Peugeot/Citroen B71 2290
Moderátor: Colommbo
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Úplně jsem zapomněl poděkovat,takže díky za info. Teď to tady bude z mé strany nějakou dobu spát neb olej budu měnit na jaře a než najedu odpovídající počet kilometrů,tak nějaká voda Labem proteče.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Takže tento olej je plná syntetika ?Pitris píše:Pitris píše:jerome asi naráží na to že i když je olej psán jako plně syntetický, tak plně syntetický být nemusí....Informace ze které skupiny základových olejů ten který olej je jsou tajemnější než hrad v Karpatech a málokterý výrobce je prezentuje. A těch, kde je olej ze skupiny III je ještě míň: jedna z vyjímek - Pentosin HC 5w40. Jinak PAO olej v 5w40 je třeba Liqui Moly, Millers CFS nebo Motul 300V a v 5w30 jich je taky pomálu.... Jak je na tom Trident nevím, ale v 0w/xy je těch "plně"syntetických většina.lengy60 píše:Já se jen ptal,protože Millers Trident má u 5W40 má taky uvedeno plně syntetický,stejně tak Total atd.
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... e-0W-40-1l
A co tento ?
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... a-5W-30-1l
díky
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Mobil 0w40 by plně syntetický být měl, u té 5w30 si tím jistý nejsem ale nevím....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Takže malý report.S olejem (Mobil 1 ESP Formula 5W-30)jsem právě pokořil hranici 10 tis.km s tímto výsledkem.Za celou dobu dolito 1,5 l oleje s tím, že 1/2 litru jsem doléval po ujetí 5 tis.,v 7,5 tis.jsem preventivně dolil 1/2 Mobil Super 3000 X1 5W-40 a dnes ráno na mě vyskočila známá hláška,takže jsem tam vrazil opět 1/2 l. Ne,že se tady bude někdo kácet z toho dolití 5W-40,bylo mi to místními mágy schváleno. Tomu poslednímu dolití předcházelo několik jízd po dálnici,byť tedy ne nějaké extra dlouhé štreky.V každém případě to nebaštilo olej tolik jako při použití Total Ineo ECS 5W-30.Určité zlepšení tam určitě je,navíc jsem v tomto období nechával nahlédnou motor do horního spektra otáček mnohem více než s Totalem a jsem si vědom,že tahle směska není zrovna to pravé ořechové,takže uvidím co se bude dít až tam vrazím čistý Mobil Super 3000 X1 5W-40.Pokud budu opět dolévat po 5 tis.,tak přestoupím do klubu ke Colommbovi,vrazím tam 5W-50 a bude.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Tedy ne že bych nebyl potěšen z rozšíření členské základny "50's Club", ale dolití 1,5 litru oleje v průběhu 10tis.km nepovažuju za nic odsouzeníhodného, příteli. Na druhou stranu olej 5W50 případně vyzkoušet můžeš, samotného by mě zajímal výsledek u tvého motoru a to velmi... Bo mám takový dojem, že tuhle řadu oleje mám z tohoto fóra v motoru akorát já.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Jirko,kdyby měl ten motor najeto o 100 tis.víc,tak jsem tiše jak pěna,ale tohle ne.Už jsem to psal minule,měl jsem 1.6 dvě(8V i 16 V) ani u jedné jsem nedoléval mezi výměnami(12-15 tis.)ani Ň a to ta první možná objela 5 x zeměkouli. Pravda,ani v jedné nebyla zpočátku použita omaštěná voda.V každém případě se motor lépe projevuje jak po zvukové,tak pracovní stránce.Uvidíme zda se chytne s tou 5W-40 a pokud ne,tak jak jsem řekl.Když tak založíme "50'S Club Internacional",někdo tady psal,že na zahraničním fóru nějaký maník popisoval použití 5W-50 a
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
mna by tiez mrzelo dolievat "tolko" oleja ale 5w-40 bude isto lepsia, resp hladav 3000 X2 verziu tej 5w-40 ky
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
S tou X2 to bude asi ořech. Na ofiko stránkách jsem to vůbec nenašel,dokonce ani X1,naopak jsem tam našel ESP Formula 5W-40. :shock:https://mobiloil.com/en/motor-oils
Na německých stránkách také není k vidění.
Nicméně X1 mám už stejně koupenou,tak ji zkusím.
Na německých stránkách také není k vidění.
Nicméně X1 mám už stejně koupenou,tak ji zkusím.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Tak, nemusíš se stydět za to, že používáš 5W50, nehledě na to, že jsme už dva, tedy já ho mám ještě v kanystruColommbo píše:Tedy ne že bych nebyl potěšen z rozšíření členské základny "50's Club"Bo mám takový dojem, že tuhle řadu oleje mám z tohoto fóra v motoru akorát já.
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Jaký olej by jste mi doporučili pro motor Peugeot 1,6 Vti. V servisce je uvedeno, že je třeba dávat Total Quartz Ineo 5W-30, ale do toho se mi po pravdě moc nechce. Používám už dlouho Total Quartz 9000 5W-40 a jsem s ním spokojený. Můžu ho použít i na to Vti?
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
V tomto vlákně je o tom 13 stránek Můžeš
A s výměnou po 10-ti tkm je to asi to nejlepší, co se pro motor dá udělat....
A s výměnou po 10-ti tkm je to asi to nejlepší, co se pro motor dá udělat....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
No právě, přečetl jsem ty první 2 a už jsem neměl čas a energii to číst, děkuju
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
No je fakt, že tam je i spousta "omáčky"
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Peugeot/Citroen B71 2290
Nutno ovšem dodat,že svíčková pečeně bez omáčky není jaksi ono. Dle mého soudu je v celém vlákně spousta užitečných informací.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW