - 185/60 R14
1 - Fulda Progresso ***
2 - Michelin Energy Saver ***
3 - Continental Premium Contact 2 ***
4 - Bridgestone Turanza ER300 ***
5 - Kumho Solus KH17 ***
6 - Uniroyal Rain Expert ***
7 - Semperit Comfort Life ***
8 - Goodyear DuraGrip **
9 - Firestone Firehawk TZ 300 **
10 - Dunlop SP Sport Fastresponse **
11 - Vredestein Hi-Trac *
12 - Hankook Optimo K415 *
13 - Pneumant PN550 *
14 - Yokohama C.drive *
15 - Maxxis MA-V1 Surpasa *
16 - Maloya Futura Primato -
17 - Kenda Komet SPT-1 -
18 - Wanli S1032 M+S2 -
Nechapu, jak to muze nekdo koupit. Ja pouzivam 205/55 R16, ER300 od Bridgestone vychazi ~1900 Kc/s v "hacku".
Cinsky šisoid, stoji cca litr...
A stejne jsou nejlepsi tuzingari... Py*co voe.... Narvou na auto, co nejvetsi kola a pak tam daji jety gumy. A pak se divi, ze si ty jejich skvosty klouzou na vode....
Jenom drobnost:
Maloya je švýcarská značka vyráběná v řadě zemí, včetně SR (přinejmenším svého času - bývalé Gumárne Púchov). To samozřejmě není žádnou garancí "kvality". Na druhé straně Maloya "umí" i gumy, hlavně zimní, které opakovaně řadu testů v určitých rozměrech, resp. spíše profilových číslech, vyhrály.
To jen aby nevznikl mylný dojem, že "poslední tři gumy" v testu shora jsou všechny z Číny!
Maloya je švýcarská značka vyráběná v řadě zemí, včetně SR (přinejmenším svého času - bývalé Gumárne Púchov). To samozřejmě není žádnou garancí "kvality". Na druhé straně Maloya "umí" i gumy, hlavně zimní, které opakovaně řadu testů v určitých rozměrech, resp. spíše profilových číslech, vyhrály.
To jen aby nevznikl mylný dojem, že "poslední tři gumy" v testu shora jsou všechny z Číny!
To je ono - odlehčit auto, co nejširší gumy, a pokud možno bez vzorkuDemo píše:A stejne jsou nejlepsi tuzingari... Py*co voe.... Narvou na auto, co nejvetsi kola a pak tam daji jety gumy. A pak se divi, ze si ty jejich skvosty klouzou na vode....
Na suchu to bude fungovat, ale když zaprší, tak je z toho vražedná kombinace, a z auta je najednou "neřiditelné vznášedlo".
Je fakt, že při koupi nových gum je potřeba přemýšlet, a nesnažit se ušetřit za každou cenu - ono je to to jediný, co "drží auto" na silnici (4x plocha zhruba lidské dlaně). Nechci tím tvrdit, že ty nejdražší gumy jsou vždycky nejlepší, ale před těmi nejlevnějšími je třeba se mít napozoru.
Samozřejmě ne každý využije "TOP kvalitu made in Bridgestone, Continental, nebo třeba Michelin"; může volit mezi "ekonomickými" značkami pneumatik, které většinou spadají pod ony hlavní pneugiganty, a měly by zaručit kvalitu, ale jsou dostupnější, protože ten dezén a směs není nejmodernější (většinou se u těchto "ekonomických" značek objeví tak o 2 nebo 3roky později, než jako novinka u hlavního koncernu - stejná směs, a někdy mírně inovovaný vzorek). To jsou hlavně třeba Barumky, Semperitky, Firestonky, Klébry....
Ale když vidím na Volvu S80 pneu Wanli, nebo na BMW 630 Nankangy (a to jsem opravdu viděl) - co si o tom myslet ......pan majitel ušetřil ......a je to vůl
Ano, podle mých poznatků je téměř jisté, že jsou zmanipulované, a to silně. Ovšem na faktu, že pneu původem z Číny ani zdaleka nedosahují vlastností těch "evropských" to málo co mění.
A bacha také na gumy, byť "evropských" značek, nakoupené a individiálně dovezené z USA! V evropských provozních podmínkách rovněž totální prů.er!
A bacha také na gumy, byť "evropských" značek, nakoupené a individiálně dovezené z USA! V evropských provozních podmínkách rovněž totální prů.er!
Co vím, tak třeba pod BRIDGESTONE spadá Firestone a Dayton, pod CONTINENTAL patří Barum, Uniroyal, Semperit, pod MICHELINem je Kléber, BF Goodrich a Kormoran, a třeba Fulda, Debica a Sava patří ke spojenému koncernu GOODYEAR-DUNLOP. A pod PIRELLI dělá pneu Ceat.Pitris píše:....může volit mezi "ekonomickými" značkami pneumatik, které většinou spadají pod ony hlavní pneugiganty....
A pak jsou výrobci, kteří "jedou na vlastní triko" - YOKOHAMA, NOKIAN, VREDESTEIN a nebo třeba TOYO.
Pneumatiky Wanli jsou vyráběny v jižní Číně v pneumatikách a Rubber Company, sro (SCTR), která je největším výrobcem pneumatik v jižní Číně. The Wanli tyre brand is their leader in radial tyre exports, and is distributed to more than 100 regions and countries worldwide. V Wanli pneumatiky značky je jejich vůdce v radiální pneumatiky vývoz, a je distribuován na více než 100 regionů a zemí na celém světě. Wanli tyres have been recognized by China’s Rubber Industry Association as one of their “Top Ten National Brands” in 2003. Wanli pneumatiky byly uznány Čínská asociace gumárenského průmyslu jako jeden z jejich "Top Ten Národní Brands" v roce 2003. In 2004,the Wanli tyre was also named “China’s Top Brand”, a prestigious award granted by the General Administration of Quality Supervision Inspection and Quarantine in the People's Republic of China. V roce 2004 se Wanli pneumatika byla také pojmenována "Čína Top značky", což je prestižní ocenění udělila Rada pro všeobecné správy Kvalita Dohled Inspection and Quarantine v People's Republic of China. SCTR’s commitment to research and development in producing the highest quality Ultra High Performance tyre possible continues to contribute to the success of the Wanli brand. SCTR závazek na výzkum a vývoj ve výrobě v nejvyšší kvalitě Ultra High Performance pneumatiky možné i nadále přispívat k úspěchu na Wanli značky.
Wanli tyres are for all classes of Vehicles. Wanli Pneumatiky jsou pro všechny třídy vozidel. Tuner style Tyres, Sports Car Tyres, Saloon Car Tyres, Family and SUV Tyres, Sport Truck Tyres, Pickup Truck Tyres, and Off-Road Tyres from the leader Wanli Tyres. Tuner styl Pneumatiky, Sportovní pneumatiky, Sedan pneumatiky, rodinu a SUV Pneumatiky, Sport Truck Pneumatiky, pickup Pneumatiky, a Off-Road pneumatiky od vůdce Wanli Pneumatiky. All Wanli Tyres are available in many sizes,profiles and speed ratings from Tyre-Shopper. Všechny Wanli Pneumatiky jsou dostupné v mnoha velikostech, profily a rychlost mužstva z Pneumatikové-Shopper.
Wanli tyres are for all classes of Vehicles. Wanli Pneumatiky jsou pro všechny třídy vozidel. Tuner style Tyres, Sports Car Tyres, Saloon Car Tyres, Family and SUV Tyres, Sport Truck Tyres, Pickup Truck Tyres, and Off-Road Tyres from the leader Wanli Tyres. Tuner styl Pneumatiky, Sportovní pneumatiky, Sedan pneumatiky, rodinu a SUV Pneumatiky, Sport Truck Pneumatiky, pickup Pneumatiky, a Off-Road pneumatiky od vůdce Wanli Pneumatiky. All Wanli Tyres are available in many sizes,profiles and speed ratings from Tyre-Shopper. Všechny Wanli Pneumatiky jsou dostupné v mnoha velikostech, profily a rychlost mužstva z Pneumatikové-Shopper.
Ano, prakticky jediná pozitivní věc na gumách zn. Michelin obecně je to, že dlouho vydrží. Trochu málo na to, aby vítězily v testech. Zajímavé je, že v každém motoristickém časopisu je hned vedle článku s testem pneumatik reklama právě na Micheliny, v "horším případě" na Continentaly - tedy pokud zrovna nezvítězily Micheliny, ale "shodou okolností" ty Continentaly...
Co sa tyka Michelin,je pravda,ze vo vyvoji uz nie su velmi uspesny. Na leto mam matador aquila ale deru sa jedna radost. Dokonca i zimne Avony vyzeraju so zivotnostou lepsie. Nikdy viac nic od domaceho vyrobcu. Radsej priplatim a mam lepsiu zivotnost. Maju sice dobre vlastnosti,ale boky su slabe,takze pri rychlom prejazde zakrutou uhnu. Ani za niekolko rokou vyvoja tento neduh neodstranili. Uz 1. Matadory mali tento problem!